Citat:
Acceptera förlusten, du är ung, precis som jag. Spelade bort 70k under VM. Har accepterat förlusten och inte spelat sen dess. Nu efter denna månaden har jag sparat ”tillbaka” pengarna (har iför sig tagit ut 5 semesterdagar som var tänkt att vara ledig en vecka, men men). Råsparat verkligen dessa månader
Det sjuka är att jag under VM satsade 5-15k per spel, och vann bokstavligen inte en enda gång!! Och då var det inga monsterodds heller, 3-5 i odds. Men sen satsade jag 16 kronor på topptipset och vann 12000. Någon dag efter det satsade jag samma summa igen på topptipset och vann 4000. Tror det kommer när man minst anar. Sen VM bettar jag inte mer förutom 16kr/dag på topptipset, vilket blir knappt 500 kronor om månaden (vid förlust på samtliga spel) och det duger och fungerar för mig. Jag är nöjd så nu. Kommer aldrig hamna i det spåret igen där man blir helt blind för pengarnas värde och satsar 10000. Nej aldrig igen
Lycka till. Börja råspara du med (betyder nödvändigtvis inte att man kommer leva fattigt) och du kommer vara någorlunda återställd inom ett år
Det sjuka är att jag under VM satsade 5-15k per spel, och vann bokstavligen inte en enda gång!! Och då var det inga monsterodds heller, 3-5 i odds. Men sen satsade jag 16 kronor på topptipset och vann 12000. Någon dag efter det satsade jag samma summa igen på topptipset och vann 4000. Tror det kommer när man minst anar. Sen VM bettar jag inte mer förutom 16kr/dag på topptipset, vilket blir knappt 500 kronor om månaden (vid förlust på samtliga spel) och det duger och fungerar för mig. Jag är nöjd så nu. Kommer aldrig hamna i det spåret igen där man blir helt blind för pengarnas värde och satsar 10000. Nej aldrig igen
Lycka till. Börja råspara du med (betyder nödvändigtvis inte att man kommer leva fattigt) och du kommer vara någorlunda återställd inom ett år
Man önska man kunde sätta stop för det innan så man inte behövt förlora så mycket, man är så i betting o allt detta som det ger en så att man bara fortsätter tills man är pank.
Nu känner jag för första gången att om jag ska vinna behöver jag satsa 100 000 inte 10-20 tusen vilket jag har inte råd så därför känner jag ingen mening låt det vara nu. Vill inte heller tänka på vad jag kunde gjort med pengarna eller ge sin mamma osv men det är sånna tankar som driver till spel. SKULD. Därför känner jag nu att jag ska börja planera min ekonomi och göra en plan samt kanske ta stort lån för betala av dessa skulder och köpa en bil sen betala av lånet typ 3000 per månad det skulle kännas TOPPEN. Men just nu behöver jag lugna ner mig vet att känslan försvinner om typ 2 veckor då kan jag tänka mer specifikt. För spelade ju idag är ej hel "nykter"