Citat:
Ursprungligen postat av
cybergrodan
Du kanske ska sluta komma med påståenden som du inte har några som helst belägg för? Dina osanningar börjar bli rätt tröttsamma nu. Men för att än en gång slå hål på din tramsbubbla så kan jag berätta att denna grupp för det första har uppmärksammats i lokala medier, och dessutom är det frivilligt för vem som helst att gå med. Och det är inte alls känt att NE flyttat hit till Gävle, vad är det som är så svårt att förstå?
Ta dina smileysar och förpesta någon annan tråd nu istället tack.
Edit: Ditt tidigare inlägg till mig kommer jag inte ens bemöta, nån värdighet lär du ju få ha kvar - gubben.
Haha tog det så hårt att bli kallad gumman? 😄
Ja, det är belagt att Niklas bodde en vecka i Gävle redan en vecka innan han blev villkorligt frigiven. Hur jag vet det kan du ju fundera på. Tro det om du vill. Informationen är inte heller jättesvår att få fram pga även folk med sekretess hyser vissa tvivel kring hur herr Eriksson ska hantera sin ”frigång”.
Och ja, det är rätt pantat att outa en tjejgrupp där brudar erbjuder promenadsällskap, samtal och skjuts på udda tider osv till varandra på Flashback av alla ställen.
Men alla Gästrikar har ju inte den sjystaste omdömesförmågan. Det är ju Niklas ett bevis på om inte annat, född i Hudik som han är. Mor hans bor förövrigt också ”i krokarna” (med Norrländska mått mätt).