2018-10-19, 23:27
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Eller helt enkelt så har prsonen sprungit och blivit avrättad med skott i ryggen.
Du är inte så begåvad. Troligen är du en väktare.

Äntligen kom det, min teori bekräftad av någon annan.
Inte ens en polis slickar en kollega likt denna pajas, man håller tyst och låtsas som att det regnar.
Han måste vara en s.k ordningsvakt. En sådan, som likt en duktig skolflicka, lämnar över ärenden till storebror. När någon snattat, när någon ska till fyllecellen osv. "Hej hej", "tack så mycket pappa", och med seriös min ska dra en överdrivet detaljerad historia till pappa polis när ovannämnda fylleskalle ska....ja, enbart sova ruset av sig.
Polisen går fnissandes mot polisbilen och skakar på huvudet.
Citera
2018-10-19, 23:28
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Tydligen har respektive Polis skjutit ett stort antal varningsskott - innan man till sist nödgades att skjuta verkanseld.

Vadå? Varningsskott i fönsterrutor och väggar? Kom igen nu, det är helt uppenbart att dessa har totalt tappat det.
Citera
2018-10-19, 23:37
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Vadå? Varningsskott i fönsterrutor och väggar? Kom igen nu, det är helt uppenbart att dessa har totalt tappat det.

Enligt honom har ett stort antal varningsskott avfyrats, därefter har man pumpat ut 25 skott.
Tydligen användes AK-47or
Citera
2018-10-19, 23:54
Medlem
man märker vilka som är poliser, de håller fast vid dennaleksakspistol som om det vore livet.
En leksaks pistol kan möjligen om man är snäll försvara två-tre skott.
MEN!!!!! 25? varav 2 sitter i ryggen efter att han skjutits i magen.
De har bara pangat på som idioter.Det finns inget försvar, två skott i ryggen efter han skjutits i magen är inte nödvärn och 25 skott???
Nu får ni ge er.Det är ren avrättning. att sedan missa 23 skott på detta avstånd? hallå, stevie wonder skjuter bättre.Dessutom har det framkommit idag att inga varningsskott sköts utan de pangade på allt de kunde och troligen slutade vissa när magasinet var tomt. detta är inte,kommer aldrig,ska inte kallas
nödsituation. har du träffat och ändå pangar på helt blint,då är det ingennödsituation.det är en avrättning.
vet någon vilka dessa "mästerskyttar " är??
tror ni verkligen på at det är nödsituation när man skjuter så mkt och dessutom två skott i ryggen efter han fått ett i magen med polisens ammunition???
eller är det ren desperation ni håller fast vid detta?
Citera
2018-10-19, 23:57
Medlem
Är det fortfarande någon mer än den mentalt störde hårdrockaren som försvarar poliens agerande?

Glöm förundersökningen! Den läggs ner med motiveringen att brott inte kan styrkas. Alla tre poliserna får jobba kvar som om inget har hänt. Det går inte att bevisa vem som gjort vad, vem som började skjuta och vem som sköt Erik i ryggen. Att skylla på varandra fungerar tyvärr fortfarande för poliser, särskilt när man har nollorna i särskilda åklagarenheten bakom ryggen.

Men fy fan! Du din lille skit som startade alltihop: gör nu det enda rätta och berätta att du tappade koncepterna med en laddad picka i näven. Det var du som rusade fram mot Erik och sköt först fast ni hade en skyddad placering där ni kunde ha inväntat insatssstyrkan. Du är en mördare! Ja, just det: M-Ö-R-D-A-R-E! Efter en månad inom kåren blev du en mördare.

Fram med namnen nu! Jag kan inte tro att kårandan är så stark att ni vill skydda den som gjort något sånt här. Gör som den rakryggade medarbetare vid polisen i NV Skåne som gav oss namnet på Anders Timour som sköt ihjäl en hund i familjens trädgård utan att vara hotad. Fram med namnen!
Citera
2018-10-19, 23:57
Medlem
LeeVans avatar
Citat:

Helt klart utgör dessa Poliser, i beväpnat tillstånd, en överhängande fara för både sig själva och allmänheten.

Det skall bli intressant att se motiveringen för 25 avlossade skott, i självförsvar.
Citera
2018-10-19, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Trakiskt att polisen vågar skjuta på ett miffo men aldrig annars, det sjukaste är att det behövdes 25 skott för att få 3 träffar.

Dessa poliser skulle iallafall aldrig tagit en plats i min militärgrupp, det hade förmodligen slutat med hemförlovning. Förmodligen är gettobarnen ute i förorten bättre skyttar en dagens poliser.

hade man skjutit så när jag ryckte in så hade mitt skjutbefäl fått stroke.
det är näst intill omöjligt att missa så mkt på 10 m. dessa "mästerskyttar kan knappt träffa en garderob inifrån med dörren stängd.
Citera
2018-10-20, 00:00
Medlem
Citat:

Idioter till poliser tyckte jag redan vid trådstarten men det blir bara värre och värre. Ok om det var gamla poliser, då kanske det skulle vara ursäktat att de var döva och blinda, men så verkar det inte vara här.
Citera
2018-10-20, 00:02
Medlem
vad blir nästa,jag tappade min kniv och den döde råkade ramla på den med ryggen först ochstudsade sedan 32 gånger på den?
finns det ngn som tror på polishistorien som inte har rökt på????
Citera
2018-10-20, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Så du tycker det var ett ok förfarande? Först skjuta mot en med leksaks pickadolla sedan när de väl skjuter missa så markant? 22 jävla skott! Som kunde träffat din eller min mormor. Inte fan ok i min bok.

Du får betänka där 22 skott gick fel utan att dessa tre poliser ens själva fick ett ynka skott mot sig.

Återigen så har polisen rätt att freda sig INNAN dom får en kula i sig. Det är inget jag tycker något om utan fakta. Tom du borde fatta varför.

Måste man skjuta på detta avstånd så kan man lätt missa, det är också ett faktum. Dom sköt inte heller i någon miljö eller tidpunkt med värst stor risk att förlupna kulor skulle kunna skada tredje person heller, även om den risken ofta/alltid finns så går nödvärn före.
Citera
2018-10-20, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Äntligen kom det, min teori bekräftad av någon annan.
Inte ens en polis slickar en kollega likt denna pajas, man håller tyst och låtsas som att det regnar.
Han måste vara en s.k ordningsvakt. En sådan, som likt en duktig skolflicka, lämnar över ärenden till storebror. När någon snattat, när någon ska till fyllecellen osv. "Hej hej", "tack så mycket pappa", och med seriös min ska dra en överdrivet detaljerad historia till pappa polis när ovannämnda fylleskalle ska....ja, enbart sova ruset av sig.
Polisen går fnissandes mot polisbilen och skakar på huvudet.

Oja, verkligen en tungt vetenskapligt uppbyggd teori, av en kretin som tror att sådana som han själv har rätt att springa omkring med vapen på stan

Poliser har många gånger skrattat MED mig, men åt sådana som dig, dvs korkade rättshaverister. Frågor på det?

Det är en hel del poliser som sökt sig till det jag jobbar med idag, men få som blivit utvalda. Det säger desto mera om mig, förutom en lön på 10 000 kr mer i månaden då. Prima liv... För mig.
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-10-20 kl. 00:54.
Citera
2018-10-20, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lagrummet
man märker vilka som är poliser, de håller fast vid dennaleksakspistol som om det vore livet.
En leksaks pistol kan möjligen om man är snäll försvara två-tre skott.
MEN!!!!! 25? varav 2 sitter i ryggen efter att han skjutits i magen.
De har bara pangat på som idioter.Det finns inget försvar, två skott i ryggen efter han skjutits i magen är inte nödvärn och 25 skott???
Nu får ni ge er.Det är ren avrättning. att sedan missa 23 skott på detta avstånd? hallå, stevie wonder skjuter bättre.Dessutom har det framkommit idag att inga varningsskott sköts utan de pangade på allt de kunde och troligen slutade vissa när magasinet var tomt. detta är inte,kommer aldrig,ska inte kallas
nödsituation. har du träffat och ändå pangar på helt blint,då är det ingennödsituation.det är en avrättning.
vet någon vilka dessa "mästerskyttar " är??
tror ni verkligen på at det är nödsituation när man skjuter så mkt och dessutom två skott i ryggen efter han fått ett i magen med polisens ammunition???
eller är det ren desperation ni håller fast vid detta?

Nu har visst foliehattarna mobiliserat sig med än mer stolleargument. Kul med lyteskomik.

Faktum kvarstår, nödvärnssituationer är ingen duell, som ni verkar tro.

Självklart får polisen då freda sig tills hotet är nere, om det kräver 3 eller 30 skott är oväsentligt.

Ja, vapnet har helt klart en central roll, bara en efterbliven kan påstå annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in