2018-10-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
SD och JG ute tillsammans på en fartfylld natt igår:

Dom två herrarna verkar trivas bra ihop, som hand i handske.
Citera
2018-10-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
En teori som jag har med SD som mördare är att dom åker ihop om något,
SD tappar besinningen å klappar till henne.
LW kontrar med "nu du din jävel ska jag anmäla dig, den här gången
kommer du inte undan", ungefär så.

SD inser att "fan nu är det skarpt läge".
Egentligen så vill han inte ta livet av henne, därav intervallskriken i ca 5min.

Han kanske försöker få henne å ändra sig, med uselt resultat, sen
går allt åt helvette.
Hur LW hamnar vid planket har jag inget bra förslag på.
En teori.
Och varför skulle han inte ha kunnat dragit henne dit...levande eller död..
Citera
2018-10-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Och varför skulle han inte ha kunnat dragit henne dit...levande eller död..

Var ifrån?
Citera
2018-10-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Var ifrån?
Från vägen..
Citera
2018-10-17, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Från vägen..

Kanske.
Citera
2018-10-17, 23:10
Medlem
GilGrissom82s avatar
Undrar föŕresten om SD och HD fortfarande umgås lika frekvent som tidigare i somras?

I lördags var SD ute med barnen på geocaching vid ett svavelbruk utanför Örebro (detta har iofs tidigare nämnts i tråden och det är egentligen inget särskilt konstigt med det):

Litet intressant i sammanhanget är dock att HD istället valde att tillbringa lördagen med S*ll*n:

Citera
2018-10-17, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wishfulthinking
attgöra utan har med internationella skjutningar att göra.

Dina funderingar är häpnadsväckande lika tjackarens.
Citera
2018-10-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Nämen hallå nu!
Du behöver INTE försöka lära mig ett enda dugg om Pocahontas, det vill jag göra klart för dig!

OnT: Men nu var det INTE det namnet SD alltså skall ha "förärat" LW, utan istället var det SOFT-Pocahontas! Fast du ser uppenbarligen ingen skillad på namnen/nicken?

Om det är så det gått till, dvs att LW tyckte att hon var mer mjuk(?), mer följsam(?), mer len(?) än den äkta Pocahontas och därför med glädje(?) accepterade att bli "light-versionen" av den starka krigarkvinnan, så gör det mig undrande.

Behöll hon nicket av tacksamhet över att ha blivit sedd av SD?
Frågan är inte till dig. Den är retorisk. Född i mig.

Varför skulle LW vara en dålig människa för att hon accepterade ett halvgulligt smeknamn? Man behöver inte vara rebell hela livet.
Citera
2018-10-17, 23:50
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Undrar föŕresten om SD och HD fortfarande umgås lika frekvent som tidigare i somras?

I lördags var SD ute med barnen på geocaching vid ett svavelbruk utanför Örebro (detta har iofs tidigare nämnts i tråden och det är egentligen inget särskilt konstigt med det):

Litet intressant i sammanhanget är dock att HD istället valde att tillbringa lördagen med S*ll*n:

Intressant. Fikandet fortsätter. Inte dum satslösning där dessutom:

”Sagt och gjort, kaffe fixades och det trollades fram gott fikabröd ur frysen som jag gärna äter av fler gånger.”

HD på väg att tina upp?
Citera
2018-10-18, 00:04
Medlem
Citat:

Det glädjer mig att HD har bättre sällskap.
Citera
2018-10-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Varför skulle LW vara en dålig människa för att hon accepterade ett halvgulligt smeknamn? Man behöver inte vara rebell hela livet.

Ärligt talat tror jag inte hon brydde sig alls över sitt nick i geocache cirklar, hon var en
en egen person
. Nicket gav henne enbart tillgång till geocache-världen, en hobby som passade denna aktiva kvinna. Inget annat.

Vad säger Herr Team Davidsson?
Citera
2018-10-18, 00:14
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Tänkvärt.

Dom har nu haft haft SD:s bil, hus, digitala enheter och han själv under kompakt span under 5 mån nu utan att hitta tillräckligt för att få honom åter häktad för mordet på Wesström.

- Det ter sig mig osannolikt att någon tidigare helt ostraffad vanlig kille med familj är ett sånt raffinerat mördar-geni att han lyckats lura och vilseleda 10 heltidsanställda professionella (nåja några iaf) under så lång tid.
SD kanske inte är dum i huvudet och han gillar spänning. Han kanske älskar utmaningen i att leka katt och råtta med polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in