2018-10-22, 11:10
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junglunsen
Han hade sin adress dit när han satt på Lindomeanstalten. I dag har han skyddad identitet och varken Lexbase eller någon annan har hans nya adress.
Han satt väl på Skogome?
Citera
2018-10-22, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Han satt väl på Skogome?

Helt rätt, ber om ursäkt!
Citera
2018-10-22, 12:02
Medlem
Fy vad otäckt att sådana som han släpps ut överhuvudtaget. Stackars alla som måste leva i otrygghet där han väljer att bo. Hälften av Sveriges befolkning ska nu behöva gå runt och känna otrygghet pga att det äcklet ska ha sina rättigheter. Och alla pappor och pojkvänner till unga tjejer med för den delen! Förjävligt!
Senast redigerad av Kiya123 2018-10-22 kl. 12:08.
Citera
2018-10-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Återigen, det är inte klarlagt varken att han ska bo här eller att han bott här nu innan frigivningen. Vad en anonym användare på flashback skriver har verkligen noll betydelse. Kom med belägg för dina påståenden istället så kan vi fortsätta diskussionen.
Och om du på riktigt tror att en öppen facebookgrupp överhuvudtaget KAN bli outat så är du mer än obotligt dum.

Gruppen är sluten. Möjligen efter att det kom fram att nån mindre begåvad individ hade skärmdumpat och lagt upp på Flashback, med så värdelös maskning att man kan se namnet på hon som postade inlägget 🤡

Samma raketforskare konstaterar att någons påståenden på flashback inte är bevis för något haha. Kanske därför jag skrev ”tro det om du vill”. Det är liksom valfritt. Kommer inte röja nåns ev tjänstefel för att du är nyfiken.

Som sagt, vad det gäller hans nuvarande och framtida bostadsort är det okänt för de allra flesta. Att han bodde/ var placerad i Gävle en vecka innan frisläppandet har jag dock belägg för. Som jag av olika skäl väljer att inte bevisa här.

Återkom när du har nåt nytt att tillföra. Själv har jag sagt vad jag vet. Återstår att se när, inte om, Nickes bostadsort blir känd. Det kommer att ske, precis så som skett med Bobbys mördare mfl.
Citera
2018-10-22, 18:04
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Gruppen är sluten. Möjligen efter att det kom fram att nån mindre begåvad individ hade skärmdumpat och lagt upp på Flashback, med så värdelös maskning att man kan se namnet på hon som postade inlägget 🤡

Samma raketforskare konstaterar att någons påståenden på flashback inte är bevis för något haha. Kanske därför jag skrev ”tro det om du vill”. Det är liksom valfritt. Kommer inte röja nåns ev tjänstefel för att du är nyfiken.

Som sagt, vad det gäller hans nuvarande och framtida bostadsort är det okänt för de allra flesta. Att han bodde/ var placerad i Gävle en vecka innan frisläppandet har jag dock belägg för. Som jag av olika skäl väljer att inte bevisa här.

Återkom när du har nåt nytt att tillföra. Själv har jag sagt vad jag vet. Återstår att se när, inte om, Nickes bostadsort blir känd. Det kommer att ske, precis så som skett med Bobbys mördare mfl.
Nej men lämna då tråden. Att folk kommer in och skriver om ''belägg och bevis'' utan att posta det de faktiskt har belägg och bevis för tillför absolut ingenting. Varför skulle jag tro dig mer än någon som påstår sig ha bevis för att NE bor i Uddevalla?
Citera
2018-10-22, 20:30
Medlem
kiitas avatar
Gick i parallellklass med avskumnet 😫
Citera
2018-10-22, 23:21
Medlem
Har hört rykten om att han ska flytta till Enköping.
Citera
2018-10-22, 23:33
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Fy vad otäckt att sådana som han släpps ut överhuvudtaget. Stackars alla som måste leva i otrygghet där han väljer att bo. Hälften av Sveriges befolkning ska nu behöva gå runt och känna otrygghet pga att det äcklet ska ha sina rättigheter. Och alla pappor och pojkvänner till unga tjejer med för den delen! Förjävligt!
Jojo..Det var ju inte bara unga tjejer han gav sig på heller...
Citera
2018-10-22, 23:41
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiita
Gick i parallellklass med avskumnet 😫

Var han avvikande på något sätt redan då eller kom det som en total överraskning att han är störd?
Citera
2018-10-23, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123

Och alla barnbarn till 64-åriga äldre damer med för övrigt. Den äldsta som Niklas våldtog var en 64-årig kvinna på väg till hennes jobb.
(EDIT: 2:a på bollen...)
Citera
2018-10-23, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Nej men lämna då tråden. Att folk kommer in och skriver om ''belägg och bevis'' utan att posta det de faktiskt har belägg och bevis för tillför absolut ingenting. Varför skulle jag tro dig mer än någon som påstår sig ha bevis för att NE bor i Uddevalla?

Läsförståelse var inte din starkaste gren i plugget va?
Jag skrev ju att det är upp till dig att VÄLJA att tro eller inte på vad du läser.

Du spammar tråden med ditt tjafs. Fokus på ämnet nu!
Citera
2018-10-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Hej att cykla omkring i en liten stad och våldta och inte åka fast ja då är man smart hävdar jag.

Nä han har inga två övervakare bara en. Niklas Eriksson är superskyddad framöver.

Hagamannen är ute och det går bra för han. Likaså kommer det gå bra för Niklas Eriksson.

Niklas har alltid vilja åka fast, alltid till sist blev Niklas beroende av att våldta, det var hans rop på hjälp.

Tack för att du läste.

Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Hej wannabe supersnut,

Jag gissar bara...........

Tack för att du läste

Det kan vara idé att du förtydligar detta. Du skriver som om du vet fakta, men egentligen är det alltså så att du faktiskt bara gissar. Du har ingen grund för dina inlägg, utan gissar, utifrån ditt eget perspektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in