2018-10-21, 17:24
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Svar Ja.
OM det e masterkocks deltagaren som det spekuleras om e BO sa e det Jennie.

Om du tittar pa expressen lanken sa heter tjejen inte Jennifer...
Alltså jag blir förvirrad men den JB som var med i Kocktävlingen är ju från Lindome.

https://www.expressen.se/noje/masterkock-jenny-det-ar-bara-att-bita-ihop/
Citera
2018-10-21, 17:26
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Det vore lite lustigt om båda skulle råka ha en far som heter Peter, är kompisar och kommer från Lindome båda två (även om den ena av dem eventuellt har flyttat därifrån och är folkbokförd i Stockholm). Hon som är skriven som Jennifer och är skriven i Lindome nu ser dessutom gravt anorektisk ut. För visst har även här aktuell Jennie haft problem med anorexi? Har bara läst det här så jag vet inte.

Reservation för att BO faktiskt inte är 100% identifierad.
Jag håller faktiskt med dig
Allt verkar helt förvirrat.
Citera
2018-10-21, 17:49
Medlem
Fortunaes avatar
Varför håller ni på att blanda in en Jennifer i detta?
De är inte alls lika överhuvudtaget och ni namnger en person som inte överhuvudtaget har nämts i tråden innan och som inte överhuvudtaget har någon som helst koppling till GS och MA.

Troll!
Citera
2018-10-21, 17:55
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Varför håller ni på att blanda in en Jennifer i detta?
De är inte alls lika överhuvudtaget och ni namnger en person som inte överhuvudtaget har nämts i tråden innan och som inte överhuvudtaget har någon som helst koppling till GS och MA.

Troll!
Jo därför att många har dragit in Jenniferi tråden ang hennes språkresa som anmäldes.
Citera
2018-10-21, 17:57
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Jo därför att många har dragit in Jenniferi tråden ang hennes språkresa som anmäldes.

Det var inte jennifers språkresa det var jennies

Citat:
LINDOME. Språkresan med STS blev en mardröm för 14-åriga JennieBenjaminsson från Lindome.
- Värdfamiljen söp hela tiden. Jag grät flera gånger, berättar hon.https://www.expressen.se/gt/vardfamiljen-sop-hela-tiden/
Senast redigerad av Fortunae 2018-10-21 kl. 18:00. Anledning: Tillägg
Citera
2018-10-21, 18:03
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Det var inte jennifers språkresa det var jennies
Men den JB i Lindome som heter Jennifer hennes pappa heter Peter och det finns bara en med det namnet i Lindome. Och pappan ang språkresan heter just dersamma.
Dessutom är tjejerna vänner med varann på FB
Verkligen förvirrande
Citera
2018-10-21, 18:06
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Men den JB i Lindome som heter Jennifer hennes pappa heter Peter och det finns bara en med det namnet i Lindome. Och pappan ang språkresan heter just dersamma.
Dessutom är tjejerna vänner med varann på FB
Verkligen förvirrande

Då tycker jag du skall gå in och jämföra bilderna på Jennifer och Jennie och se om du tycker de är lika för det är dom inte.
Jennies pappa kanske e död eller har flyttat sen 12 år tillbax?
Citera
2018-10-21, 18:06
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
JB är 14 år enligt tidningsartikeln. Fotot föreställer henne och pappan PB. Vem som kontaktat tidningen är väl inte så svårt att räkna ut.
Inte alls
Citera
2018-10-21, 18:07
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Inte JENNIFER va? Syns ganska tydligt att tjejen heter JENNIE
Citera
2018-10-21, 18:09
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Källa på det ! Det är en häktning där ett särskilt skäl anges så som försvårande och förstörande av utredningen. Så källa blir bra eftersom åklagaren avgör vilka restriktioner det handlar om.
Skulle förvåna mig om han fick läsa om sitt eget fall i dagstidningarna.

Trams!
Du har dessvärre inte så bra koll märker jag. Som jag säger så kommer jag inte avslöja källan eller hur jag vet det.
Om du hade aningens erfarenhet så vet du att det ytterst sällan beslutas om fullständiga restriktioner vid våldtäkt.
Du får gärna fortsätta tro du har rätt.
Citera
2018-10-21, 18:11
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Då tycker jag du skall gå in och jämföra bilderna på Jennifer och Jennie och se om du tycker de är lika för det är dom inte.
Absolut det är mycket möjligt men vilken märklig grej att två kompisar från Lindome födda samma år en i mars en i aug med likartade namn med fäder som har samma förnamn och som är FB-vänner låter otroligt.
Citera
2018-10-21, 18:19
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Var kan jag jämföra bilderna nånstans. Har bara sett kock-tjejens bild
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in