Citat:
Ursprungligen postat av
finatorsken
En partner verkar ha funnits!! P*mp**na, på Instagram!
Ok, verkar ju vara en syster inte partner, amo tror jag betyder just onkel/morbror.
Denna bilden hade systern på IG:
https://www.instagram.com/p/BQqnFZDgf-j/?hl=sv
Marley på gravstenen blev väl mördad i ett mycket mer typiskt gängmord just i krokarna därnere (tippar på Skärholmen), kan vi skåda det jag först var inne på i tråden, förlängd hämnd på familjemedlemmar? Kan den till och med vara så bisarrt förlängd att det är brodern till tjejen till en fiende som dödats?
Citat:
Ursprungligen postat av
lizardangie
Det är för tidigt att konkludera något om blodshämnd eller familjerelaterat, behövs en utredning först men baserat på polisens utsago är BO alltså okänd hos polisen sedan tidigare vilket säger ganska mycket. Kurder har inte utfört någon hämndaktion mot släktmedlemmar genom drive-bys sedan tidigare, detta måste vara någon arab/somalier med personlig vendetta mot BO.
Du behöver inte svara på just denna första mening, men jag får intrycket av att du har tillgång till förstahandsuppgifter från mordplatsen.
Körde några snubbar mot BO och nån mer och sköt eller var det en klunga människor dom körde mot?
BO verkar varit en mycket sympatisk ung man på en kvinnodominerad utbildning, hade han eller har haft nån flickvän i sitt liv?
Slutligen en fråga ställd till hela tråden han där R*di som nätt och jämnt verkar duckat en morddom, går det att få fram ett foto på honom, var BO och Rod* lika varandra?
EDIT: Vårby ska Marley dödats i, av nån Armenier över ett idiottjafs enligt tråden om det mordet;
(FB) Marley Åsard Fredriksson mördad i Vårby 24/3-15