2018-10-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Efter att ha läst den artikeln är jag övertygad om att frun också avviker sexuellt då hon själv stöttar sin man i dennes sexuella beteende.

Vilka idioter.
Observera att han slutade när BO inte ville följa med till frun, inte av hänsyn till BOs nej, utan för att "det inte var spännande längre" dvs bara med hänsyn till sig själv.
Citera
2018-10-19, 17:18
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Alltså....
För det första så var det inte MA som sa första citatet nedan som många här tror, det var en vän.

Men... Hur kan dem citera en vän som tycker att han är världens snällaste?
Vad inte något sådant som Horace sa om Kulturprofilen och även Göran på Svenska Akademin?
Totalt ointressant och irrelevant vad andra tycker som inte var med.
Och också hemskt att vissa inte förstår att även i de finaste vatten och av de finaste fiskarna så......

Jag blir också bekymrad över MA uttalande... att det skulle vara avundsjuka....
Om hon inte var i rummet så har hon ingen aning om vad som hände där, om hennes man gjorde något övergrepp mot tjejen utan hennes vilja.

"Hon är helt övertygad om att kvinnan som anklagat maken har hittat på allting. Hennes man är världens snällaste och skulle inte göra en fluga förnär, säger Stoppa Pressarnas källa.

Hustrun tror vidare att det kan röra sig om en komplott, baserad på avundsjuka.
– Det finns inga andra förklaringar. Hustrun menar att avundsjuka kan vara anledningen till att kvinnan nu försöker sätta dit hennes man."

Avundsjuka... känns ju jäkligt långsökt.
Ja kära nån det var juMA och GS som bjudit dit BO för att hon skulle jobba i kafét. Dom hade ju köpt tågbiljett till BO. Varför skulle hon vara avundsjuk just då?
Citera
2018-10-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Observera att han slutade när BO inte ville följa med till frun, inte av hänsyn till BOs nej, utan för att "det inte var spännande längre" dvs bara med hänsyn till sig själv.
Egoist äckel.

Men jag är övertygad om att han våldtog henne när hon inte var i stånd att värja sig.

Så hans historia är hittepå. Dock tror jag på att GS frågade BO om hon ville följa med in till hans fru, det är den enda biten jag tror är sann.
Citera
2018-10-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Ja kära nån det var juMA och GS som bjudit dit BO för att hon skulle jobba i kafét. Dom hade ju köpt tågbiljett till BO. Varför skulle hon vara avundsjuk just då?
Dessutom verkar BO ha ett bra och spännande tillvaro i stora London där hon dessutom bor och arbetar.

Vad har denna unga, vackra tjej någonting att vara avundsjuk på?

En ful kärring och dennes fula äckelgubbe och deras lilla mediokra fik ute på "landet".

Snarare tvärtom ju.
Senast redigerad av Martlet 2018-10-19 kl. 17:32.
Citera
2018-10-19, 17:37
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Vem släppte häktningsprotokollet och vem suddade ut namnen? Vem är källan på Solna polisstation? Detta kan förstöra utredningen.

Återigen visar du din okunskap. Varför kommenterar du saker du inte har en aning om?

Häktningsprotokollet är en offentlig handling men namnen omgärdas av sekretess. Det var inget fel i att lämna ut den på begäran.
Citera
2018-10-19, 17:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Helt plötsligt glömmer hon bort att GS faktiskt erkänt att han snaskat på henne. "Jag litar på min man" 😂🤣💦
Att det inte rör sig om våldtäkt. Det är inte olagligt att snaska mus.
Citera
2018-10-19, 17:38
Medlem
Citat:
Hennes polisanmälan direkt efter denna händelse motsäger detta.

Polisanmälan plus DNA kommer du ingen vart med. I det här fallet tycks ljudinspelningen vara betydelsefull. (gubben jag anmälde när han kört in fingrarna i vagina slapp undan med blotta förskräckelsen genom att påstå att jag varit med på hans närmanden. Spelade ingen roll att jag åkt direkt till akuten, på uppmaning av Kvinnolinjen eller vad den heter, för att testas med våldtäktskitet).
Citera
2018-10-19, 17:38
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Hon kanske tror att det är så att den underbara snälle maken lurats av målsägande. Det verkar ju så och om man då tänker sig att grunduppfattningen är att män är på ett visst sätt utan att kunna säga nej till exempelvis uppvaktningar, så kan hon ju anse att han lurats. Jag spånar bara nu men det är inte ovanligt att kvinnor reagerar lite på det viset och helst den äldre stammen.

Man kan ju spekulera i att T B3rgr3n inte heller höll sig inom gränserna vad gäller monogami, vilket jag tror att han själv pratat en del om? Sedan kan man undra varför vissa kvinnor ofta eller alltid hamnar i relationer med den typen av män?
Citera
2018-10-19, 17:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det var första gången som de hamnade i denna situation. BO har aldrig haft en pojkvän över 30 år.
Att hon flyr från lgh och gör en polisanmälan mot chefens man tyder på att detta inte var frivilligt.
Vad vet du om hennes pojkvänner?
Citera
2018-10-19, 17:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geheimnis
Den där dåliga usäkten till artikel är lika undermålig som min femåriga sons handlingslistor. Författaren vill ge sken av att det som står där är autentiska förstahandsuppgifter när det i själva verket är skvaller på byn. Någon som känner någon som känner någon har hört att hon har sagt att... Vem fan ger ut sån smörja, och än mer intressant, vem fan läser det?
Nej. Det har tidigare bevisats att artikelförfattaren är personlig vän med den anklagade & hans fru. Så något "skvaller på byn" ligger sannolikt inte bakom.
Citera
2018-10-19, 17:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Då polisen skickade 3 polisbilar till GS lgh kan det bero på att han varit aggressiv mot BO..
Nej. Då hade det stått i polisrapporten.
Citera
2018-10-19, 17:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Artikeln i Stoppa Pressarna är efterhandskonstruerad av en vän. Partisk smörja för att underlätta utredningen för GS. Kasta det i papperskorgen.
"underlätta utredningen för GS" ? Är du på riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in