2018-10-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Hahaha jo men tjena.

Om Emelie hade viskat till honom att hon skulle rida sönder honom om hon blev vald så hade han valt henne. Det hela handlade om att Emelie var blyg och Simon vill ha någon vildkatta till bimbo som sliter av honom byxorna.

Killar som är desperata efter knull kunde inte bry sig mindre om kärlek.

Det är liksom uppenbart att Simon är oskuld. Man ser det tydligt när han sitter ensam med en tjej.

Väldigt märkligt att inte Linda tog ett ordentligt snack med honom.

Tror nog det handlar om just det du är inne på för man säger inte såna saker som han sa till Emelie på speeddejtingen och när dem var själva på gruppdejten och sen bara ändrar sig pang bom.

Var också inne på det i ett tidigare inlägg, tycker verkligen att Linda borde gått in här och tagit ett snack med honom bakom kamerorna och uppmärksammat honom på vad han verkligen kunna finna i Emelie och att han kanske inte bara ska gå efter vilka som tar för sig mest. Tycker det är konstigt att hon inte gjorde det? Hon vill ju att bönderna ska hitta kärlek och så sitter hon bredvid och ser en oerfaren kille som Simon skjuta sig själv i foten så det visslar om det.

Pussarna som blondinen delade ut tror jag knappast det fanns någon kärlek i heller.
Citera
2018-10-18, 16:52
Medlem
Citat:
Hahaha jo men tjena.

Om Emelie hade viskat till honom att hon skulle rida sönder honom om hon blev vald så hade han valt henne. Det hela handlade om att Emelie var blyg och Simon vill ha någon vildkatta till bimbo som sliter av honom byxorna.

Killar som är desperata efter knull kunde inte bry sig mindre om kärlek.
Så om det då skulle vara förklaringen då gjorde han ju ett bra val och han får som han vill i vilket fall som...
Och vad gäller hans nervositet, de sitter ju med filmteam och kameror upptryckta i pletet.
Att de trots det fick till det lite är ju över förväntan. Det som dock märks av i hans nervositet är hans okontrollerade skratt.
Senast redigerad av Vadgorvinukorvi 2018-10-18 kl. 17:04.
Citera
2018-10-18, 16:59
Medlem
det här programmet är jäkla skit ändå
i slutändan vet vi egentligen ingenting om vare sig bönderna eller brevskrivarna
Citera
2018-10-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Så om det då skulle vara förklaringen då gjorde han ju ett bra val och han får som han vill i vilket fall som...
Och vad gäller hans nervositet, de sitter ju med filmteam och kameror upptryckta i pletet.
Att de trots det fick till det lite är ju över förväntan.
Precis, Simon har dom tjejerna han förtjänar.
Citera
2018-10-18, 17:03
Medlem
bringeroflights avatar
Jag tror inte det bli någon höna för hönsbonden.
Citera
2018-10-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Jag tror inte det bli någon höna för hönsbonden.

Nej kanske inte om han fortsätter att vara såhär distanserad och icke fokuserad på romantik som han är just nu. Får hoppas det släpper när han kommer till gården. tror han är rätt så sugen på Katrin så hon får jobba nu för att komma över sin fågelskräck
Citera
2018-10-18, 23:29
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Att de trots det fick till det lite är ju över förväntan. Det som dock märks av i hans nervositet är hans okontrollerade skratt.

1. Simon är en överkåt, utseendefixerad idiot som BARA tänker med ballen.

2. Simon tänkte med ballen pga att han aldrig har fått något knull och är desperat som få. Han valde alltså bort dom blyga tjejerna.

Titta bara på hans kroppsspråk innan kyssen. Det var hyfsat smärtsamt att se

Jag tror på nummer 2. Det tråkiga är att han kommer att stå där ensam till slut då Emelie förmodligen var den enda som passade honom.

Är det någon som har Emelies instagram/facebook? Eller hon kanske är så pass bra att hon inte har sådant skräp?
Citera
2018-10-19, 00:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen
Men alltså Simon... "Jag har väl...eh...typ...aldrig haft ett...eh...förhållande. Jag hade en inneboende en gång. Men det blev inget."
Och pussarna med blondinen. PUSSAR. Fem hårda pussar med stängd mun och han såg ut som att han skulle komma i badbyxan. Simon behöver ligga, inte dejta. Han kommer vara lika singel som innan när tjejerna är klara med sitt "sommaräventyr". Och varför väljer så många bort den de skulle passa bäst med, Emelie var ju en perfect match. Som om lösfransblondinerna kommer stå ut med hans tafatta juckande och hysteriska skratt mer än ett par veckor.

Kunde inte ha sagt det bättre själv...
Simon påminner mig om en fd kollega som var oskuld tills han var
30,först måste Simon lugna ner sina övermogna hormoner och ligga
SEN kan han börja tänka på dejtande...om några år....

Man undrar ju hur desperata vissa av tjejerna var för att
vara med, när de säger att Simon har snygg kropp..
Har aldrig sett en så ful kropp i hela mitt liv, Simons hållning gjorde inte
det hela bättre + hans ihärdigt nervösa hästgarv på det skulle ju få
vilken normal vettig tjej som helst att springa baklänges.
Citera
2018-10-19, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen
Men alltså Simon... "Jag har väl...eh...typ...aldrig haft ett...eh...förhållande. Jag hade en inneboende en gång. Men det blev inget."
Och pussarna med blondinen. PUSSAR. Fem hårda pussar med stängd mun och han såg ut som att han skulle komma i badbyxan. Simon behöver ligga, inte dejta. Han kommer vara lika singel som innan när tjejerna är klara med sitt "sommaräventyr". Och varför väljer så många bort den de skulle passa bäst med, Emelie var ju en perfect match. Som om lösfransblondinerna kommer stå ut med hans tafatta juckande och hysteriska skratt mer än ett par veckor.

Haha, de fem pussarna efter varandra var oslagbara.
Citera
2018-10-19, 01:15
Medlem
Citat:
1. Simon är en överkåt, utseendefixerad idiot som BARA tänker med ballen.

2. Simon tänkte med ballen pga att han aldrig har fått något knull och är desperat som få. Han valde alltså bort dom blyga tjejerna.

Titta bara på hans kroppsspråk innan kyssen. Det var hyfsat smärtsamt att se

Jag tror på nummer 2. Det tråkiga är att han kommer att stå där ensam till slut då Emelie förmodligen var den enda som passade honom.

Är det någon som har Emelies instagram/facebook? Eller hon kanske är så pass bra att hon inte har sådant skräp?

Omöjligt att han bara tänker med ballen eftersom han valde de fulaste WT-skräpen. Fattar inte vad folk pratar om alltså. Pinsamt att se alla som vill stalka Emelie också .
Citera
2018-10-19, 01:25
Medlem
Någon som vet mer om den söta stackars Emil? Hoppas han finner en kanon tjej. Kanske skulle de göra ett "Emil söker fru"
Citera
2018-10-19, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Skulle inta kalla Pers tjejer för smällfeta, det har former och kurvor men det är bara snyggt när kvinnor har det. Hellre tjejer som ser ut som dem som dejtar Per än smala modelltjejer. Tycker tjejer med former är betydligt mycket mer attraktiva än tjejer som Susanna, iaf i mina ögon.

Nej, de är definitivt smällfeta. Bmi över 30 och minst 45% fett på majoriteten. Sen att du gillar sånt är en annan femma .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in