2018-10-23, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeenej
Han var en människa med hjärta av guld, lärarstudent och inte kriminell eller inblandad i något skumt. Så ni som skriver att han inte skulle bidra till samhället kan inte ha mer fel. Denna person var en viktigt person för samhället. Så vi alla har förlorat en betydelsefull person. Visa lite respekt tack!

Exakt, jag bodde endast 10-30 m ifrån. Känner hans lillebror väldigt bra vi är jämnåriga och är bra vänner. Kände aldrig ****** bra, men träffade han när han jobbade och han var väldigt trevlig. Träffade även honom en gång hemma hos han, han var en riktig guldgrabb! Kärlek och respekt till familjen, vi alla sörjer en broders bortgång!
Citera
2018-10-23, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Vet du hur länge han läste i Linköping och om han hade tjej/partner där?
Träffade du någon övrig i hans familj?
Hade han partner i Stockholm?

En partner verkar ha funnits!! P*mp**na, på Instagram!
Citera
2018-10-23, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken

HAHAH!! * = I, nu kanske de går lite lättare
Citera
2018-10-23, 14:12
Medlem
Citat:

Om du ska masker så pass dåligt och alltså inte skriva ut vad * betyder kan du helt låta bli att kommentera.
Citera
2018-10-23, 14:13
Medlem
Citat:
HAHAH!! * = I, nu kanske de går lite lättare

Ja nu så
Citera
2018-10-23, 14:26
Medlem
Scrapers avatar
Min bög-radar går igång ganska ordentligt när jag ser hans bilder.

Är "han gillade att röka vattenpipa" kod för något annat?

Kanske ett homofilt kärleksdrama med dödlig utgång, eller att någon i hans släkt inte riktigt accepterat hans homoerotiska livsval? Tragiskt att det ska behöva bli så.
Senast redigerad av Scraper 2018-10-23 kl. 14:30.
Citera
2018-10-23, 14:28
Medlem
Cryptins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Hur är stämningen bland segeltorparna? Är de nöjda över att ha röstat för ökad mångfald ute i villorna?

De röstar ungefär lika mycket för mångfald som ex. Lidingö och Danderyd historiskt sett..
Citera
2018-10-23, 14:29
Medlem
Citat:

Om du menar partner som i flickvän så är svaret nej. Hon skriver på sin instagram att hon hade tänkt sig att de skulle bli 40 ihop och han skulle äntligen ha hittat en tjej som förtjänar honom. Hon skriver även ”Du skulle bli amo Sh*y*n till mina barn”. Vet dock ej vad amo betyder men i vilket fall skrev hon mina barn och inte våra.
Citera
2018-10-23, 14:37
Medlem
det är hans syster, står tydligt om man orkar läsa texten.

d*agaff är hans andra syster, skriver på IG:

"Det enda jag kunde höra var skotten och dina skrik. Dom ekar i mitt huvud Sh*y*n gy*n kan du få det att försvinna. Det sista du sa var ”varför Gud?”. Jag skrek sh*y*n andas, andas och det var sista gången du kollade på mig."

Hon var alltså på plats när han blev skjuter, detta kanske redan är konstaterat tidigare i tråden, har inte läst alla sidor.
Senast redigerad av hestbice 2018-10-23 kl. 14:41.
Citera
2018-10-23, 15:21
Medlem
Jag hoppas att ni kan sluta med alla påhopp och fördomar. Visa respekt istället.

https://www.stockholmdirekt.se/nyheter/polisen-fel-person-kan-ha-skjutits-i-segeltorp/reprjw!friT34i8MOugWomNxrB11w/
Citera
2018-10-23, 15:26
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeenej
Jag hoppas att ni kan sluta med alla påhopp och fördomar. Visa respekt istället.

https://www.stockholmdirekt.se/nyheter/polisen-fel-person-kan-ha-skjutits-i-segeltorp/reprjw!friT34i8MOugWomNxrB11w/
Då bör man rikta blickarna mot det café han befann sig på, eller vad det nu var. Var dom ute efter någon annan där inne istället?

Visst hade han varit på det andra stället och rökt vattenpipa, men sköts en bit bort, utanför J&J?
Citera
2018-10-23, 15:42
Medlem
Citat:

Det här måste polisen prioritera. Rör sig uppenbarligen om en oskyldig som hamnat i skottlinjen. Det är inte ok, det måste samhället slå ner hårt på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in