Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Ok, tack för svar.
Kan det vara så att HD ha lämnat olika skäl till frånvaro till olika personer? Är det rimligt eller omöjligt enligt dig?
Som jag skrev till ”den som säger sig vara en kollega” i det inlägg du klippte sönder när du citerade tidigare så finns möjligheten att hon först byter passet hänvisat till förberedelse för stundade Amerikaresa (och då utan att nämna några hälsobesvär) för att senare på kvällen ringa in igen och meddela att hon även är sjuk. Jag ser ingen logik i det scenariot och skulle även bli förvånad då den informationen borde ha nått mig, men det är en möjlighet.
Men! Kommer nu på att det finns ett fönster till. Om HD var uppskriven på ett morgonpass den 15e som hon ringde in och sjukskrev sig till redan kvällen den 14e. Om det gick till på det viset så skulle det förklara att hon i efterhand sjukanmälde sig även för den 14e. Allt jag med säkerhet vet är att hon inte bytte sitt pass hänvisat till någon sjukdom i det första ledet. Men Trinne eller vad hen/de heter tycks fortfarande stå fast vid sin version.
Tror inte att vi kommer längre än så, blir bara upprepningar och med det oändliga inlägg.