Citat:
Ursprungligen postat av
B-tala
Om det nu är så att GS varit inblandad i div "spelhärvor" och en "märklig/omedveten" miljoninsättning på hans bankkonto så hoppas jag de rör runt i detta också, likaså BO´s affärer. Allting påverkas av något beteende, vilket kan resultera i mycket annat. Får GS ha kontakt med MA under tiden han sitter häktad?
Nej en häktad person
som har restriktioner får inte ta emot besök, träffa andra häktade, tala i telefon, läsa tidningar, se på TV eller surfa på Internet. Han får tillbringa 23 timmar om dygnet i en cell med avbrott endast för 1 timmes vistelse i en bur, förhör, dusch och toalettbesök, han träffar bara häktespersonal, förhörsledare och sin advokat.
Många som suttit häktade vittnar om att häktestiden är långt värre än fängelsevistelse, ovissheten, ensamheten alla tankar som far genom huvudet. Alla som sitter häktade betraktas av personalen som kriminella enligt logiken
'annars skulle dom inte sitta där', och det gäller givetvis även om du sitter där fast du är oskyldigt anklagad. Är det dessutom första gången så är hela situationen bisarr och många mår av förklarliga skäl mycket dåligt.
/Provokatör
PS Jag noterar med glädje att
sannolikhetsprofilen Bitcoinkung är avstängd i en vecka, hans eviga tjat bidrog till att kvalitén sjönk i en annars mycket intressant tråd. Personligen så avstod jag från att posta flera inlägg då dessa bara hade resulterat i ännu ett varav av personens onyanserade spam. Jag uppmanar Er som är nya i tråden använda ert goda omdöme när ni läser inlägg postade av
Bitcoinkung, dom är inte i alla delar speciellt underbyggda, nyanserade eller för den delen med sanningen överensstämmande.