2018-10-20, 17:42
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Hur gammal är NE? Har någon personnumret eller åtminstone hela födelsedatumet?
NIKLAS Erik Axel Eliasson, 861113-7533

Kopierade från Domen jag har här.
Citera
2018-10-20, 17:51
Medlem
Catings avatar
Citat:
Hur gammal är NE? Har någon personnumret eller åtminstone hela födelsedatumet?

FUP & dom finns i inlägget här (FB) Örebro - Ännu en överfallsvåldtäkt inatt. Niklas Eliasson gripen
Citera
2018-10-20, 18:38
Medlem
DouglasKenneths avatar
Hur funkar det? Får såna som han skyddad identitet när de kommer ut?
Känns ju förfärligt om det är så.
Citera
2018-10-21, 01:01
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead

Tack!!
Citera
2018-10-21, 01:18
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead

Nu har han bytt efternamn, det har tidigare stått att han bytte till Eriksson. Om det är så har han fått nytt personnummer med, det finns varken någon Niklas eller Någon Eriksson med det personnumret. Utom en N Persson i Gävle som är född samma dag.
Kommer han rätt ut i eget boende eller är det en långsammare utslussning genom frivård o kontrollerat boende först?
Citera
2018-10-21, 01:37
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
FUP & dom finns i inlägget här (FB) Örebro - Ännu en överfallsvåldtäkt inatt. Niklas Eliasson gripen
Jag misslyckades med att ladda ner de där. Funkar det för dig? Kan vara nått trubbel här på min sida.
Citera
2018-10-21, 07:01
Medlem
Citat:
Nu har han bytt efternamn, det har tidigare stått att han bytte till Eriksson. Om det är så har han fått nytt personnummer med, det finns varken någon Niklas eller Någon Eriksson med det personnumret. Utom en N Persson i Gävle som är född samma dag.
Kommer han rätt ut i eget boende eller är det en långsammare utslussning genom frivård o kontrollerat boende först?

Han har fått skyddade personuppgifter p.g.a. hot som riktats mot han. I samband med rättegången blev han hotad av juggar, om det är det som har gjort att han har fått skyddade personuppgifter eller om det är det faktum att han är en av Sveriges mest hatade män är oklart.
Citera
2018-10-21, 07:57
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Smart du är som lägger ut namnet på en sluten tjejgrupp som skapats för att tjejer och kvinnor ska kunna känna sig trygga efter att det blev känt att Örebromannen flyttat dit Knappt att du orkade maska namnet på tjejen som postade inlägget heller.... Hur tänkte du där?
Inte så mycket alls va? Med tanke på att du inte vet vilka som hänger här. Mycket möjligt att den vita apan Niklas sitter och läser denna tråd.
Du kanske ska sluta komma med påståenden som du inte har några som helst belägg för? Dina osanningar börjar bli rätt tröttsamma nu. Men för att än en gång slå hål på din tramsbubbla så kan jag berätta att denna grupp för det första har uppmärksammats i lokala medier, och dessutom är det frivilligt för vem som helst att gå med. Och det är inte alls känt att NE flyttat hit till Gävle, vad är det som är så svårt att förstå?
Ta dina smileysar och förpesta någon annan tråd nu istället tack.
Edit: Ditt tidigare inlägg till mig kommer jag inte ens bemöta, nån värdighet lär du ju få ha kvar - gubben.
Senast redigerad av cybergrodan 2018-10-21 kl. 08:02.
Citera
2018-10-21, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Du kanske ska sluta komma med påståenden som du inte har några som helst belägg för? Dina osanningar börjar bli rätt tröttsamma nu. Men för att än en gång slå hål på din tramsbubbla så kan jag berätta att denna grupp för det första har uppmärksammats i lokala medier, och dessutom är det frivilligt för vem som helst att gå med. Och det är inte alls känt att NE flyttat hit till Gävle, vad är det som är så svårt att förstå?
Ta dina smileysar och förpesta någon annan tråd nu istället tack.
Edit: Ditt tidigare inlägg till mig kommer jag inte ens bemöta, nån värdighet lär du ju få ha kvar - gubben.

Haha tog det så hårt att bli kallad gumman? 😄

Ja, det är belagt att Niklas bodde en vecka i Gävle redan en vecka innan han blev villkorligt frigiven. Hur jag vet det kan du ju fundera på. Tro det om du vill. Informationen är inte heller jättesvår att få fram pga även folk med sekretess hyser vissa tvivel kring hur herr Eriksson ska hantera sin ”frigång”.

Och ja, det är rätt pantat att outa en tjejgrupp där brudar erbjuder promenadsällskap, samtal och skjuts på udda tider osv till varandra på Flashback av alla ställen.

Men alla Gästrikar har ju inte den sjystaste omdömesförmågan. Det är ju Niklas ett bevis på om inte annat, född i Hudik som han är. Mor hans bor förövrigt också ”i krokarna” (med Norrländska mått mätt).
Citera
2018-10-21, 21:02
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Haha tog det så hårt att bli kallad gumman? 😄

Ja, det är belagt att Niklas bodde en vecka i Gävle redan en vecka innan han blev villkorligt frigiven. Hur jag vet det kan du ju fundera på. Tro det om du vill. Informationen är inte heller jättesvår att få fram pga även folk med sekretess hyser vissa tvivel kring hur herr Eriksson ska hantera sin ”frigång”.

Och ja, det är rätt pantat att outa en tjejgrupp där brudar erbjuder promenadsällskap, samtal och skjuts på udda tider osv till varandra på Flashback av alla ställen.

Men alla Gästrikar har ju inte den sjystaste omdömesförmågan. Det är ju Niklas ett bevis på om inte annat, född i Hudik som han är. Mor hans bor förövrigt också ”i krokarna” (med Norrländska mått mätt).
Återigen, det är inte klarlagt varken att han ska bo här eller att han bott här nu innan frigivningen. Vad en anonym användare på flashback skriver har verkligen noll betydelse. Kom med belägg för dina påståenden istället så kan vi fortsätta diskussionen.
Och om du på riktigt tror att en öppen facebookgrupp överhuvudtaget KAN bli outat så är du mer än obotligt dum.
Citera
2018-10-22, 09:45
Medlem
Enligt lexbase är han numer skriven i Göteborg, Hisings backa.
Citera
2018-10-22, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.K.
Enligt lexbase är han numer skriven i Göteborg, Hisings backa.

Han hade sin adress dit när han satt på Lindomeanstalten. I dag har han skyddad identitet och varken Lexbase eller någon annan har hans nya adress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in