2018-10-23, 08:59
Medlem
Kände inte han så bra, endast haft ytligt kontakt och jobbat med honom sedan tidigare. Killen var oskyldig, hans ursprung spelar ingen roll i denna fråga (Kurd) så vi kan släppa det här med heder och annat skit. Någon måste ha haft en personlig vendetta mot honom efter någon incident. Han hade drömmar om att bli lärare och hjälpa elever. Synd att kapitlet tog slut på detta viset.
Citera
2018-10-23, 09:05
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Han ser kriminell ut

Ointelligent kommentar.
Citera
2018-10-23, 09:58
Medlem
R*di är Turkiet
P**man är ute å värvar försäljare
Enligt källa som råkat ut för P å hans nya hejdukar
Citera
2018-10-23, 10:05
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lizardangie
Kände inte han så bra, endast haft ytligt kontakt och jobbat med honom sedan tidigare. Killen var oskyldig, hans ursprung spelar ingen roll i denna fråga (Kurd) så vi kan släppa det här med heder och annat skit. Någon måste ha haft en personlig vendetta mot honom efter någon incident. Han hade drömmar om att bli lärare och hjälpa elever. Synd att kapitlet tog slut på detta viset.
Jag säger inte att hans ursprung absolut har med saken att göra, men jag skulle ändå snegla åt hans närmsta familj för att kunna utesluta en hämndaktion om jag vore utredare. Sen säger du att du misstänker en personlig vendetta, finns det något speciellt du tänker på då? Hade han kanske en ny tjej exempelvis? Gillade han att spela (odds)? Även bra människor kan försätta sig i dåliga situationer.
Citera
2018-10-23, 11:06
Medlem
kaosblattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Väldigt många kurder som blir skjutna och det är inte jag som skjuter dem.
Har kurder tryckt din slampiga morsa i götten, med tanke på ditt ständiga kurdhat?

Ont: Någon i hans umgängeskrets måste ju känna till något, någon uppkommen konflikt eller tjafs kan tyvärr räcka för att bli skjuten idag. Kanske spelade han nånting han inte var mot fel personer, annars har det säkert varit fel måltavla.
Citera
2018-10-23, 11:20
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeenej
Även det stämmer. Han hoppade av den utbildningen. Flyttade tillbaks till Stockholm och tog upp det igen.

Vet du hur länge han läste i Linköping och om han hade tjej/partner där?
Träffade du någon övrig i hans familj?
Hade han partner i Stockholm?

Svartsjuka har väl alltid funnits som mordmotiv. Tyvärr verkar förlängd hämnd mot familj kommit med den importerade brottsligheten och det är jävligt illa oavsett om offret är kurd, svensk eller kines, det ska bort.

Vila i frid Shay*n oavsett.
Senast redigerad av platyzma 2018-10-23 kl. 12:04.
Citera
2018-10-23, 12:30
Medlem
Citat:
Blodshämnd mellan klanerna är jättevanlig i babbe kretsar. Det är därför det är så fruktansvärt att snart upphör den temporär lagen som hindra bidrags törstade orcher att invadera Sverige ännu mer. När muhammadernas felknullade kusiner kommer hit alla producerade med blodskam , då blir de hålligång.

Skulle du sova bättre på natten om det var gängrelaterat? Jag vet att det är läskigt att en oskyldig person kan utsättas för något liknande. Sök hjälp min vän du verkar ha en del problem.
Citera
2018-10-23, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Jag förstår vad du menar, och håller med, men...

...är en helt annan sak än att skriva typ "Han var den sista personen jag trodde skulle utsättas för något sånt här" - som jag tror att du menar. Ser du skillnaden? Ursäkta min språkautism, men det har viss relevans för fallet hur man uttrycker sig om BO.

Taget, det blir så klart skillnad, nu förstår jag ditt förtydligande bättre.
Citera
2018-10-23, 12:59
Medlem
Citat:
Det bara gå på gällande mönster , att folk som faller offer för gängkriminella är oxå själva kriminella.

Visst. Vi är inte alls oeniga om att det allmänna mönstret finns. Däremot går det inte att uttala sig med någon säkerhet om ett enskillt fall baserat på ett sådant allmänt mönster. Det är vi säkert också överens om.
Citera
2018-10-23, 13:07
Medlem
Citat:
Gangster relaterad mord.. Om man sedan kallar dem för en procentare eller al caponare är väl same shit.

Nu snackar du lite för mycket, han var inte alls gangster. Jag känner hans lillebror, han bodde 10-30m ifrån mig och jag kan identifiera personen men väljer att inte göra det för att jag respekterar deras familj och för att jag inte är en horunge som de mesta i den här tråden är. Har bara respekt för hans familj och just nu så sörjer vi han.
Citera
2018-10-23, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JetskiByn163
Nu snackar du lite för mycket, han var inte alls gangster. Jag känner hans lillebror, han bodde 10-30m ifrån mig och jag kan identifiera personen men väljer att inte göra det för att jag respekterar deras familj och för att jag inte är en horunge som de mesta i den här tråden är. Har bara respekt för hans familj och just nu så sörjer vi han.

Beklagar sorgen och hoppas att du har möjlighet att finnas som stöd på något sätt för hans bror och familj. De kommer att ha en riktigt jävla tuff period framför sig nu, tyvärr. Ibland kan små saker räcka, bara visa att du finns där för dem.

Vad tror du ligger bakom? Förväxlig, nån tjej, tjafs med fel personer som spårat ur? Någon koppling till Sultan?
Citera
2018-10-23, 13:13
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Men jag jungfru Maria förklara inte förhärdade brottslingar.

Vad menar du? Trollar du ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in