2018-10-16, 18:11
Medlem
Tycker nog denna "kändis" har ganska låg trovärdighet just nu.

Går alltså upp mitt i natten för att börja utföra sexuella handlingar på en 17-åring. Stämmer det så kan man ju dessutom gissa på att BO sov till en början. Redan där är ju trovärdigheten för den personen i botten.

Hur kan inte alla vara less på "hon får väl ge mannen ett tydligt NEJ, annars är det ingen våldtäkt".

Dessutom verkar det som MGM påstått att hon var helt med på det, hela vägen. Vilket blir konstigt om då BO har lyckats spela in något annat. Spelar ingen roll egentligen hur stor det av det hela som finns på inspelning. Är det tveksamheter där faller ju MGMs version direkt.

Känns mest som ännu ett fall där ett vant svin utnyttjar yngre osäkra personer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Hur får du 3 flaskor vin på 4 pers, varav den ena inte dricker mycket då han är sjuk (inte MGM), till TVÅ glas???
Är jag den enda som skulle bli dyngrak av nästan en hel flaska vin (o inte kunnat fredat mig ordentligt) som ung ca 18-årig kvinna. Eller 60-årig man....
Kan ni alla verkligheten svepa såååå mycket vin utan att ORDENTLIGT påverkade?

Tror du verkligen att dom svepte vin under sin middag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Brottet har begåtts på Karlavägen. Där bor bara en fotbollspelare i 60-årsåldern som vunnit 3 SM - nämligen GS. Så just det verkar ju vara klart. Likaså erkänner han att han haft sex. Oavsett om det är frivilligt eller ej, så är det ganska svinigt att göra det med en minderårig flicka medan ens fru sover. Så just därför tycker jag synd om Monika. Antingen är hon gift med en våldtäktsman eller med en man som är otrogen med en minderårig tjej i deras hem medan hon är där. Ingetdera är ju ett bra exempel på hur en äkta man ska uppföra sig.

Tjejen var ju byxmyndig, så om det vore frivilligt sex (otrohet, ej våldtäkt) så finns väl inget att anmärka på gällande åldern.
Citera
2018-10-16, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
OMG! Tänkte inte på det.

Hon låg väl och sov (enligt MGM, BO o vittne) i gästrummet och han gick in när han gick upp för att gå på toa... så pådrivande var hon nog inte...
Citera
2018-10-16, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Tror du verkligen att dom svepte vin under sin middag?

Jag tror ingenting. Det är vad G.S säger i sitt första förhör.
Citera
2018-10-16, 18:13
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Hon låg väl och sov (enligt MGM, BO o vittne) i gästrummet och han gick in när han gick upp för att gå på toa... så pådrivande var hon nog inte...
Det har du rätt i. Då kan jag fortsätta tycka synd om Monika.
Citera
2018-10-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Finns en Tora Gavelin med privat insta som följs av både Glenn och Monika...

https://i.postimg.cc/L64HT4G2/E2-EBE052-6-AFF-4-AC1-99-F9-26057-AD7-F68-C.jpg
¨
Söker man på hennes namn så är hon 25 år. Om det nu är hon, men kan inte vara många som heter just det namnet i Sverige.
Citera
2018-10-16, 18:14
Medlem
Citat:
Jag tror ingenting. Det är vad G.S säger i sitt första förhör.

Står det i förhöret att en drack lite av dom 3 flaskorna och att den unga tjejen i sällskapet svepte vinet?
Citera
2018-10-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Står det i förhöret att en drack lite av dom 3 flaskorna och att den unga tjejen i sällskapet svepte vinet?

Det står att dom drack 3 flaskor vin på 4 pers, varav den fjärde (en man) drack mycket lite då han har någon sjukdom eller är sjuk (kommer inte ihåg vilket).
För mig är det mycket. Men jag kanske är lättpåverkad och har fel som tycker det är mycket vin. Så mycket att man borde vara jätte full.
Vad jag är HELT säker på dock är denna mängd inte är två glas/person!
Citera
2018-10-16, 18:21
Medlem
Pletheneiss avatar
Vad gjorde ens HF hemma hos Schiller? Har nog missat vad hon gjort där från första början?

Oavsett vad är det nog en våldtäkt det rör sig om.
Citera
2018-10-16, 18:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Hur får du 3 flaskor vin på 4 pers, varav den ena inte dricker mycket då han är sjuk (inte MGM), till TVÅ glas???
Är jag den enda som skulle bli dyngrak av nästan en hel flaska vin (o inte kunnat fredat mig ordentligt) som ung ca 18-årig kvinna. Eller 60-årig man....
Kan ni alla verkligheten svepa såååå mycket vin utan att ORDENTLIGT påverkade?
Om man tillåts vara lite biologisk i dessa tidevarv så kan en random man dricka nästan tre gånger så mycket som random kvinna och de båda uppnår samma promillehalt. Så, jo, en flaska vin på en smal 17-årig flicka kan få det att snurra till rejält i skallen...
Citera
2018-10-16, 18:22
Medlem
Citat:
Det står att dom drack 3 flaskor vin på 4 pers, varav den fjärde (en man) drack mycket lite då han har någon sjukdom eller är sjuk (kommer inte ihåg vilket).
För mig är det mycket. Men jag kanske är lättpåverkad och har fel som tycker det är mycket vin. Så mycket att man borde vara jätte full.
Vad jag är HELT säker på dock är denna mängd inte är två glas/person!

En flaska är väl ungefär 5 glas, och dom var 4 som delade på 3 flaskor. Så låt oss säga ca 4 glas vin var om dom drack lika mycket.

Inte fan blir man jättefull på det?
Senast redigerad av Kimma7 2018-10-16 kl. 18:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in