2018-10-19, 01:07
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Finns inget där drt står att frun att MA har uttalat sig. Gå och lägg dig nu!

Det står i sista meningen.

Citat:
Enligt uppgift till Stoppa Pressarna är hustrun helt övertygad om sin mans oskuld.

Daniel Nyhlén som äger sajten känner MA och GS.

Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
För er som fortfarande tvivlar på uppgiften om att frun är övertygad om hans oskuld så bjuder jag på en länk.

1) I morse så publicerade Nättidningen 'Stoppa Pressarna' uppgiften "Enligt uppgift till Stoppa Pressarna är hustrun helt övertygad om sin mans oskuld."

2) Ansvarig utgivare för 'Stoppa Pressarna' är Daniel Nyhlén.

3) I Augusti så var Daniel Nyhlén, M0nic@ Ahlb3rg och Gl3nn Schi11er i Marbella där dom umgicks.

Det vore inte direkt smart av Daniel att via sin nättidning framföra uppgiften om fruns tro på sin mans oskuld om det inte var bekräftat.

Bildbevis: LÄNK

/Provokatör
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-10-19 kl. 01:18.
Citera
2018-10-19, 01:10
Medlem
Citat:
Läs här om beteende vid en viss promillehalt..

Sluddrigt tal och raglande gång..1-1,5 promille.

https://www.omsystembolaget.se/kropp-halsa/promille/sa-reagerar-vi-vid-olika-promille/
Men snälla. Om någon är en van drinkare märks knappt en promille; min 17-årige som däremot skulle alldeles säkert ragla och sluddra. Men varför fortsätter du - och andra - att spekulera i berusningsgraden? Ingen förutom de inblandade vet något om det. Inte ens när respektive persons ev. promillehalt redovisas vet vi, eftersom det är så individuellt hur någon blir vid varje given halt.
Citera
2018-10-19, 01:11
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Sanningshalten är NOLL. Beställningsjobb.

Här har du länken till att GS bille ha gruppsex.. ännu en pinsam lögn av GS som kommer att straffa honom hårt.

https://stoppapressarna.se/svenskt/haktade-fotbollsprofilen-jag-ar-helt-oskyldig

"– Sedan började vi kyssas och hon tog av sig den tjocka ylletröjan och vi fortsatte att kyssas. Sedan tog hon av sig jumpern och drog ner bh-handen och vände sin rygg mot mig så jag kunde knäppa upp den, säger fotbollsprofilen.

Mannen beskriver sedan de sexuella handlingar han utförde på flickan. Efter omkring 10-15 minuter gick de bägge ut på balkongen och rökte tillsammans, enlig fotbollsprofilen. Han är oförstående till det han anklagas för, att det inte skulle varit ömsesidigt.
– Vi känner varandra så jag tycker det är så konstigt att hon inte sa att hon inte ville.

Under hela akten ska kvinnan inte ha sagt någonting, utom vid ett tillfälle.
– Jag frågade om vi skulle gå in till min hustru men då sa hon nej, berättar fotbollsprofilen."

Om detta stämmer är det en tjej som ångrat sig i efterhand och anmält. Låter definitivt inte som en våldtäkt. Observera att jag skriver "om detta stämmer". Det är ju hans version av det hela och kan vara långt från sanningen. Men varför skulle han säga det där om att gå in till frun om han ljuger ihop en story.
Citera
2018-10-19, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frifrysaren
Men snälla. Om någon är en van drinkare märks knappt en promille; min 17-årige som däremot skulle alldeles säkert ragla och sluddra. Men varför fortsätter du - och andra - att spekulera i berusningsgraden? Ingen förutom de inblandade vet något om det. Inte ens när respektive persons ev. promillehalt redovisas vet vi, eftersom det är så individuellt hur någon blir vid varje given halt.

Han gör det på grund av nya samtyckeslagen från i år.
Som gör utnyttjande av berusad kvinna brottsligt.
Citera
2018-10-19, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
"– Sedan började vi kyssas och hon tog av sig den tjocka ylletröjan och vi fortsatte att kyssas. Sedan tog hon av sig jumpern och drog ner bh-handen och vände sin rygg mot mig så jag kunde knäppa upp den, säger fotbollsprofilen.

Mannen beskriver sedan de sexuella handlingar han utförde på flickan. Efter omkring 10-15 minuter gick de bägge ut på balkongen och rökte tillsammans, enlig fotbollsprofilen. Han är oförstående till det han anklagas för, att det inte skulle varit ömsesidigt.
– Vi känner varandra så jag tycker det är så konstigt att hon inte sa att hon inte ville.

– Jag frågade om vi skulle gå in till min hustru men då sa hon nej, berättar fotbollsprofilen."

Om detta stämmer är det en tjej som ångrat sig i efterhand och anmält. Låter definitivt inte som en våldtäkt. Observera att jag skriver "om detta stämmer". Det är ju hans version av det hela och kan vara långt från sanningen. Men varför skulle han säga det där om att gå in till frun om han ljuger ihop en story.

Hade det inte varit en våldtäkt hade hon ju inte flytt lgh mitt i natten och polisanmält chefens man.

Det förstår du väl. Det har hänt något riktigt hemskt här.
Citera
2018-10-19, 01:26
Medlem
hängballens avatar
Vem fan kan och hinner slå på ljudinspelning under ett samlag men inte kan skrika på kärringen i rummet bredvid?
Citera
2018-10-19, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frifrysaren

Citat:

Han överlåter ansvar till henne. Då kan hon fylla i.
Citera
2018-10-19, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Vem fan kan och hinner slå på ljudinspelning under ett samlag men inte kan skrika på kärringen i rummet bredvid?

Hon var beredd på att han kanske skulle komma in. Hon hade det på känn.
Citera
2018-10-19, 02:01
Medlem
Citat:
Men varför skulle han säga det där om att gå in till frun om han ljuger ihop en story.
Det är ett vanligt tillvägagångssätt hos gärningspersoner att hitta på något som låter "otroligt" för att ge tyngd till sin berättelse.
Två kända ex. Arbogakvinnans sa att hon sålde sex. Styckmördaren i Boden påstod att han drog i snabeln samtidigt som han hade duschslangen i rumpan.
Citera
2018-10-19, 02:03
Medlem
Uppmärksammat fall. Nu börjas det tjafsas om smådetaljer i brist på nya fakta. Precis som vanligt.

Vill inte skryta (jo, det vill jag, innerst inne). Inlägg 16 är mitt, det vill säga först av alla så nämndes rätt namn, så tekniskt sätt så hade jag rätt. Nu är vi uppe i över 2500 inlägg.

Vidare: hur mår offret, d.v.s GM efter denna bravad (ja, det finns fler offer i denna sörja). Tänk att vakna upp i häktes-cellen och börja fundera på vad fan som hände kvällen innan. Vad och varför samt hur. Glenn kan rädda små barn från en villabrand, vinna 7 miljoner på lotto, hitta Palmes mördare men ändå bli ihågkommen för detta.

Men Benjaminsson då (det är väl hon?), känns hon stabil och trovärdig med tanke på sin historik? Hennes karriär lär väl inte få någon boost efter detta? Kokbok 4 blir väl refuserad.

Glenns fru: först den notoriske dramatikern och nu den tragiske bollkallen.
Är hon helt oskuldsfull i detta drama?
Citera
2018-10-19, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Han gör det på grund av nya samtyckeslagen från i år.
Som gör utnyttjande av berusad kvinna brottsligt.

Enligt samtyckeslagen är det fullt lagligt att ha sex med en berusad person. Men inte med en redlöst berusad person. Inget har kommit fram som tyder på att BO skulle ha varit redlöst berusad vid tillfället.
Citera
2018-10-19, 02:10
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Det kanske var han själv som spelade in för att ha som runk-material senare. Nu visste han inte att polisen skulle komma och då hade han förmodligen inte spelat in slaskandet. En spekulation bara. Frugan kom väl farande vad jag förstått men är osäker. Hon kanske undrade varför dom aldrig dök ner i hennes säng och kollade läget. Efter att varit gift med en notoriskt otrogen i 30 år tidigare borde hon ha varit på sin vakt. Nu anser hon dock att han är oskyldig till våldtäkt men verkar acceptera att maken slickade gästen i arslet. I vilket fall så kanske Glenn får en likadan cellgranne på häktet, Profilen, och om dom träffas finns mycket gemensamt att prata om.
Senast redigerad av Zoom008 2018-10-19 kl. 02:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in