Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Nej, hon kan inte bli statsminister pga olika anledningar.
1 hennes parti C har fått för få röster, det vore rent odemokratiskt om hon blev det därför
2 hon är Bilderbergare nu, Sverige vill inte ha en jäkla illuminati puppet som statsminister.
3 varenda person jag talar med oavsett politikfärg verkar rent avsky henne
Ändå röstar många på henne skulle vara intressant att veta hur många av
hennes röster som tillhör kvinnor som röstar på henne bara för hon är mor , rödhårig , har åtsmitande oftast grön kläddräkt av kontorsmodell och agerar smart aggressivt mot män i synnerhet. Personligen tror jag inte många Män röstar på henne även om jag har en manlig bekant en udda advokat som röstade på henne för att hon skulle vara nån slags Ocerificerad Jurist vilken
CV grad är dock mkt oklart. Dessutom total makt i partiet som gör hennes ord till en odemokratisk oskriven lag, Hon måste sitta med ett internt trumf på handen som hon nyttjar till sin fördel min gissning är att Damen ifråga med Riksdagens redan högsta lön högre än Statsministerns har ett avtal som inte Centern har råd att lösa ut henne från utan att
Centern & LRF närapå går i konkurs.
- Hon verkar dessutom trotts att hon egentligen har sina rötter i Bondepartiet egentligen inte mycket med den traditionen att göra, Bönderna i Sverige röstar väl knappt längre dom söker mest bara fruar i TV4 såpor numera som det verkar.
Hennes smarta maktupplägg påminner en hel del om Merkels karriär och maktspel med känslostormar och statsminsterdrömmar samt komma ut i världen med sina kommande Bilderberg engagemang, Fråga: - Kan möjligen upplägget från start vara hennes Fars ouppnådda dröm/Idè som bondepartist/sympatisör Det verkar så efterssom han säger att det var han som talade in henne i Politiken som f-d Polis och kommunalråd C känner han ju till maktspelets regler ganska väl ?