2018-10-16, 15:12
Medlem
alroberts avatar
Hennes senaste inlägg på Instagram vittnar ju även om att hon inte mår super bra så det verkar ju tyvärr vara sant

Instagram 14/10
Citat:
Gärna lite (massa) extra styrka
Citera
2018-10-16, 15:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Gubben måste ha våldtagit henne.

Finns inte en jävla chans att HF självmant skulle ligga med den gubben.
Det är ingen Harvey Weinstein vi pratar om.
Mjo, men om man jobbar för mannens fru och får bo gratis i en fancy våning på Östermalm så är ju inte det heller sådär jättedåligt för en 17-åring från "Sveriges armhåla"....
Citera
2018-10-16, 15:15
Medlem
Geheimniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ajdå, då får du gärna redigera den twitterlänken som jag inte länkade då jag kände tvivel

Men du kablade ändå ut att HF sökt lägenhet i STHLM, eftersom det överensstämde så bra med narrativet i den här tråden.

Indicier läggs på indicier och till slut "tyder allt" på att det rör sig om HF. Ett rykte som börjat efter att en person här öppet konstaterat att vederbörande inte kunde komma på en endaste annan känd person under 18 år.

Skulle alltså HF ha jobbat på MGM:s frus kafé?
Citera
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
GM har 3088 "vänner" på fb till att börja med...

Vilken är "porrtjejen"?

För er som gillar statistik kan jag meddela att de sjunkit till 2946 vänner nu. Vad kan det bero på?
Citera
Medlem
SpiderMCs avatar
Vilka som var iblandade känns ganska klart. Vad som hände är det som är intressant. Hon verkar ju inte varit ”motvillig” på natten om man litar på GS version och det faktum att dom efter händelsen tog en cigg tillsammans på balkongen. Men samtidigt ska frun ha kommit på dom mitt i akten och anmälan gjorts dagen efter.

Kan det vara så att BO kände sig skyldig/tvingad till att kalla det våldtäkt när dom blev påkomna och hon väljer att skylla allt på GS samtidigt som frun är övertygad om att det faktiskt också var så?
Citera
2018-10-16, 15:17
Medlem
Slixxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
För er som gillar statistik kan jag meddela att de sjunkit till 2946 vänner nu. Vad kan det bero på?

Att han med största sannolikhet är den som sitter häktat för våldtäkt mot en minderårig skulle kunna vara ett alternativ..
Citera
2018-10-16, 15:17
Bannlyst
Citat:

Enkelt, folk vill inte associeras med en våldtäktsman.
Citera
2018-10-16, 15:18
Medlem
B´stards avatar
Citat:

Såvitt jag kan se så är det 3087, vi får se om ett par dagar...
Citera
Medlem
Tydligen är ju BO inte alls under 18 år, säger de på Expressen TV. Så då kan kanske alla släppa detta med Idol-tjejen.
Citera
Medlem
Citat:

Är familjen ferm några av dom som lämnat?
Citera
2018-10-16, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Klart hon vill till Stockholm om hon vill bli famous. På Twitter tweetar hon i somras om att hon "söker lägenhet i Stockholm i höst".

Kanske långsökt men företaget Helicon Consulting AB:s verksamhet:

Verksamhet & ändamål
Bolaget skall bedriva projektering, förvaltning, konsultation, äga och bedriva uthyrning av fastigheter, äga och förvalta lös egendom, bedriva eventverksamhet samt annan därmed förenlig verksamhet.

………….

Kan det möjligen finnas lediga bostäder som han hyr ut?

- Det är inte riktigt klart med lägenheten än men du kan ju sova över hos oss över helgen så gör vi klart med detaljerna på måndag.
Citera
2018-10-16, 15:20
Medlem
I Aftonbladet står det följande: ”Bevisningen visar med tydlighet att han gjort sig skyldig till våldtäkt. Av lyckliga omständigheter finns det en bevisning bestående av en inspelning där det tydligt syns att han gjort sig skyldigt till brott, säger Ismo Salmi.”

Med andra ord måste det finnas en videoupptagning? Tidigare i tråden pratades det väll om en ljudinspelning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in