2018-10-19, 16:51
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Stoppa Pressarna är ju en väldigt trovärdig informationsförmedlare.

Om nu G.S. förmedlat något som är nära sanningen så skulle det ha funnits en person i sällskapet under festkvällen som inte halsade vin utan höll igen p.g.a. hälsan just då. Kan det vara den personen som gick hem? Han bor ju bara ett karter ifrån om man knyter an till den som ligger bakom Stoppa Pressarna.
Nej, trovärdigheten är inte så stor när det kommer till SP. Men om D.N. varit med på kvällen så tror jag att SP varit snabbare med att publicera än vad dom gjort. Och framförallt mer detaljerat. Det uppgifter SP publicerat är inget unikt.
Citera
2018-10-19, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Jah har erfanhet av att anhöriga varit poliser och praxis är att en bil åker på ett sådant här fall. Är mannen extremt våldsam.oga tex alkohol/ droger så kanske man behöver två polisbilar.

Två polisbilar kan vara om två kvinnor anser att de inte klarar av en våldsam man. Drt troliga är att GS mycket väl var så berusad under kvällen att han blivit så hotfull så BO var tvungen att fly lgh och göra en polisanmälan.

De snällaste kan bli som djur med för mycket alkohol i kroppen.
Han blir säkert dömd du kan ta det lugnt!
Citera
2018-10-19, 16:52
Bannlyst
Så helt plötsligt är det normalt att 3 polisbilar skickas till de centrala delarna av Stlm..en helgnatt😀 Borde vara hur mycket som helst att göra😉 Det styrketräning mer hur allvarligt troligtvis detta är. Att en kvinna flyr mitt i natten från sin chefs bostad..samt att 3 polisbilar kommer till platsen..tyder mer och mer att GS varit våldsam/ hotfull under kvällen mot BO.
Citera
2018-10-19, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Alltså....
För det första så var det inte MA som sa första citatet nedan som många här tror, det var en vän.

Men... Hur kan dem citera en vän som tycker att han är världens snällaste?
Vad inte något sådant som Horace sa om Kulturprofilen och även Göran på Svenska Akademin?
Totalt ointressant och irrelevant vad andra tycker som inte var med.
Och också hemskt att vissa inte förstår att även i de finaste vatten och av de finaste fiskarna så......

Jag blir också bekymrad över MA uttalande... att det skulle vara avundsjuka....
Om hon inte var i rummet så har hon ingen aning om vad som hände där, om hennes man gjorde något övergrepp mot tjejen utan hennes vilja.

"Hon är helt övertygad om att kvinnan som anklagat maken har hittat på allting. Hennes man är världens snällaste och skulle inte göra en fluga förnär, säger Stoppa Pressarnas källa.

Hustrun tror vidare att det kan röra sig om en komplott, baserad på avundsjuka.
– Det finns inga andra förklaringar. Hustrun menar att avundsjuka kan vara anledningen till att kvinnan nu försöker sätta dit hennes man."

Avundsjuka... känns ju jäkligt långsökt.

Det jag inte fattar är att hon verkar helt chill gällande det hennes underbare make faktiskt erkänt - att han haft sex med en annan kvinna. Den aspekten verkar inte beröra henne alls. För hur hon än vänder och vrider på det så har det nu kommit fram att han antingen är otrogen eller att de har ett öppet sexliv där de knullar runt - två scenarier som förstör fasaden.
Citera
2018-10-19, 16:53
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Nej riktigt så enkelt är det inte. Schill*r var kroglejon redan i mitten av 80-talet. Han var en profil i utesvängen, tillsammans en hel del med sin namne Strömb*rg då.

Japp och massivt med brudar säger ryktet. Alltså av alla Glenns så är det enligt ryktet just GS som då hade mest tjejer. Det är nödvändigtvis inte sant, men ryktet säger det.
Strömberg var absolut inte på det viset.
Citera
2018-10-19, 16:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
På något sätt funderar man över om det var mer än alkohol inblandat
Högst troligt. Att någon skulle bli så kåt av att hinka vin känns märkligt. Kokain ligger nära till hands av flera skäl. Alla verkade ha svårt att somna och man blir väl pigg av sånt?
Citera
2018-10-19, 16:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
Det jag inte fattar är att hon verkar helt chill gällande det hennes underbare make faktiskt erkänt - att han haft sex med en annan kvinna. Den aspekten verkar inte beröra henne alls. För hur hon än vänder och vrider på det så har det nu kommit fram att han antingen är otrogen eller att de har ett öppet sexliv där de knullar runt - två scenarier som förstör fasaden.
Inför sin glappkäftade kompis, ja...
Citera
2018-10-19, 17:00
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee

Hon kanske tror att det är så att den underbara snälle maken lurats av målsägande. Det verkar ju så och om man då tänker sig att grunduppfattningen är att män är på ett visst sätt utan att kunna säga nej till exempelvis uppvaktningar, så kan hon ju anse att han lurats. Jag spånar bara nu men det är inte ovanligt att kvinnor reagerar lite på det viset och helst den äldre stammen.
Citera
2018-10-19, 17:03
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Nu är du inne på detta igen som tramsats igenom hur många gånger som helst i tråden. Ingen vet vad som druckits av var och en. Ingen vet heller hur mycket vin/sprit som fanns. G.S. har gett sin version i ett förhör. Hur mycket sanning finns i det?.
Jag tror inte "berusningen" kommer att bli någon större fråga. BO har dock 2 domar på sig när det kommer till kokain. BO är van vid utelivet och jobbar i en miljö som är känd för sprit och fest. Försvaret kommer inte att vara sena med det. Det är bara Bitcoinkung som vill framställa BO som nedsupen av MGM och att BO befann sig i ett hjälplöst tillstånd.

Dock tror jag att MGM kan få det tufft. Men det är inte så mycket fakta ute ännu så allt kan surra runt på en sekund.
Citera
2018-10-19, 17:07
Bannlyst
Spriten, kvinnor och otrohet verkar förfölja MA.. hennes val av män har samma röda tråd. Nu har GS tagit det ett steg längre..

https://www.expressen.se/noje/ex-sambons-harda-ord-mot-tommy-berggren/
Citera
2018-10-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariaellen
https://stoppapressarna.se/svenskt/hustrun-om-valdtaktshaktade-fotbollsprofilen

Efter att ha läst den artikeln är jag övertygad om att frun också avviker sexuellt då hon själv stöttar sin man i dennes sexuella beteende.

Vilka idioter.
Citera
2018-10-19, 17:10
Bannlyst
Inte bara berusningsgraden av kvinnan,,utan GS kommer att vara högst relevant. Har GD blivit aggressiv tidigare av alkohol? Varför skickade polisen 3 bilar till platsen under en förväntad stökig helgnatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in