Citat:
Det vet jag. Men jag tycker att pressen vinklar allt till sex men presenterar inga belägg.
Om tex PM träffat fyra st olika kvinnor på Herstedvester Fængsel, vilka var det i så fall? Och är kvinnligt besök alltid synonymt med sexbesök? Hur många manliga besök har PM haft under samma tid?
Källorna tycks hela tiden bestå av någon anonym "nära" eller "insatt". Om det är sant behöver man inte vara anonym.
Den danska politikern som tyckte att fångar bara borde få träffa sin mor eller fru. Hur tänkte han?
De fångar vars mor är död och som saknar fru ska inte få träffa sin syster med systerdöttrar då?
Alla människor har väl vänner av båda könen. Men enligt den här politikern ska man bara få träffa sina vänner av samma kön som man själv har?
Ja, man får väl gratulera de lyckliga vinnarna här.
DVS de läskiga mördare som har en st mor och en st fru.
Jag tycker det är mest stötande att pressen skriver skvaller om dömda mördares tillvaro i fängelset öht.
Om tex PM träffat fyra st olika kvinnor på Herstedvester Fængsel, vilka var det i så fall? Och är kvinnligt besök alltid synonymt med sexbesök? Hur många manliga besök har PM haft under samma tid?
Källorna tycks hela tiden bestå av någon anonym "nära" eller "insatt". Om det är sant behöver man inte vara anonym.
Den danska politikern som tyckte att fångar bara borde få träffa sin mor eller fru. Hur tänkte han?
De fångar vars mor är död och som saknar fru ska inte få träffa sin syster med systerdöttrar då?
Alla människor har väl vänner av båda könen. Men enligt den här politikern ska man bara få träffa sina vänner av samma kön som man själv har?
Ja, man får väl gratulera de lyckliga vinnarna här.
DVS de läskiga mördare som har en st mor och en st fru.
Jag tycker det är mest stötande att pressen skriver skvaller om dömda mördares tillvaro i fängelset öht.
Det är trots allt Madsen vi talar om, jag tror liksom inte att han slösade bort den enda obevakade besökstimmen i veckan som han hade på Storstrøm, på en väninna som inte skulle släppa till...
Och det är väl klart att källan vill vara anonym - annars får han ju inga fler förtroenden från Madsen. Plus att det kan påverka honom själv negativt, om det kommer ut att han har kontakt med Madsen. (Skriver "honom", för jag misstänker starkt att källan är J. Falkenberg.)
Tidningar skriver om det som folk vill läsa, så enkelt är det. De måste ju få in pengar på prenumerationer, sålda lösnummer och klick. Om en man har varit på besök, och de två har diskuterat UC4 som de ska bygga tillsammans när Madsen kommer ut... så är det numera, när fallet är avslutat, bara intressant för ett mindre antal nördar. Så vill vi inte att tidningarna ska skriva om kändisfångarnas sexliv, så får vi sluta klicka på sådana artiklar... men det kommer vi inte att kunna låta bli att göra!