2018-10-17, 20:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Hennes shorts ser ut som 80-tals fotbollsshorts från Adidas.
Det är just därför man gillar henne

Hon skickade hem dressman-modellen utan att han behövde någon tröst, ingen motivering..utan han var ett så självklart alibi för att hon inte är ytlig (sen kan hon välja dom andra 3 men spara att sparka ut trötter till sist) men Emil däremot hade hon redovisnings-plikt för
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-17 kl. 20:42.
Citera
2018-10-17, 20:41
Medlem
Stackars Emil! Men efter det här kommer han inte vara så nervös längre.
Citera
2018-10-17, 20:44
Medlem
Jaha så Per valde med grilltjejen till gården, undrar hur det kommer bli för hon har ju minst sagt uppträtt underligt på gruppdejten och tror hon kommer kontrollera minsta steg han tar på gården och kommer tjafsa och bråka med dem andra tjejerna. Trodde han skulle ta med Fanny till gården men tydligen inte.
Citera
2018-10-17, 20:56
Medlem
Lite lustigt att man inte fick höra "Martin V" säga något om att han blivit bortvald. Sen fattar jag inte vad Simon tänker med, han tyckte väl inte Emelie hade dom rätta formerna.
Senast redigerad av Egon.Ramasotti 2018-10-17 kl. 21:05.
Citera
2018-10-17, 20:57
Medlem
Simon - vilket stolpskott! Slår vad om att det kommer att bli oerhört dramatiskt hos honom! Skulle inte förvåna mig om han i slutänden står ensam...
Citera
2018-10-17, 21:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Allas vår parabolantenn & rikskansler har oförtjänt snygga tjejer, och hur kunde han välja bort
skatan Cornelia med ring i näsan å allt.
Det är inte särskilt smooth att frammåttippa att något minsann är en komplimang för att
sedan tillbakatippa det till deafult mode

Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Lite lustigt att man inte fick höra "Martin V" säga något om att han blivit bortvald. Sen fattar jag inte vad Simon tänker med.
Ä det en emotionell kraftansträngning för dig att citera din förekommande?
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-17 kl. 21:06.
Citera
2018-10-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ä det en emotionell kraftansträngning för dig att citera din förekommande?
Jag försöker undvika att engagera mig med språkligt handikappade.
Citera
2018-10-17, 21:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Jag försöker undvika att engagera mig med språkligt handikappade.
Nu var väl onödigt hård mot dig själv & ditt eget para-citerande på högre stående livsformer, du har just nu startat ett krig mot alla dina gelikar(hela värden)
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-17 kl. 21:16.
Citera
2018-10-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jaha så Per valde med grilltjejen till gården, undrar hur det kommer bli för hon har ju minst sagt uppträtt underligt på gruppdejten och tror hon kommer kontrollera minsta steg han tar på gården och kommer tjafsa och bråka med dem andra tjejerna. Trodde han skulle ta med Fanny till gården men tydligen inte.
Grillkvinnan är väl den enda i hans klunga som är fertil skulle jag tro. Lätt val.
Citera
2018-10-17, 21:22
Medlem
Citat:
Grillkvinnan är väl den enda i hans klunga som är fertil skulle jag tro. Lätt val.

Nej det fanns flera, den han valde med först till gården är 28, med andra ord 5 år yngre än grilltjejen. Jag hoppas iaf att grilltjejen ryker tidigt från Pers gård. Man såg ju i trailern att hon visar sin svartsjuka..."nu tycker Madde att Per varit borta lite väl länge".....
Citera
2018-10-17, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej det fanns flera, den han valde med först till gården är 28, med andra ord 5 år yngre än grilltjejen. Jag hoppas iaf att grilltjejen ryker tidigt från Pers gård. Man såg ju i trailern att hon visar sin svartsjuka..."nu tycker Madde att Per varit borta lite väl länge".....
Jag hade övervikt snarare än ålder i åtanke.
Citera
2018-10-17, 21:34
Medlem
Citat:
Hur menar du då? Alla var ju runt trettio. Grilltjejen verkar för övrigt smågalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in