Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Sakta i backarna nu, va. För det första har jag aldrig påstått att jag har sanningen kring detta, och för det andra så är det enligt min egna jävla uppfattning som mycket inte stämmer med det officiella narrativet.
Är det inte då bättre, i ett diskussionsforum, att presentera dina teorier? Hittills har ju allt du skrivit motbevisats
Citat:
Det fick mig inte alls svarslös. Men det går inte att diskutera med den personen som svarade mig för han avfärdar allt. Vad är det för poäng då?
Det var två personer som svarade på detta, och du blev lika svarslös efter båda svaren. Det du kallar "avfärdar allt" kallar vi andra "överbevisar" eftersom du inte kan svara på det.
Citat:
Jag hittar inte ens det inlägget där jag ska ha uttryckt mig så.
Inlägg 35437, alltså det enda inlägg jag svarat på från dig. Borde varit enkelt att hitta.
Citat:
Det är väldigt märkligt formulerat, det håller jag med om, och det är förmodligen det enda jag kommer att hålla med dig om. Ja, jag vet vad handlöst betyder, men du tycker att tvillingtornen och WTC 7 har kontroll över sin kollaps eller?
Du verkar inte veta vad handlöst betyder, nej. Jag tycker aldrig att torn som kollapsar har någon kontroll över sina rörelser eftersom jag inte tror att torn har något eget medvetande. Du verkar dock tro tvärtom du du skriver: "Och jo, WTC 7 faller handlöst nedåt. Inte sett ur bara en vinkel. Utan två. Det är nog med bevis. Men i din värld så tycker du det är ett självfallet beteende av en skyskrapa" Du lyfter alltså fram att det är mystiskt att WTC 7 faller utan kontroll över sina rörelser (handlöst) och verkar således tycka att torn som faller i andra fall har kontroll över sig själva vilket är mycket märkligt.