2018-10-16, 19:36
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hur levde han innan han träffade Monika, kan man undra...?

Han grattade en gosse i något samnanhang som han kallade sin son. Ska se om jag hittar det.
Citera
2018-10-16, 19:39
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Döttrarna fyllde 20 år i Juli.
Det är möjligt,MEN dom är inte Under 18 år utan äldre än 18 år
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hennes döttrar är 19 år och han har väl en son? Han har då i alla fall gratulerat sin son på Facebook eller Instagram.

Hur är det möjligt att en 58-åring kan förföra en minderårig om han inte har någon störning?
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Han grattade en gosse i något samnanhang som han kallade sin son. Ska se om jag hittar det.
Jag såg det, nån Al*k*ej, men det kan ju vara en "bonus".
Citera
2018-10-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Åldersskillnaden mellan Tommy och Monika är väl typ densamma...dessutom brukar väl skådisen själv sätta på mycket unga flickor så förståelsen kanske tyvärr finns där.

Lite konstigt att frun som 19-åring kunde bli tillsammans med en 43-årig gammal man med sunkig kvinnosyn och stannat med honom i alla år.
Nu händer det konstigt nog igen med hennes nya man.
Citera
2018-10-16, 19:40
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:

Familj: Maken Glenn Schiller, 58, barnen William, 23, Rakel och Beata, 19 år, bonussonen Alexsej, 24.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wEjPK5/det-ar-skont-att-ha-landat-i-sig-sjalv
Citera
2018-10-16, 19:41
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Döttrarna fyllde 20 år i Juli.
Dom fyllde 19 i juli dom är födda 21/7 1999
Citera
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Finns en M*j* Ljung (*=a) som kom 2a på yngsta mästarkock 2014. Hon va typ 12 år då. Och hon är från Örgryte.

Ren spekulation.
Hon var 13 då. Född 2001, men ser forfarande ut som en 10-åring
Senast redigerad av magpie 2018-10-16 kl. 19:45.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironm
Ja, 100%, kolla lite längre bak i tråden.

Hittade ett protokoll från häktningen, men hur vet ja att den inte är förfalskad?
Citera
2018-10-16, 19:42
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag såg det, nån Al*k*ej, men det kan ju vara en "bonus".
Egen son
Citera
2018-10-16, 19:43
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Egen son
Ok. Usch vad jobbigt för honom, oavsett vad som kommer ut av detta.
Citera
2018-10-16, 19:44
Medlem
RKTJMTs avatar
Har läst i princip hela tråden med tillhörande filer och ett scenario som jag fick tidigt i skallen och som jag inte kan släppa, har tom växt sig starkare, är följande:

I den förra omgången av BO's jobbsejour så hade dessa tre ett sexuellt umgänge i form av gemensamma trekanter. Detta tog naturligtvis slut iom att hon slutade. Nu var det ju dags igen och då trodde paret att nu kör vi igen. Hon tackade ja till att sova över, eller var helt enkelt tvungen av rent praktiska skäl, och därmed var det klart i parets ögon.

Kanske var inte stämningen sådan under kvällen så när det var dags att krypa till kojs så ville de ta pulsen på henne. De kommer överens om att han ska testa och försiktigt gör han närmanden, dels för att få igång henne men också för att se om det är läge. Hon misstänker att detta kommer ske o förbereder sig genom att ha mkt kläder på sig. Han kör på, kanske lite burdust med tanke på alkoholnivån och tidigare händelser den emellan.

Eftersom det inte föll i god jord avbröts det och de tog ett snack och cigg på balkongen istället. Kanske eventuellt utmynnade samtalet där i den riktningen att hon blev förbannad och ringde 112 och anmälde en våldtäkt.

Ren spekulation naturligtvis men tycker det känns som ett högst troligt scenario.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in