2018-10-21, 22:17
Medlem
Begntts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jo, jag vet - därför jag skrev att han är smyghomo. Kom igen, kolla på killen, kan man bli mer gay?

Förövrigt tippade jag rätt från början, alla de jag trodde skulle nå slutet är kvar (skryter lite). Kommer nog bli David, Ashley och Emil i finalen.
Ja en gång idag kom han in och jag tänkte vad händer? Är det dags att presentera en bög nu igen? Men när det började klarna såg jag att det var Kyle frikyrkopastorn och det rann ut i sanden.

Ja Ashley har varit bra i tävlingarna och om hon inte har otur så kan det nog bli topp två på henne (nu åker hon ut i nästa bara för att jag spekulerar om finalplats åt henne)

David eller Kyle. David verkar lite "bättre" på tävlingarna.
Citera
2018-10-21, 22:27
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begntt
Ja en gång idag kom han in och jag tänkte vad händer? Är det dags att presentera en bög nu igen? Men när det började klarna såg jag att det var Kyle frikyrkopastorn och det rann ut i sanden.

Ja Ashley har varit bra i tävlingarna och om hon inte har otur så kan det nog bli topp två på henne (nu åker hon ut i nästa bara för att jag spekulerar om finalplats åt henne)

David eller Kyle. David verkar lite "bättre" på tävlingarna.
Kyle lär ryka nästa gång. Sen Kevin.
Citera
2018-10-21, 22:41
Medlem
Begntts avatar
Citat:
Kevin har lunkat på lite i skymundan kan bli farlig.

Men vilken släkthistoria! Han gick runt skogen och kollade på de planterade träden istället för en gammal gård. Hans släkt var typ helt hemlös och hade bott i skogen. Startade till och med ett bandit gäng. Har inte sett något sånt förut. Det har ju förekommit tjuv, fattigdom och sånt förut, men det här var något helt annat. Verkar påminna om jordlösa/hemlösa
ranters och kväkare som bodde laglöst i skogarna i England på 1600-talet.

Robin Hood nämndes ju han bodde i skogarna lite tidigare.
Citera
2018-10-21, 22:47
Medlem
Readyfreddies avatar
Då var spyhinken välfylld och fin.
Nu skulle man alltså visa upp Sveriges mångkultur och gör det med irakiskt läkarpar och en villaboende somalier, gift med en svenska. Man kunde väl i alla balanserat upp läkarna med ett vandrande somaliskt tält med sju ungar och khattuggande make.

Förväntade mig att i alla fall tävlingarna kunde gått ut på att bränna upp bilar eller klara av en drive-by-skjutning med gott resultat, men inte ens så verklighetstrogna kunde man vara.

Sen har jag fortfarande genom alla säsonger inte hört om en enda kvinna i släktleden som haft alkoholproblem. Bellman måste inbillat sig att kvinnor drack för i tiden.
Citera
2018-10-21, 23:49
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Haha, så uppgjort att de hade en schlagertävling för att behålla bögen

Något som också är komiskt är att det är den kristna killen som ser ut att vara bög, inte Emil. Hela hans kroppsspråk och utseende - sättet han korsar benen när han står etc. Vem vet - kanske han är smyghomo och vi får läsa i skvallerpressen att han och Emil ska gifta sig
Tror du verkligen schlager är stort bland amerikanska bögar?
Citera
2018-10-22, 00:13
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Tror du verkligen schlager är stort bland amerikanska bögar?
Om vi säger så här; vilka av de tre som (uppgjort) kom till den tävlingen trodde du hade störst chans att veta vilka ABBA var?
Citera
2018-10-22, 00:49
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:

Jag är böjd att hålla med dig. Efter dagens avsnitt så hoppades jag faktiskt att Kyle skulle åka ut. Hon som åkte ut idag var så färglös att jag inte ens minns hennes namn.

Den här säsongens deltagare tycker jag är en av de bästa jag sett under åren.
Nu blir det jobbigt att förlora en till person nästa vecka.
De som är kvar är de som jag hade som favoriter redan i första programmet.

Jag hoppas verkligen att Kyle ryker nästa Söndag (om hans Gud vill) och att Ashley kommer tillbaka till Sverige och bor i mitt gästrum..
Citera
2018-10-22, 02:07
Medlem
twockos avatar
Irakierna var ju läkare båda två, men vad sysslade somaliern Mahad med?

Det tecknade ju en rosenröd idyll, men SVT är ju SVT och vi vet ju sanningen om invandringen utan propagandan som tvångsmatas oss ideligen.

Jag undrar hur amerikanerna verkligen tänkte när de stod där på torget i Rinkeby? Var fan har vi hamnat egentligen eller nåt sånt troligtvis.
Senast redigerad av twocko 2018-10-22 kl. 02:12.
Citera
2018-10-22, 04:05
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:

Något som också är komiskt är att det är den kristna killen som ser ut att vara bög, inte Emil. Hela hans kroppsspråk och utseende - sättet han korsar benen när han står etc. Vem vet - kanske han är smyghomo och vi får läsa i skvallerpressen att han och Emil ska gifta sig
Har tänkt samma sak. Det skriker smygbög bakom den kristna fasaden. Att han sparar oskulden till giftmålet kan inte ha varit ett svårt beslut. Troligen livrädd för fitta. Nej, han lär komma ut förr eller senare.
Citat:
Ursprungligen postat av twocko
Irakierna var ju läkare båda två, men vad sysslade somaliern Mahad med?
Höst troligen något skattefinansierat "integrationsprojekt". Han låg ju tydligen bakom det där multikultispektaklet som dom bevistade. Våra politiker älskar att ösa "integrationspengar" över alla "goda krafter" i förorten.
Citera
2018-10-22, 05:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Jag hoppas verkligen att Kyle ryker nästa Söndag (om hans Gud vill) och att Ashley kommer tillbaka till Sverige och bor i mitt gästrum..
Jag tycker du ska låta din flickvän ta gästrummet också får Ashley (om din gud vill) ta den ihopskjutbara bädsofffan i ditt sovrum istället ...eller är det något utöver IKEA-möbler du planerade att visa henne som ditt Sverige?
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-22 kl. 05:18.
Citera
2018-10-22, 06:31
Medlem
Osmakligaste avsnittet hittills.

Ett jäkla gullande med negern och arabfamiljen, och inte ett ord om bilbränder, gängkriminalitet, dödsskjutningar m.m. Typisk SVT-propaganda helt enkelt.

Fattades bara lite brännande av svenska flaggor och afrikansk dans på slutet.
Citera
2018-10-22, 06:41
Medlem
kostymnisses avatar
Man hade ju hoppats att jesus-snubben åkte ut för att få nåt bra ur avsnittet iaf, tala om snedvriden bild av invandringen.
Tänkte ju när dom var i Rinkeby att nu får dom väl bo där i miljonprogrammet medan skotten ekar men icke.
Och fira nationaldagen med arabisk mat? Vad tusan???

Gött iaf att David är kvar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in