2018-10-12, 08:26
Medlem
Skriver mest här för att jag behöver lite hjälp, hjälp att förstå en situation och veta om jag har gjort fel osv..

Började prata med en kille på tinder. Vi kanske pratade lite längre än vad man brukar men det är bland annat för att det kändes som att han gav mig dubbla budskap. Ibland skrev han mycket och verkade intresserad och ibland slutade han svara. Vi hade sen tidigt börjat skriva på snapchat. Tillslut fråga han om vi skulle ses och lite mer än en vecka efter så tog vi en fika på stan. Från min synpunkt tyckte jag att vi hade det trevligt och klicka på saker. Det sista vi sa då till varandra var att vi skulle höras senare.

Dagen efter skrev jag och sa tack för träffen och jag skulle tyckte att det var trevlig om man fick träffa honom igen, och hans svar på det sista var: Aha. Märkte sen att han tagit bort vår matchning från tinder men har kvar mig på snapchat. Vi har skrivit ganska lite efter det och han tar inte initiativet lika mycket längre, och slutar svara ganska snabbt. Frågade honom en gång till om han skulle tycka det var värt att ses igen, och hans svar var ja men att vi skulle höras senare när det passar. Vart lite nyfiken och har lagt märke till att han inte längre tittar på det jag lägger upp på snapchat my story.

Fattar att det är bara till att glömma honom och gå vidare men förstår inte varför han i så fall inte vara skulle kunna säga om det är att han inte vill ses... Varför inte bara vara ärlig än att ha någon på håll och ge fel förhoppningar?
Citera
2018-10-12, 08:51
Medlem
thenightfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raktuppochner
Skriver mest här för att jag behöver lite hjälp, hjälp att förstå en situation och veta om jag har gjort fel osv..

Började prata med en kille på tinder. Vi kanske pratade lite längre än vad man brukar men det är bland annat för att det kändes som att han gav mig dubbla budskap. Ibland skrev han mycket och verkade intresserad och ibland slutade han svara. Vi hade sen tidigt börjat skriva på snapchat. Tillslut fråga han om vi skulle ses och lite mer än en vecka efter så tog vi en fika på stan. Från min synpunkt tyckte jag att vi hade det trevligt och klicka på saker. Det sista vi sa då till varandra var att vi skulle höras senare.

Dagen efter skrev jag och sa tack för träffen och jag skulle tyckte att det var trevlig om man fick träffa honom igen, och hans svar på det sista var: Aha. Märkte sen att han tagit bort vår matchning från tinder men har kvar mig på snapchat. Vi har skrivit ganska lite efter det och han tar inte initiativet lika mycket längre, och slutar svara ganska snabbt. Frågade honom en gång till om han skulle tycka det var värt att ses igen, och hans svar var ja men att vi skulle höras senare när det passar. Vart lite nyfiken och har lagt märke till att han inte längre tittar på det jag lägger upp på snapchat my story.

Fattar att det är bara till att glömma honom och gå vidare men förstår inte varför han i så fall inte vara skulle kunna säga om det är att han inte vill ses... Varför inte bara vara ärlig än att ha någon på håll och ge fel förhoppningar?
han kanske inte själv vet vad han vill, men först o främst tror ja han ä i ett förhållande och det håller på o lappas samman efter ni setts
Citera
2018-10-12, 09:04
Medlem
En del är inte så tydliga. De kanske tycker det är enklare. Tycker också det skulle vara mycket schystare att säga som det är. Han verkar dock inte jätte intresserad.
Citera
2018-10-12, 13:39
Medlem
konakas avatar
Antingen så har grabben ett förhållande, eller så har han flera andra på gång typ.
Tror inte du är ensam om att prata med den där grabben iallafall.
Citera
2018-10-12, 16:24
Medlem
Får också intrycket av att han inte är speciellt intresserad. Det ska åtminstone vara ungefär hälften av initiativtagande från båda parterna. Förmodligen har han andra på gång och du väckte inget djupare inom honom.
Citera
2018-10-12, 16:31
Medlem
Katzyns avatar
Han vill väl antagligen ha dig kvar som tredje reserv eller nått. Han är inte så värst intresserad och har förmodligen andra på gång på något sätt, men eftersom du är intresserad tänker han väl att det är onödigt att fimpa dig ifall han kanske skulle bli desperat längre fram.
Citera
2018-10-12, 17:10
Medlem
Demetrioss avatar
Helt uppenbart att han är i ett förhållande och bara underhåller sig med Tinder och sådana som TS som stött på en enda snubbe medan det kryllar av andra villiga killar av alla olika slags.

Grattis, du har lyckats med att hitta "en guldkorn"
Annars är ditt utseende så kasst för honom att han vägrar fortsätta med dig även om det kunde vankas ett gratis ligg.

OffT:
Är det bara jag som på sistone ser några trådar på en gång som handlar om att tjejer springer efter killar och ber om råd på FB? Vart gick detta "jag har 30 killar som står i en kö och väntar när jag bara vinkar åt dem", liksom?

Är det påföljder av metoo eller bara trolling?
(FB) Älskar honom... (men det kan inte bli något mellan oss /mod)
(FB) Han fattar inte mina hintar, gör jag fel?
Citera
2018-10-12, 19:05
Medlem
Tjej här: dumpa, han vågar inte säga som det är, dvs att han tyvärr inte är så värst intresserad.
Gå vidare innan du blir FÖR intresserad av honom.

"Plenty of fish in the sea" — häng inte upp dig på denna om du inte ens träffat honom.
Citera
2018-10-12, 20:30
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Du var inte tillräckligt attraktiv/intressant. Bara att glömma och gå vidare.
Citera
2018-10-13, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Centriolen
Tjej här: dumpa, han vågar inte säga som det är, dvs att han tyvärr inte är så värst intresserad.
Gå vidare innan du blir FÖR intresserad av honom.

"Plenty of fish in the sea" — häng inte upp dig på denna om du inte ens träffat honom.
Haha typisk tjejhjärna, hur ska ts kunna "dumpa" honom?
Och det är ju ts som inte vågar säga att hon är mer intresserad av honom.
Varför vill ni att killar ska investera först och mer hela tiden?
Är det för att inbilla er att ni har makten?
Citera
2018-10-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Haha typisk tjejhjärna, hur ska ts kunna "dumpa" honom?
Och det är ju ts som inte vågar säga att hon är mer intresserad av honom.
Varför vill ni att killar ska investera först och mer hela tiden?
Är det för att inbilla er att ni har makten?

Men om han inte är intresserad behöver hon ju inte sitta och vänta på honom. Blocka honom och gå vidare i livet. Finns ju andra killar som faktiskt är intresserade.
Citera
2018-10-14, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thenightfox
han kanske inte själv vet vad han vill, men först o främst tror ja han ä i ett förhållande och det håller på o lappas samman efter ni setts

Citat:
Ursprungligen postat av Centriolen
Men om han inte är intresserad behöver hon ju inte sitta och vänta på honom. Blocka honom och gå vidare i livet. Finns ju andra killar som faktiskt är intresserade.
Ja alltid finns det någon knähund man kan köra med ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in