Citat:
Ursprungligen postat av
MAX-HIM
Du förklara vad andra är och inte är lite väl mycket, anser inte du det också, nu när jag gjort det så uppenbart för dig? Vem har utnämnt dig till sanningsvittne? Du själv? Ogiltigt i så fall.
Så, varför är dina källor (som stöder en förintelse) mera trovärdiga medans andras som inte stöder en förintelse mindre trovärdiga? Är det bara för att du säger så? Eller är det för att du känner etablissemangets officiella historia stödja dig om ryggen? Sanningen är sanningen ja, men den är inte nödvändigtvis den officiellt antagna historian baserat mestadels på hörsägner (i detta fall). Tydligare bevis på 6 miljoner människors försvinnande skulle man vilja se innan man accepterar något som en sanning. Papper kan alla trixa med men skulle aldrig duga i en mordrättegång, utan ett slags vapen och minst en kropp skall återfinnas, som solida bevis.
Dessutom ser jag att du börjar var och vartannat inlägg med att diskreditera eller dumförklara andra som inte håller med dig, är det din bästa taktik hittills? Verkar så ja.
Att förintelseförnekare bestraffas med fängelse i Tyskland visar något väldigt uppenbart för mig, och det är att sanningen inte skall komma fram, om så till varje pris. Mycket bygger nog på att sanningen om den påstådda förintelsen inte någonsin skall komma fram. Vissa har nämnt Israels berättigande existens som ett skäl, och tittar man på historian så användes nog "förintelsen" som ett moraliskt argument att lura hela världen att det var rätt att Israel uppstod i nuvarande palestiniern. Ser vi också hur förintelsehistorian har använts och fortfarande används för att forma om demografin i Europa, ja, då förstår man att det ligger oerhört starka intressen för de som vill skapa den nya världsordningen, att sanningen inte någonsin kommer fram, åtminstone inte tills det är försent, dvs, när Europa är förstört oåterkalleligt.
Skulle kunna tänka mig att de som styr välden (globalisterna) försöker att skamma de som är motståndare till utbytet av Europas folk genom att insinuera att de har kopplingar till nazismen, alltså om de inte gillar "multikultur" i sitt eget land (=ens egen kulturella undergång, logiskt). Och nazismen i sin tur har gjorts "ful" pga av den påstådda förintelsen. Tripp trapp trull. Billiga trix.
Ja, förintelsen kan vara sann, helt eller delvis, men att man inte får göra efterforskningar och samla mera konkreta bevis så visar det för mig att den logiskt inte är helt sant, utan delvis sant, som mest, och då uppstår frågan direkt, hur många människor avrättades av de 6 miljoner påstådda? Alltså, hur mycket av den "officiella sanningen" är lögn?
"Official truths are often powerful illusions." John Pilger.
Förresten, hur många av dessa "officiella sanningar" tror du fortfarande på? För du tror väl ändå inte på tomtar och troll?
Att jag förhåller mig till den officiella historien om förintelsen är ju just för att den är sprungen ur den vetenskapliga metoden, alltså att all info och annat man kunnat vaska fram, har skärskådats och försökts falsifierats. Det som då inte håller måttet, alltså inte kan bekräftas styrkas etc på ett acceptabelt sätt, sållas bort. Kvar blir sådant som kan bekräftas och strykas, vilket sen är grunden för vidare forskning och bidrar till den slutsats som man sen landar på. Hur i hela friden kan detta vara svårt att förstå? Detta är också orsaken till att mina källor är mera trovärdiga än förnekarna, därför att det som sägs/visas på mina källor är det som den seriösa vetenskapen fått fram och kunnat styrka. Medan det som påstås på förnekarsidan källor inte har kunnat styrkas och i jäkligt många fall vid kontroll kan bekräftas vara felaktiga påstående, undanhållande av kända fakta, eller rena lögner.
Att sen förnekarsidan kastar fram allehanda mer eller mindre fantasifulla påståenden om att det inte kan ha gått till si eller så, betyder inte ett jota så länge dessa påståenden vid skärskådning kan bekräftas inte stämma sett till alla de andra uppgiften man redan har och som kunnat styrkas.
Att du sen gör som i princip varenda förintelseförnekare, påstår att man inte får forska om förintelsen är så dumt så klockorna stannar, därför att BEVISLIGEN har forskning pågått om förintelsen i ca 70 år nu, och fortsätter. Och utförs i ett flertal länder, även i Tyskland, och av en radda av olika nationaliteter, seriösa forskare. Hur många av dessa har fått problem med rättvisan för det...?
Sen har du fel, man måste inte alls hitta vare sig mordvapen eller ens en kropp, för att det ska kunna bli rättegång och t o m fällande dom för mord. Det är en klar fördel om detta hittas, men är inget måste. Det finns faktiskt fall här i Sverige där folk blev fällda fast kropp aldrig återfanns.
Att förneka förintelsen på det sätt som förnekarna gör är lika korkat som att påstå att månen är gjord av ost, och att alla seriösa vetenskapliga fakta om månen som vi fått fram under en massa år är fel, utan att själva kunna lägga fram seriösa kontrollerbara hållbara fakta att den är av ost....
Förintelseförnekarna har ännu på 70 år inte en enda gång lyckats få fram ett enda hållbart bevis för ett enda av sina påståenden. De har inte bidragit ett skit med nån seriös forskning. Du kan tjoa om vilka som helst, Germar Rudolf, Leuchter, Mattogno etc etc, de har alla kunnat beslöts med att förvanska sanning, undanhålla kända fakta, pseudovetenskap, och en drös rena lögner och taskspel. De är helt enkelt oseriösa.
Så tyvärr, igen är du bara ännu en i en tillsynes aldrig sinande ström av personer som kliver in och börjar klaga på oss som förhåller oss till vad den etablerade vetenskapen fått fram och enats om, och att vi skulle vara dumma som påstår att ni är okunniga. Detta fast det är så uppenbart att ni ör just okunniga och väldigt ofta redan har bestämt er att förintelsen, den är det nåt mysko med, den kan aldrig ha hänt...
Se bara på dina egna påståenden i ditt inlägg, direkt ett flertal rena sakfel, för tu tror, du vet inte, alltså okunnig, tyvärr. Så läs på och gör det på seriösa sidor, en dos sund källkritik är inte så jäkla svårt att ha kan man tycka.
Tomtar och troll tror jag inte på, då det aldrig har kunnat styrkas vetenskapligt att de ens existerar mer än i fablernas värld.
Så, jag förhåller mig i första hand till det som seriös vetenskap kunnat påvisa, styrka, bevisa och förklara.