Citat:
Ursprungligen postat av
cybergrodan
Återigen, det är inte klarlagt varken att han ska bo här eller att han bott här nu innan frigivningen. Vad en anonym användare på flashback skriver har verkligen noll betydelse. Kom med belägg för dina påståenden istället så kan vi fortsätta diskussionen.
Och om du på riktigt tror att en öppen facebookgrupp överhuvudtaget KAN bli outat så är du mer än obotligt dum.
Gruppen är sluten. Möjligen efter att det kom fram att nån mindre begåvad individ hade skärmdumpat och lagt upp på Flashback, med så värdelös maskning att man kan se namnet på hon som postade inlägget 🤡
Samma raketforskare konstaterar att någons påståenden på flashback inte är bevis för något haha. Kanske därför jag skrev ”tro det om du vill”. Det är liksom valfritt. Kommer inte röja nåns ev tjänstefel för att du är nyfiken.
Som sagt, vad det gäller hans nuvarande och framtida bostadsort är det okänt för de allra flesta. Att han bodde/ var placerad i Gävle en vecka innan frisläppandet har jag dock belägg för. Som jag av olika skäl väljer att inte bevisa här.
Återkom när du har nåt nytt att tillföra. Själv har jag sagt vad jag vet. Återstår att se när, inte om, Nickes bostadsort blir känd. Det kommer att ske, precis så som skett med Bobbys mördare mfl.