Citat:
Ursprungligen postat av
Guccipara
Nu får du ge dig. Har sett dig i tråden fram och tillbaka under en lång tid om hur du spelar bort massa pengar, men ändå hamnar här igen varje gång och gnäller efter en ny torsk.
Lägg av med spelandet nu
Det är sant går aldrig vidare... tiden bara går och man har inte gått vidare. Därför är jag verkligen 100% att sluta nu VERKLIGEN, när jag spelade idag var så jävla äcklad av spel men ändå kör man förstår inte varför? Vakna morgonen till kvällen spel spel spel, kör live odds därför spelar jag hela dagarna... Har skulder nu på ca 200 000 och knappt pengar i kontot det var så jag starta mars den 4e när jag skrev här. Nu är mitt mål att mars den 4 denna år ska det se annorlunda ut i kontot.
Jag vill köpa bil också så det driver mitt spelande men vet nu att jag ska hålla mig borta från spel behöver jag bil tar jag lån för det då behöver jag inte tänka så mycket på pengar då lättare att hålla sig borta från spel. Betalar gärna skulder varje månad än spela bort och ta nya lån.
Är ung fortfarande (22år) men ser hur tiden har gått snabbt, snart kommer man vara 25 och samma sits? NEJ SNÄLLA GUD kan inte acceptera det. Kan acceptera det NU innan det är försent. Håller man sig positiv klarar jag detta och är så positiv nu mår inte dåligt för när jag väl hade pengar i kontot trodde ni jag tänkte "NU SKA JAG VINNA?" nej tänka "Kommer ändå förlora så låt mig förlora" man vet ödet ändå kör man.
Nu får det vara nog. Leo vegas, Unibet, Bet365 käkade upp mina pengar men inte längre ALDRIG MER.