2018-10-25, 20:26
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Självklart är det så. Det är så här riktiga psykopater väljer sitt umgänge. Svaga individer som ger noll ifrågasättande. Skrämmande.

Nu vet vi ju inte om SD är psykopat (eller ens mördare), även om han beter sig märkligt. Men jag kan säga att jag inte skulle bli ett dugg förvånad om har har vissa drag av det, särskilt om det visar sig att han är gm.

Om SD skulle ha psykopatiska drag, är det inte osannolikt att han väljer att umgås med personer som har empati och är snälla. T ex en pastor eller en sjuksköterska. Men tycker du att LW och HD verkar svaga?

I mina ögon verkar LW självständig och stark. Varför valde han henne? Tror absolut att hon ifrågasatte. Jag tror att den här mannen är en mästare på att manipulera, men också vara charmig, hjälpsam och trevlig.

Det är först efter ett tag du märker att personen har andra sidor. Det är när det går honom emot. Då kommer helt andra sidor fram. Med tiden.

Citera
2018-10-25, 20:38
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Denna logg borde ha en gång för alla dödat alla spekulationerna. Resan var planerad!

Intressant är att hon verkar plocka upp den 12 maj och då med kommentaren att hon skulle ta med den till US. Är detta USA eller universitetssjukhuset? Sen placerar hon den i Uppsala 17 juni där S*llen plockar upp den dagen efter.
Citera
2018-10-25, 20:41
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Intressant är att hon verkar plocka upp den 12 maj och då med kommentaren att hon skulle ta med den till US. Är detta USA eller universitetssjukhuset? Sen placerar hon den i Uppsala 17 juni där S*llen plockar upp den dagen efter.

Med US kanske hon menar Uppsala? Eller sjukhuset som du säger!
Citera
2018-10-25, 20:43
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Enligt 'Moralensväktare' grundade sig polisens misstankar mot SD bl.a. på att SD och LW skulle ha fortsatt att umgås i smyg efter bilbråket och anmälningarna 2017, och någon här i tråden upptäckte också att de faktiskt tycktes ha geocachat tillsammans 30/3 2018 utan att ta upp det i sina digitala loggar. Här började jag också fundera på om det kunde finnas skäl att misstänka SD.

Nu bekräftar Medinsyn den här bilden, och skriver att det också finns fotografier som bevisar att SD och LW var tillsammans vid tillfället. Det här borde alltså vara information som stärker misstankarna mot SD. Men vad händer i tråden? Jo, ni är skeptiska till det 'Medinsyn' skriver, och tror att det han/hon berättar är "regisserat av SD".

Jag hänger inte med riktigt här. På vilket sätt anser ni att den här informationen i 'Medinsyns' inlägg (om informationen nu stämmer) är till fördel för SD?

Jag har aldrig sagt att informationen är till SDs fördel.
Jag sa att jag var skeptiskt till informationen från Medinsyn.

Det är fritt för var och en att bedöma själv vad man tycker om det.

Några i tråden har också spekulerat om att dessa förmodade efterloggningar 30/3 skulle ha gjorts för att SD vill visa att LW och han har en normal funderande relation. Att hon inte undvek att umgås med honom för att deras relation var skadad.

Jag känner starkt tvivel på att LW var ute med SD denna dag.
Citera
2018-10-25, 20:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Med US kanske hon menar Uppsala? Eller sjukhuset som du säger!
Sjukhuset brukar väl kallas Akademiska, eller var det förr i tiden?
Tror mer på US som i USA
Citera
2018-10-25, 20:52
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Sjukhuset brukar väl kallas Akademiska, eller var det förr i tiden?
Tror mer på US som i USA

Det stämmer, Akademiska sjukhuset är den korrekta benämningen på det stället så din teori om USA är nog mer trolig.
Citera
2018-10-25, 20:54
Medlem
Citat:
Denna logg borde ha en gång för alla dödat alla spekulationerna. Resan var planerad!

Åtminstone i 2 dagar.
Citera
2018-10-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Det stämmer, Akademiska sjukhuset är den korrekta benämningen på det stället så din teori om USA är nog mer trolig.

Örebro sjukhus, USÖ

Edit: fast ser det som högst osannolikt att någon skulle förkorta förkortningen USÖ till US.
Senast redigerad av Zymbal 2018-10-25 kl. 20:57.
Citera
2018-10-25, 21:02
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer

Det sjukhus som HD arbetar på heter väl Universitetssjukhuset Örebro? Ackis är i Uppsala.
Citera
2018-10-25, 22:17
Medlem
Citat:
Oj så planerat!!! Det är verkligen till att vara ute i god tid att den 12/5 veta om att man ska åka till USA den 15/5...
Citera
2018-10-25, 22:20
Medlem
Citat:
Och då får man larm, för att bi kontaktade?
Jag går inte in i polemik om känslan, bara fakta.

TiNi skriver ju att dom blev hotade (om jag förstår hen rätt).
Länka gärna det inlägget där TiNi skriver att de blivit hotade... Det måste jag helt ha missat..
Citera
2018-10-25, 22:34
Medlem
Citat:
Väldigt många verkar ta TiNi:s ord om sjukskriven 14:e och sjuk under deras planerade semester.
Ni verkar dessutom ta orden om larm och hot från SD som sanning.

Tänk till nu om rimligheten. Det finns ju ingen verklighetsförankring.
Kommer någon och säger att SD äter småbarn så är det en direkt sanning.

Denna masspsykos känner dom flesta igen om man läser historia, det började i Münchens ölbarer...

Jag håller SD med ett par till händelseförlopp som sannolik GM. Han ska granskas, men han äter inte småbarn och är inte ansvarig för dinosauriernas utplåning.
Vem har påstått Det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in