2018-10-16, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Är det någon som vet om HF röker?

Finns i alla fall en bild på hans Instagram där han har cigg i käften.

Även en där han fyllekramas med en annan sliskprofil. A Timell.

Kan han ha fingerpullat upp en av frugans döttrar? Om personen nu är över 18, då finns en chans.

Frun lär i vilket fall inte vara glad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Haha, Allt jag skrev där stämmer ju? det är snarare så att Expressen ska ha skit som skrev "norra Stockholm" och "60-års åldern".

Du tror att du är sherlock holmes för att du drog till med samma gissning som 95% av alla andra.

Men du påstår att det inte är honom. Så vem är det då? Alla seriösa individer backar alltid upp sina påståenden eller vill du fortfarande vara en pajas?
Citera
Medlem
hovsjöhooliganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Haha, Allt jag skrev där stämmer ju? det är snarare så att Expressen ska ha skit som skrev "norra Stockholm" och "60-års åldern".

Du tror att du är sherlock holmes för att du drog till med samma gissning som 95% av alla andra.

Och vi gissade rätt, du har ogrundat gått emot att det skulle vara Glenn i flertalet inlägg. Sen att tidningarna säger 60-årsåldern menas att det är någon som är 60 +/- några år.

Jaja. Nu är det bekräftat att det är han.
Citera
2018-10-16, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
Det ska ju ha kommit från officiella papper från häktningsförhandlingen? Hur kan det helt plötsligt ha ändrats? Går expressen själva bara på rykten och sprutar ut det eller är hon under 18 men att man valt att mörka det i efterhand då det är känsligt?

Jag har försökt ta reda på vad det är för papper det kan tänkas komma ifrån men jag kan verkligen inte hitta något som verkar värt att försöka få ut enligt dagboksbladet:

https://minfil.com/CdZfjajbbf/Stockholms_TR_B_13985-18_Dagboksblad_2018-10-16_pdf
Citera
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Finns i alla fall en bild på hans Instagram där han har cigg i käften.

Även en där han fyllekramas med en annan sliskprofil. A Timell.

Kan han ha fingerpullat upp en av frugans döttrar? Om personen nu är över 18, då finns en chans.

Frun lär i vilket fall inte vara glad.
Jag menade HF alltså BO
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Klart att det stämde på GS varför ens ifrågasätta det?
Han har spelat i både blåvitt och dif, vilket ju bara det visar på vilket uselt omdöme den snubben besitter.

https://minfil.com/a0V0j4jabe/Stockholms_TR_B13985-18_Aktbil_5_pdf

Obegripligt att ge sig på tjejer runt 18 år. Vilken loser.
Citera
2018-10-16, 15:46
Medlem
Att det är G.S är väl mer eller mindre konstaterat och bekräftat! Som vanligt levererar FBs detektiver med ert sjuka jobb haha.. Folk här har antingen insider info. Eller så är man bara jävligt bra på att luska fram saker tidigt.

Däremot, vad stämmer angående BO. Är det HF? Eller är det den hela jobbar på frugans café tråden?
Citera
2018-10-16, 15:47
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
GM har 3088 "vänner" på fb till att börja med...

Vilken är "porrtjejen"?

Nere på 2945 nu. Antingen läser 100+ av hans vänner flashback eller så är det allmänt känt även i hans bekantskapskrets att det är han.
Citera
Bannlyst
frågan är om HF är vän med hans döttrar och det var så hon hamnade där i fredags kväll?
Citera
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag frågade bara, ja följer inte idol och vet bara att hon va med förra säsongen. Otrevliga flane

Det står typ 40 ggr i tråden att hon gästade idol under fredagen. Inte så svårt att hitta den infon om man har läst mer än 2 sidor av tråden, det går bra att läsa trots att man inte har sett själva programmet.

Helt värdelöst för alla oss andra att behöva tröska igenom samma fakta och frågor hela tiden, läs först fråga sen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Jag menade HF alltså BO

Där har jag ingen koll. Såg bara att MGM röker ibland.

Hon kanske var chockad? Nypullad, nyvaken och en vansinnig fru till MGM som stryker runt och skriker.
Folk har börjat röka för mindre.
Senast redigerad av Spritsson 2018-10-16 kl. 15:49.
Citera
2018-10-16, 15:48
Medlem
Står vara GS på häktesprotokollet så man får nog bara spekulera i vem tjejen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in