2018-10-18, 19:20
Medlem
Browndawgs avatar
Ja jävlar i havet. Var borta ett tag, kommer tillbaka och får läsa sida efter sida med uträkningar/gissningar för hur berusad offret var. Uträkningarna baseras på en uppskattning av hur mycket vin någon tror det gick åt under middagen.

Fan det är omöjligt för oss att räkna ut någons promille med den faktan vi har. GS kan ha druckit 3 flaskor själv eller vilken kombination som helst.

Vilket trams sista sidorna i tråden. Hon kan ha druckit 8 groggar innan middagen, eller inget alls.
Citera
2018-10-18, 19:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Haha, tråden har slagit fast vem som är BO märker jag. Snopet om det är nån helt annan...
Citera
2018-10-18, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Varför fortsätter du om glas? cl man är det som räknas. Glas kan variera i storlek, hur välfyllda etc.

Trots det drack de 225 cl eller 3 flaskor. Delat på 3 personer ( + en fd sjukling). Haka inte upp dig på glasen utan hur mycket de fått i dig under kvällen under ca 4 timmar. Dessutom skall man ta med i beräkningarna att JB jobbat under dagen.
Citera
2018-10-18, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, tråden har slagit fast vem som är BO märker jag. Snopet om det är nån helt annan...

Sannolikheten är 5 %..
Citera
2018-10-18, 19:35
Medlem
ilcontes avatar
Jag tror att vi kan fastslå att Bitcoinkungen är trådens sucker i alla fall. Du kan ju för fasen inte sitta och gissa som alla oss andra och sen gå full asperger på hela tråden för att folk säger emot dig. Sansa dig.

BO (vad vi tror är BO åtminstone) har inte mindre än två drogrelaterade domar på sig. Antagligen har hon dragit ett par meter snö utan att åkt fast också. Annars är hon fan sämst i hela Göteborg på att knarka. Dessutom arbetar hon som kock, ett släkte som är känt för kunna kröka och jobba simultant. Och det gäller både kvinnor och män och diskpojkar.

Du kan ju för Sören inte applicera din hemmasnickrade fyllekalkyl på dom här premisserna. För att använda din så älskade sannolikhetslära så är oddsen för att hon kan hantera en flaska vin under en kväll knappt spelbara. Har hon dessutom tagit knallpulver lär hon inte ens ha känt av det.
Citera
2018-10-18, 19:41
Medlem
M.E.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Sannolikheten är 5 %..

Gick inte detta hem hos dig??

Vänligen läs innan ni postar:

Vi som modererar Kändisskvaller är medvetna om att det här är ett hett diskussionsämne, men vänligen håll er till ämnet och undvik trams, tjafs och bråk. Det är fullt möjligt att diskutera ämnet ifråga på ett sansat och fokuserat sätt.
Citera
2018-10-18, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag har nog umgåtts med minst 100 kvinnor som druckit en flaska vin under en kväll och ingen har sluddrat.

Jag har festat med massor med tjejer som kommit med en flaska vin. De är bra i gasen och är mer känslostyrda, sluddrar lite på talet och har svårt att gå rakt. De har få oftast 1.1,5 promillehalt. Vi har testat med alkomätare. Fakta visar även detta.
Citera
2018-10-18, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.E.L
Gick inte detta hem hos dig??

Vänligen läs innan ni postar:

Vi som modererar Kändisskvaller är medvetna om att det här är ett hett diskussionsämne, men vänligen håll er till ämnet och undvik trams, tjafs och bråk. Det är fullt möjligt att diskutera ämnet ifråga på ett sansat och fokuserat sätt.

Sannolikheten är fortfarande ca 5 %..
Citera
2018-10-18, 19:45
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Jag väger 100 kg c:a jag behöver således mer alkohol än en yngre flicka som väger 60 kg för att bli packad.
Egentligen bara bonnförnuft.

Självklart var flickan packad.

Sorry Guiness, men hur man tål alkohol har inget med vikten att göra utan mer med längden/blodomloppet. Kvinnor tål därför oftast mindre alkohol än män. Har du en 100 kilos dvärg blir han således lika packad som en smal kvinna, ifall ingen av dom är alkoholister vill säga . Men om dvärgen ätit endast ett mål om dagen i en vecka och inget samma dag, men kvinnan ätit feta pastarätter dagarna i ända, då ligger dvärgen INTE i lä kan jag säga, trots 100 panne
Citera
2018-10-18, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ilconte
Jag tror att vi kan fastslå att Bitcoinkungen är trådens sucker i alla fall. Du kan ju för fasen inte sitta och gissa som alla oss andra och sen gå full asperger på hela tråden för att folk säger emot dig. Sansa dig.

BO (vad vi tror är BO åtminstone) har inte mindre än två drogrelaterade domar på sig. Antagligen har hon dragit ett par meter snö utan att åkt fast också. Annars är hon fan sämst i hela Göteborg på att knarka. Dessutom arbetar hon som kock, ett släkte som är känt för kunna kröka och jobba simultant. Och det gäller både kvinnor och män och diskpojkar.

Du kan ju för Sören inte applicera din hemmasnickrade fyllekalkyl på dom här premisserna. För att använda din så älskade sannolikhetslära så är oddsen för att hon kan hantera en flaska vin under en kväll knappt spelbara. Har hon dessutom tagit knallpulver lär hon inte ens ha känt av det.

GS är en känd gubbsjuk man som ofredat kvinnor förr. Bara fakta.
Citera
2018-10-18, 19:48
Medlem
Undrar hur Uno Sveningssons fru Carina tar detta, hon som skall vara så pk korrekt, med sin hbtq flagga osv.... De är ju så goda vänner.... Kanske kommer fram fler snaskigheter?
Citera
2018-10-18, 19:49
Medlem
Kan folk snälla bara LÄSA tråden?
Det gäller G*lenn SC**ller och ingen annan!!
Sen är det oklart vem BO är, bara spekulationer än så länge vem det kan vara...
Och BO är ÖVER 18 år!!!

Så snälla häng med, vill du veta så LÄS tråden för fan, så man slipper se samma svar 100gr om!
Är du nyfiken så läs då!!!!

Och alla spekulationer, svaret kommer och det brukar komma fortare än vad man tror!
Jag är också nyfiken, men snälla håll er till ämnet och droppa inte en massa random namn!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in