Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-22, 23:16
  #1
Avstängd
Fattar inte detta fenomen. När en kille gör slut är han typ isolerad i flera år. När en tjej gör slut flockas 100 fiskmåsar efter henne.

Är det pga av dynamiken att Killar är de som vanligen går fram o snackar? Eller e det för männen är pussies nuförtiden? Båda kan va rätt. Männen har mer värde i öst tror jag. Här e kvinnan på topp (fuxking shit lol) Testa bara göra en badoo lr tinderprofil o jämför könen o dess respons. Saken är även om du skriver först får du typ aldrig svar. Handlar set om efterfråga o tillbud här?

Kan även ligga ngt att killar dras t utseende (oftast) o kvinnor till beteende (oftast)

Diskutera.
__________________
Senast redigerad av TheUnkn0wn 2018-10-22 kl. 23:19.
Citera
2018-10-22, 23:25
  #2
Medlem
Samuel332s avatar
Tjejer vet att de kan ersätta en man med vem som helst. De flesta killar här i Sverige skulle säga 95% är beta males
Som är rädda att förlora sin tjej
Citera
2018-10-22, 23:28
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garderobsbog
Män är svin

Bägge könen är svin.
Citera
2018-10-22, 23:29
  #4
Medlem
Jag svarade på det i din andra tråd men jag kan försöka förklara lite bättre.

Inom naturens alla arter är det ett kön som investerar mer energi i avkomman än det andra. Hos människor är det kvinnorna. Detta betyder att priset blir högre för kvinnor att para sig och de blir då kräsnare. Medans hos männen finns det färre nackdelar med sex och de får då konkurrera om kvinnorna.
Citera
2018-10-22, 23:29
  #5
Medlem
julernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
...........

Testa bara göra en badoo lr tinderprofil o jämför könen o dess respons. Saken är även om du skriver först får du typ aldrig svar.

...........

Nej, det är DU som typ aldrig får svar. Sluta få det att verka som att det här är något som gäller alla män. Det sociala kan vara svårt att lära sig, men övning ger färdighet. Det gäller bara att orka fortsätta när man blir dissad.
Citera
2018-10-22, 23:30
  #6
Medlem
Därför att nätet inte speglar verklighet.

Hur många singel mammor nära dig känner du irl som vill ligga med dig JUST NU? Jag känner flera online.
Citera
2018-10-22, 23:30
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Tjejer vet att de kan ersätta en man med vem som helst. De flesta killar här i Sverige skulle säga 95% är beta males
Som är rädda att förlora sin tjej
men vrf e dem beta?. e det av samhällets hjärntväääätttaha nu fattar jag lol. det är ju det. samhället sätter plastbrudar på en pedestal. men dt gör de hunkar också wtf. i verkligheten dras kvinnor efter beteendet. tjejers attraktion är som en volymknapp o killars som en on off knapp. (oftast) sällan man ser folk med höga standards
Citera
2018-10-22, 23:32
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av julernst
Nej, det är DU som typ aldrig får svar. Sluta få det att verka som att det här är något som gäller alla män. Det sociala kan vara svårt att lära sig, men övning ger färdighet. Det gäller bara att orka fortsätta när man blir dissad.
bullshit. jag har hållt på med onlineskitet i över 6 år. VÄLDIGT sällan man får svar o konkreta resultat direkt om man nt e intressant o rolig. DET ÄR MYCKET lättare fr en kvinna online det måste du hålla med om.
Citera
2018-10-22, 23:34
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karelin-
Jag svarade på det i din andra tråd men jag kan försöka förklara lite bättre.

Inom naturens alla arter är det ett kön som investerar mer energi i avkomman än det andra. Hos människor är det kvinnorna. Detta betyder att priset blir högre för kvinnor att para sig och de blir då kräsnare. Medans hos männen finns det färre nackdelar med sex och de får då konkurrera om kvinnorna.
jo jag läste det innan och fattade dt nt det så ja skapde en tråd ist. vad menas med att investera mer energi i avkomman?
Citera
2018-10-22, 23:36
  #10
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
men vrf e dem beta?. e det av samhällets hjärntväääätttaha nu fattar jag lol. det är ju det. samhället sätter plastbrudar på en pedestal. men dt gör de hunkar också wtf. i verkligheten dras kvinnor efter beteendet. tjejers attraktion är som en volymknapp o killars som en on off knapp. (oftast) sällan man ser folk med höga standards

Exakt de är beta för att de sätter kvinnor på en pedestal. Exempelvis bär hennes väska, öppnar bildörrar o.s.v. Det visar att mannen inte har något värde alltså "Jag är inte tillräckligt därför kompenserar jag med att bära din väska o.s.v"
Citera
2018-10-22, 23:41
  #11
Medlem
Samuel332s avatar
Vill tillägga att feminist propagandan också hjärntvättat män till att de ska göra allt för kvinnan. Det visar bara svaghet, En tjej i ett förhållande med en typisk beta male har nästan alltid en affär med en alfa åt sidan som håller det tyst medan betan försörjer henne
Citera
2018-10-22, 23:42
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
jo jag läste det innan och fattade dt nt det så ja skapde en tråd ist. vad menas med att investera mer energi i avkomman?
Först är ju kvinnan gravid med barnet i 9 månader, sen föder hon det (farligt) och sen har kvinnan starkare band med barnet genom dess uppväxt och känner därav ett större ansvar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback