2018-10-17, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Antag att SD hade färska repor på benen vid det korta anhållandet den 15 maj efter en tumult med dödlig utgång för ena kamparen i buskarna vid FP. MGM vill sen övertydligt visa att hans geocachande ger rispor på benen när han skriver om nya repor och fotar underbenen (vem höll i kameran?) den 16 juni. Därför är det väldigt intressant att få reda på vilka cacher han tog den 14:e maj och någon dag innan. Hur såg vegetationen ut på dessa platser? Har polisen gjort sitt jobb, så är eventuella rispor fotodokumenterade och man kan bedöma dess färskhet.

SD hade varit ute och geocachat den 10 maj med sin mugglarvän från Västerås den 10 maj och falskloggat en hel slinga cacher som inte gjordes den 10 maj. Så om SD har fått repor av geocaching, är inte dessa loggade. Polisen kollar nog hans geografiska rörelseschema noggrant för dagarna innan den 14 maj. Sååå, hade han färska repor, måste det förklaras mer än med en loggtext på sin geocachesida.

Citat från SD:s loggtext 16 juni
"Tillsammans besegrade vi sedan massa gömda föremål vid och på Ängsö och även skaffade nya repor på benen (internt), innan vi delade oss åt olika håll för nattvila. "

Så är det nog, håller helt med dig. På något sätt anser han att han måste lägga upp bild på benen som han antagligen inte gjort tidigare. Usch, jag ryser... han är mer korkad än vad jag trodde
Citera
2018-10-17, 09:53
Medlem
Den 22 oktober kanske SD kallats till TR för att han skickat sms till HD:s arbetskamrater?

Någon som vet om SD hade rispor på kroppen den 15 maj?
Citera
2018-10-17, 10:03
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergabo
Så är det nog, håller helt med dig. På något sätt anser han att han måste lägga upp bild på benen som han antagligen inte gjort tidigare. Usch, jag ryser... han är mer korkad än vad jag trodde

SD påminner om Amfetaminjocke som begravde Madeleine i ett betongblock. Han var förvisso inne i tråden och skrev, mycket damage control blev det.

SD läser med största sannolikhet här och kör damage control irl.
Citera
2018-10-17, 10:13
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
SD påminner om Amfetaminjocke som begravde Madeleine i ett betongblock. Han var förvisso inne i tråden och skrev, mycket damage control blev det.

Precis, SD är inte lite speciell när han kör på som inget har hänt.. gissar på att han kommer skylla på pillren som han tar. Men jag tror som vissa andra här inne att det är ett planerat mord.
Citera
2018-10-17, 10:32
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:

Kan du utveckla vari likheterna ligger?
Citera
2018-10-17, 10:36
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Kan du utveckla vari likheterna ligger?

Nope, skriver från en liten Iphone med långa naglar. Skriver fel hela tiden så det blir inga långa utlägg från mig.

Gå in och läs i tråden om Madde så får du se själv, f ö en mycket intressant tråd.
Citera
2018-10-17, 10:38
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Precis, SD är inte lite speciell när han kör på som inget har hänt.. gissar på att han kommer skylla på pillren som han tar. Men jag tror som vissa andra här inne att det är ett planerat mord.
Hur kör man på när något har hänt?
Citera
2018-10-17, 10:57
Medlem
Citat:
Hur kör man på när något har hänt?

Då kör man inte på.... suck
Citera
2018-10-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Antag att SD hade färska repor på benen vid det korta anhållandet den 15 maj efter en tumult med dödlig utgång för ena kamparen i buskarna vid FP. MGM vill sen övertydligt visa att hans geocachande ger rispor på benen när han skriver om nya repor och fotar underbenen (vem höll i kameran?) den 16 juni. Därför är det väldigt intressant att få reda på vilka cacher han tog den 14:e maj och någon dag innan. Hur såg vegetationen ut på dessa platser? Har polisen gjort sitt jobb, så är eventuella rispor fotodokumenterade och man kan bedöma dess färskhet.

SD hade varit ute och geocachat den 10 maj med sin mugglarvän från Västerås den 10 maj och falskloggat en hel slinga cacher som inte gjordes den 10 maj. Så om SD har fått repor av geocaching, är inte dessa loggade. Polisen kollar nog hans geografiska rörelseschema noggrant för dagarna innan den 14 maj. Sååå, hade han färska repor, måste det förklaras mer än med en loggtext på sin geocachesida.

Citat från SD:s loggtext 16 juni
"Tillsammans besegrade vi sedan massa gömda föremål vid och på Ängsö och även skaffade nya repor på benen (internt), innan vi delade oss åt olika håll för nattvila. "

Tänkt att han också ville bortförklara ev blodspår med dessa bilder.
Citera
2018-10-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Jodå, loggar kan ändras och manipuleras digitalt av loggaren. Du kan gå och ändra datum, eller skriva in i efterhand och vips hamnar loggen i rätt plats i "datumlistan".
Se bara hur HD gjort på bla Mello mysten, mfl där hon fuskloggat, hon loggade i efterhand men skriver in ett datum längre tillbaka så hamnar loggen där.

Ah ursäkta, som Gilgrissom skriver är det svårare med TBs då de vandrar mellan cachare, men så länge du haft den och ingen annan tagit den, kan du ändra och redigera dina loggar.

Hoppas att det lämnar digitala spår som polisen kan hitta. Möjligen var både mord och USA resa planerad helgen före men det verkar lite väl makabert av HD att uppsöka offrets hemtrakter.
Citera
2018-10-17, 11:18
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Nope, skriver från en liten Iphone med långa naglar. Skriver fel hela tiden så det blir inga långa utlägg från mig.

Gå in och läs i tråden om Madde så får du se själv, f ö en mycket intressant tråd.

- Om du klandrar någon för att påminna om Amfetaminjocke som begravde Madeleine i ett betongblock, så bör du för ditt anseende skull svara på frågan, hur och inte tappa ytterligare prestige genom att skylla på långa naglar.

- Kanske man får föreslå dig att du isf, klipper naglarna innan du slänger ur dig illvilliga saker i akt och mening att misskreditera icke dömd person. Det är inte medeltiden vi lever i även om man som deltagare i tråden kan uppleva det så.

Madeleinefallet är historia och intresserar inte.

Criminella Citat:
"SD påminner om Amfetaminjocke som begravde Madeleine i ett betongblock. Han var förvisso inne i tråden och skrev, mycket damage control blev det.

SD läser med största sannolikhet här och kör damage control irl."
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-10-17 kl. 11:53.
Citera
2018-10-17, 11:32
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
- Om du anklagar någon förvatt påminna om Amfetaminjocke som begravde Madeleine i ett betongblock, så bör du för ditt anseende skull förklara hur och inte tappa ytterligare prestige genom att skylla på långa naglar.

- Kanske man får föreslå dig att du isf, klipper naglarna innan du slänger ur dig illvilliga saker i akt och mening att misskreditera.

Madeleinefallet är historia och intresserar inte.

Criminella Citat:
"SD påminner om Amfetaminjocke som begravde Madeleine i ett betongblock. Han var förvisso inne i tråden och skrev, mycket damage control blev det.

SD läser med största sannolikhet här och kör damage control irl."

Driver du med mig?

Skiter faktiskt i dina åsikter, skriver inte här för din skull.

Gå tillbaka till skolbänken och plugga lite mer du!

Gillar du inte mina inlägg så anmäl eller ge fan i och läs.

Du behagade inte svara på frågor till dig tidigt i tråden så se det som payback.

Jag slänger för övrigt ut vilket skit jag vill om SD.

Undrar också liksom andra om HD haft blåmärken eller liknande på jobbet som hon försökt dölja?

Verkar finnas mycket under ytan på SD, kommer hela tiden fram nya saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in