Det utspelade sig ett mycket otäckt dubbelt självmord, eller om det var ett mord och att mördaren sedan begick självmord? Eller att båda ynglingarna blev mördade?
Detta fall var på löpsedlarna i flera veckor, troligtvis sommartid, 1964 eller 1965. Har letat efter detta på nätet, i tidningar, böcker och tidskrifter men har inte kunnat hitta någonting om detta fall. Skriver ner så mycket jag kommer ihåg om detta ca 45 år gamla fall.
Två ynglingar, 16-årige Jan-Erik Berlin (ev. Jan-Ove) försvinner tillsammans med 18-årige Gösta Larsson från trakterna av Kågeröd (ev. Veberöd, dock ej Linderöd). Efter ett tag hittades 16-åringen liggande död i en hydda med ev. pulsådern uppskuren? Efter ytterligare ett tag så hittades även 18-åringen död. Ev. så kan det ha varit 18-åringen som hade pulsådern uppskuren?
Jag minns ej var 18-åringen hittades men någonstans har jag för mig att han skall ha burit 16-åringens kropp till denna hydda?
16-åringen var studerande medans 18-åringen tror jag arbetade på sina föräldrars gård. Bilden på honom som alltid visades i tidningarna var att han hade en overall på sig samt en skärmössa med uppvikt skärm. Bilden var dessutom något oklar.
Någon som det något mera om detta fall som en gång var så omskrivet i media?