2018-10-17, 17:57
Medlem
Sverigegrabbens avatar
[quote=Herkulesbig|65564408]
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Nej de skulle genomskådats i så fall, läs om rättegången. Så ser du det hans bristande kunskaper som var hans Akilles häl.

Hade det funnits bevis att det inte har funnits någon förintelse, så hade det kommit fram lätt.

Vänta, vänta lite nu... Med all respekt min vän, att påstå att någon domstol hade medverkat till att få fram fakta och döma till oss revisionisters fördel är skrattretande om inte på gränsen till löjeväckande. Jag respekterar dig och det du skriver trots våra meningsskiljaktigheter. Men här var du bara för naiv!
Citera
2018-10-17, 17:59
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=BXsSEmUwh1k

Mycket bra video att visa för tex ens barn om dessa kommer hem och precis fått höra den officiella versionen.

Tycker den är dålig, vilka bevis är det där som du håller så hårt. Den första person man ser är Germar Rudolf. Han var tvungen använda pseudonymer för kunna "dunka ryggen" på sig själv. Det finns de som fortfarande väntar, hur han fick fram sina resultat. De väntar förgäves, varför har han svårt säga hur han fick fram sina resultat? Varför vill han ej svara på dem? Varför är det ingen som lyckas komma fram till samma sak???
Citera
2018-10-17, 18:02
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Tycker den är dålig, vilka bevis är det där som du håller så hårt. Den första person man ser är Germar Rudolf. Han var tvungen använda pseudonymer för kunna "dunka ryggen" på sig själv. Det finns de som fortfarande väntar, hur han fick fram sina resultat. De väntar förgäves, varför har han svårt säga hur han fick fram sina resultat? Varför vill han ej svara på dem? Varför är det ingen som lyckas komma fram till samma sak???

Du kan väl inte ha sett en så lång dokumentär på några sekunder? Man ska se hela innan man uttalar sig

PS: Citerade mig själv av misstag i mitt förra svar till dig, så sorry om det blev förvirrande hehe
Citera
2018-10-17, 18:11
Medlem
Herkulesbigs avatar
[quote=Sverigegrabben|65564450]
Citat:

Vänta, vänta lite nu... Med all respekt min vän, att påstå att någon domstol hade medverkat till att få fram fakta och döma till oss revisionisters fördel är skrattretande om inte på gränsen till löjeväckande. Jag respekterar dig och det du skriver trots våra meningsskiljaktigheter. Men här var du bara för naiv!
Men läs om rättegången, det bevakades hårt av media. Bland annat tog media upp "no wholes , no gas"
Alltså inga håll ingen gasning var möjlig. Men "troende" kunde bevisa det fanns hål. .....
Han satte ett glas vatten på bordet, förklarade någon kunde försöka sätta eld på en kött bit se om det brinner. Han tänkte på de hål som de grävde, kastade i liken o tutade fyr, det skulle vara omöjligt tanke grundvattnet ligger högt i lägret. Syret skulle ta slut snabbt.

De kunde bevisa lägret hade dränerats. De visade hur de tutade fyr på hundra talet kor i grävd håla. Kor som hade dött av mul klövsjuka några år tidigare.Hur var det möjligt i så fall? Alla vet hur vattensjuk marken är i England. m.m

Så vem skulle domaren tro på då, David Irving?
Citera
2018-10-17, 18:14
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Du kan väl inte ha sett en så lång dokumentär på några sekunder? Man ska se hela innan man uttalar sig

PS: Citerade mig själv av misstag i mitt förra svar till dig, så sorry om det blev förvirrande hehe

Men tack för länken. men du är inte den första som har postat den. I bland tittar jag på hela ibland inte, för den kan ge viktig information. Så jag tro jag har sett hela
Citera
2018-10-17, 18:28
Medlem
Skrev ett långt svar, som inte gick att skicka då flashback på står att det är ett ogiltigt ämne odyl
Blir väldigt trött...
Sammanfattning:
Håller inte med.
Om inte Revisionisterna existerat hade Dachau, Bergen-Belsen mfl fortfarande räknats som dödsläger.

Det finns inte EN vetenskaplig metod utan flera.
Tillämpas på olika problem och områden.

Om nu Förintelsen är så solid, så ett historiskt faktum, så bevisad bortom all kritik och förnuft.
Då finns det ännu mindre anledning till att förbjuda och hoppa på personer som inte tror på den.
Bara att presentera bevisen, som är obestridliga.
Problemet är att de i många fall inte finns.

Vi kan nog alla vara överens om att Tyskarna (mfl) beteede sig som svin, och gå vidare med vår tids viktiga frågor.
Som varför det finns judar som röker.
Citera
2018-10-17, 18:32
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Men tack för länken. men du är inte den första som har postat den. I bland tittar jag på hela ibland inte, för den kan ge viktig information. Så jag tro jag har sett hela

Ursäkta isåfall

Trodde ingen här hade sett den, brukar också scrolla igenom sådana videos men denna var rätt dold och ovanlig trodde jag så var övertygad om att den aldrig funnits här på fb. Men jag hade fel.
Citera
2018-10-17, 18:36
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Object
Skrev ett långt svar, som inte gick att skicka då flashback på står att det är ett ogiltigt ämne odyl
Blir väldigt trött...
Sammanfattning:
Håller inte med.
Om inte Revisionisterna existerat hade Dachau, Bergen-Belsen mfl fortfarande räknats som dödsläger.

Det finns inte EN vetenskaplig metod utan flera.
Tillämpas på olika problem och områden.

Om nu Förintelsen är så solid, så ett historiskt faktum, så bevisad bortom all kritik och förnuft.
Då finns det ännu mindre anledning till att förbjuda och hoppa på personer som inte tror på den.
Bara att presentera bevisen, som är obestridliga.
Problemet är att de i många fall inte finns.

Vi kan nog alla vara överens om att Tyskarna (mfl) beteede sig som svin, och gå vidare med vår tids viktiga frågor.
Som varför det finns judar som röker.

Intressant, vad utgår du detta ifrån? Vet de hade 4 "gaskammare" varan endast en var byggd för massavrättning. Men det verka de oense att den användes. Finns olika teorier om det, några säger den användes, några säger det var en träningskammare, några säger den aldrig användes.

Så dödsläger? njaeee
Citera
2018-10-17, 18:41
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursäkta isåfall

Trodde ingen här hade sett den, brukar också scrolla igenom sådana videos men denna var rätt dold och ovanlig trodde jag så var övertygad om att den aldrig funnits här på fb. Men jag hade fel.

Det bruka alltid dyka upp dessa youtube filmer om du gör en sökning så dyker den upp säkert. Den mesta populära videos är av Denierbud, den har vi sågat många gånger. Sedan har du den med 6 miljoner profetian, blivit också postad otaliga gånger. En annan är den med Ursula Haverbeck.
Citera
2018-10-17, 18:44
Medlem
Pangkakan1977s avatar
Citat:
Intressant, vad utgår du detta ifrån? Vet de hade 4 "gaskammare" varan endast en var byggd för massavrättning. Men det verka de oense att den användes. Finns olika teorier om det, några säger den användes, några säger det var en träningskammare, några säger den aldrig användes.

Så dödsläger? njaeee

Har du besökt Auschwitz? Har du sett ugnar, "duschrum", inglasade jättelika montrar med judars glasögon, väskor, barnskor, dockor, zyklon b-burkar, etc på plats? Eller dillar du om något annat än Auschwitz?
Citera
2018-10-17, 18:48
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangkakan1977
Har du besökt Auschwitz? Har du sett ugnar, "duschrum", inglasade jättelika montrar med judars glasögon, väskor, barnskor, dockor, zyklon b-burkar, etc på plats? Eller dillar du om något annat än Auschwitz?
Läs inlägget jag besvarade: Om inte Revisionisterna existerat hade Dachau, Bergen-Belsen mfl fortfarande räknats som dödsläger.

Jag strök under detta och det är det jag besvarade,lägret jag nämnde om är Dachau.
Så jag dillar om ett annat än Auschwitz.

Vilket jag tro helt o klart är ett dödsläger.
Citera
2018-10-17, 18:53
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Det bruka alltid dyka upp dessa youtube filmer om du gör en sökning så dyker den upp säkert. Den mesta populära videos är av Denierbud, den har vi sågat många gånger. Sedan har du den med 6 miljoner profetian, blivit också postad otaliga gånger. En annan är den med Ursula Haverbeck.

Såg det där, gjorde mig upprörd att se den där gamla kvinnan bli åtalad för att ha ifrågasatt detta. Hursomhelst så kan vi ju debattera detta hur länge som helst. Nån gång kanske vi som gamlingar sitter framför TV:n och får se en seriös dokumentär om detta utan massa tendentiöst dravel.

Men kommer dröja länge tyvärr, man får hoppas att den sionistiska och globalistiska världsordningen faller under vår livstid i alla fall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in