Citat:
Ursprungligen postat av
Medinsyn
Okej, så här är det:
Stefan och Lena planerade turen på Nordsjön ihop och genomförde den ihop. Båda två har foton sparade från tillfället. De åkte i Stefans bil, och de besökte Ett par butiker på vägen hem.
Under förhöret med Stefan som vittne 15/5 kontaktade han på polisens begäran JH/BeholderX.
Det finns inget som tyder på att Stefan kontaktat någon granne eller annan för att förmedla sin bild.
Nej, källa kommer ej att anges, men svaret står att finna i användarnamnet.
(Ja, du som påtalade att man inte kunde radera sitt konto här hade rätt...)
Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Kan du berätta vilket datum LW och SD gjorde turen på Nordsjön. Vill du inte berätta själv, så använd någon "bulvan" att förmedla informationen. Om de gjorde några stopp i butiker, så kan personal i dessa butiker vittna om att de setts tillsammans? Kanske några inköp gjordes?
Var har de sparat bilderna? Finns de i deras mobiler och ligger i beslag hos Polisen?
Jag har i misstanke att SD hittar på att han varit med LW . Jag tror inte hon ville ha att göra med den omanliga påstridiga människan över huvud taget. Jag tror att LW gått från att tidigare varit förtjust till att få kväljningar fyllda med obehag av honom. Samtidigt försökte hon nog hålla en vänskaplig ton med det "stora barnet" SD, men det fungerade visst inte så bra när allt höll på att rämna under hans fötter. Han tappade helt kontrollen på sina impulser eller så lade han upp en mordplan under april när han kände sig blåst av kvinnorna i hans liv?
Det är något lustigt med d en detaljinformation om vilken bil de åkte i (Stefans) och att de besökte två butiker på vägen hem.
Vem vet sådant?
På en sådan detaljnivå. Om inte bara vilka SD kontaktat och vilka han inte kontaktat. Vilka personer LW har haft kortvariga och långvariga förhållanden med. Vem SD kontaktat under förhöret.
Särskilt om Stef*n inte är informationskällan?
Och vad har informationen om butikerna för relevans i berättelsen?
Personen vet för att SD/de åkte till dom på fika? SD hade med sig en present?
Det finns flera punkter som känns underliga och inte trovärdiga, medan andra skulle kunna stämma i Medinsyns inlägg.
Känner mig väldigt skeptisk till informationen som lämnas.
Postaren har nog fått sin berättelse väldigt regisserad av SD.