2018-10-11, 16:23
Medlem
Lova33s avatar
Alltså vet inte vad jag ska göra. Jag älskar en man det aldrig kan bli något med. Har varit attraherad av honom i 1år men förstår först nu att jag faktiskt är jättekär i honom. Kramade honom idag (som vi brukar göra hej/hejdåkram) och nu längtar jag efter honom så mycket att det värker i kroppen. Vill vara med honom, vara nära, kyssas, kramas, älska, känna honom i mig. Snälla hjälp mig tänka rationellt.
Citera
2018-10-11, 16:29
Medlem
franges avatar
Gör något åt anledningen till att det aldrig skulle kunna bli något mellan er. Eller sitt och gråtpulla dig själv på dass i resten av ditt liv.
Citera
2018-10-11, 16:34
Medlem
Oldberrys avatar
... varför kan det aldrig bli nögot?
Citera
2018-10-11, 16:35
Medlem
Lightshotics avatar
Säg åt honom vad du vill. Om han nekar så kan du iaf påbörja processen, kapa kontakten med honom och gråta ut. Sedan glömmer du honom.
Citera
2018-10-11, 17:19
Medlem
Jag tror nästan inte det finns något sätt att bli av med känslor. Undvika personen är det bästa. Blev riktigt arg på en man och det verkade funka ett tag men sedan var jag tillbaks.
Citera
2018-10-11, 17:40
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Gör något åt anledningen till att det aldrig skulle kunna bli något mellan er. Eller sitt och gråtpulla dig själv på dass i resten av ditt liv.

Det sistnämnda är redan påbörjat.
Citera
2018-10-11, 17:52
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Alltså vet inte vad jag ska göra. Jag älskar en man det aldrig kan bli något med. Har varit attraherad av honom i 1år men förstår först nu att jag faktiskt är jättekär i honom. Kramade honom idag (som vi brukar göra hej/hejdåkram) och nu längtar jag efter honom så mycket att det värker i kroppen. Vill vara med honom, vara nära, kyssas, kramas, älska, känna honom i mig. Snälla hjälp mig tänka rationellt.
Varför?
Säker på att du inte bara är kåt?
Citera
2018-10-11, 17:54
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
... varför kan det aldrig bli nögot?

Jag står bla i ”beroendeställning” till honom. Han ser mig nog bara som en vän, även om jag anar (kan ha fel) viss besvarad attraktion. Dessutom är han nykär och lycklig med sin nya tjej. Så chansen är typ minimal.
Citera
2018-10-11, 17:57
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Varför?
Säker på att du inte bara är kåt?

Helt säker. Kände en stark attraktion från första stund men har inte fattat förrän nu att det handlar om djupare känslor än så. Är så olyckligt jävla kär i karln.
Citera
2018-10-11, 18:01
Medlem
Citat:
Jag står bla i ”beroendeställning” till honom. Han ser mig nog bara som en vän, även om jag anar (kan ha fel) viss besvarad attraktion. Dessutom är han nykär och lycklig med sin nya tjej. Så chansen är typ minimal.

Om hans förhållande är nytt så har du större chans att få honom. Lättare att avsluta det än ett dom pågått flera år.

Säg till han vad du känner, låt det bära eller brista
Citera
2018-10-11, 18:05
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Citat:
Det är inte direkt som någon tung bevisning för att hävda att det aldrig skulle kunna bli något mellan er. Hade han verkat totalt ointresserad och varit homosexuell så, men här pratar vi ju om motsatsen.

Du har två val: chansa eller lägg ner. Att gå i något vakuum och deppa är bara bortkastad tid. Chansar du så finns risken att du misslyckas och det blir lite jobbigt mellan er, men då har du ju iallafall gjort vad du kan. Eller så skiter du i det och inser att det finns hur många andra som helst som är minst lika bra och som du kan erövra. För det gör det.
Citera
2018-10-11, 18:44
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFlygmyra
Det är inte direkt som någon tung bevisning för att hävda att det aldrig skulle kunna bli något mellan er. Hade han verkat totalt ointresserad och varit homosexuell så, men här pratar vi ju om motsatsen.

Du har två val: chansa eller lägg ner. Att gå i något vakuum och deppa är bara bortkastad tid. Chansar du så finns risken att du misslyckas och det blir lite jobbigt mellan er, men då har du ju iallafall gjort vad du kan. Eller så skiter du i det och inser att det finns hur många andra som helst som är minst lika bra och som du kan erövra. För det gör det.

Jag är gift så jag har erövrat en ”bra” man.
Det är första gången jag har fått äkta känslor för någon annan. Har enbart attraherats av andra män förr vilket varit hanterbart och då har jag inte ens övervägt att ligga med någon annan än min man.
Men nu är jag verkligen kär...påriktigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in