2018-10-23, 12:25
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubline
Han har fått skyddade personuppgifter p.g.a. hot som riktats mot han. I samband med rättegången blev han hotad av juggar, om det är det som har gjort att han har fått skyddade personuppgifter eller om det är det faktum att han är en av Sveriges mest hatade män är oklart.
Ja, han står inte skriven öppet någonstans. Jag önskar inte att han ska bli misshandlad men jag tycker att det vore bra att veta var han finns, om vi säger så. Det är inte helt lätt att skydda en identitet i det här lilla landet.
Citera
2018-10-24, 11:21
Medlem
En man med samma namn, och ålder, står med på Lexbase. Där står även var i landet han bor/är skriven.

Kan det finnas fler med exakt samma namn Niklas Exxx Axxx Eriksson samt ålder som har blivit dömda i Sverige?
Citera
2018-10-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Lyckas inte se någon FUP eller dom...men kan någon säga när han är född, helst alla födelsedata?

Du har kanske redan fått svar på din fråga men om inte så kommer det här: 861113-7533
Citera
2018-10-24, 12:00
Medlem
Jag läste att han var skriven i Gävleborg den 31/9. Då satt han alltså fortfarande inne. Det har även nämnts att han satt på en klass 2 anstalt i slutet. Kan det innebära att han satt på anstalten i Gävle (som är klass 2 samt ligger i Gävleborgs län) och därför har folk missförstått det och tror att han bor i Gävle efter han var släppt?

Som sagt, en man med samma namn och ålder står med på Lexbase. Där står det att han är skriven i Hisings Backa. Kollar man på hitta.se och Eniro så hittar man samma namn skriven på adressen där ett företag ligger, i Hisings Backa.

Kan det vara ”vår” NE trots att han har skyddad identitet?
Citera
2018-10-24, 14:58
Medlem
kiitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Var han avvikande på något sätt redan då eller kom det som en total överraskning att han är störd?

Han hade axellångt hår, skinnkappa och tors hammare runt halsen kommer jag ihåg. Han höll sig kring några killar men kan inte riktigt komma ihåg att han pratade något. Han var, lite outsiders typ.
Citera
2018-10-24, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Jag läste att han var skriven i Gävleborg den 31/9. Då satt han alltså fortfarande inne. Det har även nämnts att han satt på en klass 2 anstalt i slutet. Kan det innebära att han satt på anstalten i Gävle (som är klass 2 samt ligger i Gävleborgs län) och därför har folk missförstått det och tror att han bor i Gävle efter han var släppt?

Som sagt, en man med samma namn och ålder står med på Lexbase. Där står det att han är skriven i Hisings Backa. Kollar man på hitta.se och Eniro så hittar man samma namn skriven på adressen där ett företag ligger, i Hisings Backa.

Kan det vara ”vår” NE trots att han har skyddad identitet?

Det måste vara någon väldigt underlig typ om han bodde där den 31/9...
Citera
2018-10-25, 17:42
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Läsförståelse var inte din starkaste gren i plugget va?
Jag skrev ju att det är upp till dig att VÄLJA att tro eller inte på vad du läser.

Du spammar tråden med ditt tjafs. Fokus på ämnet nu!
Det är ju precis det jag menar! Folk ska gissa sig till om du har rätt eller inte eftersom du vägrar visa oss bevis på dina påståenden. Dina inlägg tillför alltså absolut ingenting.
Citera
2018-10-27, 07:21
Medlem
Tyvärr för oss i Gävle så bor han i Sätra, en stadsdel i Gävle. Han rör sig i skogarna kring Sätra så beteendet från förr finns kvar. Hoppas polisen har koll på honom innan det händer något.
Citera
2018-10-27, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uddan
Tyvärr för oss i Gävle så bor han i Sätra, en stadsdel i Gävle. Han rör sig i skogarna kring Sätra så beteendet från förr finns kvar. Hoppas polisen har koll på honom innan det händer något.

Finns det fler vittnesmål än det från kvinnan som varit på utflykt med sin familj i spåret bakom Läkerol Arena att han rört sig i skogarna där?
Citera
2018-10-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Finns det fler vittnesmål än det från kvinnan som varit på utflykt med sin familj i spåret bakom Läkerol Arena att han rört sig i skogarna där?
Tydligen allmänt känt bland ungdomar i stan, diskuteras i alla de medier de använder sig av. Och kvinnan är trovärdig så jag betvivlar inte att det stämmer.
Citera
2018-10-28, 21:43
Medlem
Blackmonks avatar
Tror ni detta kan vara relaterat till honom?
https://www.expressen.se/gt/fyra-anmalda-valdtakter-pa-mindre-an-ett-dygn-/
Citera
2018-10-30, 09:14
Medlem
Cirkulerar på Facebook https://minfil.com/A3W2eak8b6/E7068BA6-CE49-4F73-8004-4846DF1256DD_jpeg

Ljusdal 20/10 enl. denne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in