Citat:
Ursprungligen postat av
Xenonen
Ja, vi får väl avsluta debatten med att vi båda tycker den andre är en äcklig jävel. Jag får nog av dina lögner, vilda utfall och personangrepp. Fortsätt du att hylla din "svenskättade" Trump i diskussionerna, dä'r är inte så noga med hans lögner.
För mig är det stor skillnad på att tillskansa sig fördelar som är ämnat till en utsatt minoritetsgrupp. Att du försvarar sånt gör dig äcklig. Jag började med att anta att du helt enkelt var vilse, men trots att jag åtskilliga gånger visat för dig att såväl Harvard som Warren utnyttjat hennes påstådda minoritetsstatus, ihärdade du med ditt försvar. Jag tänkte att det berodde på att du helt enkelt var okunnig, men nu inser jag att det handlar om att du tycker detta beteende är okej.
Såna personer, som tycker det är okej att ljuga ihop minoritetsstatus för att främjas av affirmative action och vinna poliiska och ekonomiska fördelar, är helt enkelt äckliga. Du borde skärpa till dig och ta och reflektera över amerikas urbefolkning och vad de utsatts för. Nu fortsätter Warren denna folkmordslinje och exploatering genom attt sno deras priviligierade plats. Det är så vidrigt. Du stödjer det. Fy fan.