2018-10-17, 20:32
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Ingen vill se GM slicka BO i rumpan. Vedervärdigt.

Det handlar om en ljudinspelning. Ingen risk/chans du skulle få se något rim-job alltså.
Citera
2018-10-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Hur pryd får man vara? Har du sett porrfilm nån gång? Eller är det bara så att du känner Glenn och då får dåliga vibbar?
Att slicka fitta och även ett nytvättat anus är ju annars ganska normalt bland sexuella människor..

Har inte med prydhet att göra snarare att jag har svårt att likställa det här med någon form av p-rulle. Dåliga vibbar, ja definitivt. Rent av osmakligt faktiskt med tanke på att det lutar åt tvång av något slag.

Känner inte GS men det har inte direkt med saken att göra, tycker jag.
Citera
2018-10-17, 20:36
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGarfield
Har inte med prydhet att göra snarare att jag har svårt att likställa det här med någon form av p-rulle. Dåliga vibbar, ja definitivt. Rent av osmakligt faktiskt med tanke på att det lutar åt tvång av något slag.

Känner inte GS men det har inte direkt med saken att göra, tycker jag.
Hur vet du att det skulle handla om tvång?
Citera
2018-10-17, 20:38
Medlem
Citat:

Graden av misstanke vid häktningen kan ge en hint......
Citera
2018-10-17, 20:39
Medlem
Citat:
Varför inte?

Om det nu är ett sexuellt övergrepp det rör sig om så hade iallafall jag inte velat titta på klippet. Men du kanske njuter av sånt, vad vet jag?

Nu kan vi dock släppa den här diskussionen eftersom det handlar om en ljudupptagning.
Citera
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Gör vi? Jag är inte helt säker på att jag vill se GS slicka nån i rumpan men det är väl jag det......
Beror väl helt på vad vid får se?
Ett 20 årigt anus eller en 60 årig gubbes tunga. Kan du inte koppla bort konst mot skit är nog problemet ditt, jag kan.
Citera
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levandelegend
GS's Instagram konto blev plötsligt privat. Intressant att fruns samtidigt är öppet, där hon för 4 timmar sedan gör reklam för sin mat....

Även han kanske vill slippa få en massa frågor och kommentarer utan att i nuläget ha någon möjlighet att bemöta dem.
Citera
2018-10-17, 20:41
Medlem
Citat:
Graden av misstanke vid häktningen kan ge en hint......

Japp den högsta graden av misstanke, och det är inget dom bara gör

en annan poäng är att Åklagaren har ansökt om att belägga GS med restriktioner, då ÅKL tror att han ska försöka undanröja bevis m.m
Citera
2018-10-17, 20:41
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ingen vet förrän dom är fallen men mycket tyder på det åtminstone tills han ev blir frikänd.
Som domskälet säger på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt.
Citera
2018-10-17, 20:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Ingen vet förrän dom är fallen men mycket tyder på det åtminstone tills han ev blir frikänd.
Som domskälet säger på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt.

Med extremt bra bevisläge enligt åklagaren. Antar att de syftar till denna inspelning. Men en sådan och det inte finns samtycke eller vad annat som kan höras/ses genom den lär det bli ett ganska enkelt fall för åklagare.

Att målsägarbiträde till kvinnan inte varit ute i media verkar det också som kvinnan gjort ett bra val och inte valt Elisabeth Massi Fritz. Ökar förmodligen chanserna till fällande dom.
Citera
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975

en annan poäng är att Åklagaren har ansökt om att belägga GS med restriktioner, då ÅKL tror att han ska försöka undanröja bevis m.m

Eller kanske boka en resa till Spanien.
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975

Det är inte högsta graden det är ”utom rimligt tvivel” som är den starkaste av 4 misstankegrader
”Sannolika skäl” är nr 3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in