Citat:
Ursprungligen postat av
Spritsson
Det här är en skvallertråd.
Nu när ungefär 300.000 personer kollat in tråden där dessa huvudpersoner figurerar.
Finns det inget saftigt skvaller att tillföra om framförallt MGM och hans fru?
Det skulle kunna ge ett bättre underlag för funderingar på hur det kan ha gått till.
Bara det att JB hamnar i en situation med sin chefs man..på natten..i en hennes rum. Samtidigt som hennes chef sover i rummet bredvid gör att händelsen väger klart över att detta är ett planerat.
JB och MA har inte träffats på länge då JB jobbat i London. Hon kommer över på fredagen. Jobbat några timmar på fredagen? Hon kommer över.. de dricker lite vin MEN att 3,5 personer delar på 3 flaskor vin säger mig att någon varit drivande att det skall drickas ganska mycket denna kvällen. Jag tror att GS har varit drivande här. När glaset varit slut har han snabbt varit framme och fyllt på. Vissa är sådana. När glaset är tomt skall det fyllas på.
Arbetspassen börjar kl 12 på Thielska så att dricka nästan en flaska vin 13-15 timmar ett arbetspass..där man sitter med sin arbetsgivare och dricker..är inte normalt.
MA säger nog att JB kan sova över. JB vill inte säga nej när chefen snällt frågar. Fast frågan är om GS varit flirtig under kvällen mot JB och hon började att ana oro inför natten. Att jag undrar är att JB troligtvis har en ljudinspelning när våldtäkten har ägt rum. Hon ligger med jumper samt ylletröja på i sängen. Detta kan tolkas att hon går och lägger sig i fyllan. Då brukar man inte orka ta sig kläderna utan bara går och lägger sig. Hon kan även ha känt oro att GS skulle komma in på natten och göra närmanden.
Att en arbetstagare har frivilligt sex med chefens man..i rummet bredvid..när chefen ligger och sover är för mig otänkbart. JB riskerar sin karriär om hon skulle göra något så öppet. MA och JB är bra vänner så detta verkar vara en korkad man som har personliga problem. Detta har hänt många ggr förr i hans liv.
GS har fyllt JB..GS fick inget sex av MA..gick över till JB och ville ha sex med henne. Hon sade nej..och stack ut ur lgh och larmade polisen.