Citat:
Ursprungligen postat av
Bytingen
Hej.
Ok, har under senaste tid haft problem med rumpan.
Typ, ja! googlade på det och fick fram att det är något som heter springmask! dessa jäkla små parasiter alltså! gahhh.
Hur som helst, jag behöver lite FB assistans.
Jag ska ta och köpa, Vanquin imorgon... typ någon slags tablett mot springmaskar?
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...20&DocTypeID=6
Enligt FASS så står det att man ska ta tabletten såhär, "
Vuxna och barn: 1 tablett respektive 5 ml suspension per 10 kg kroppsvikt ges peroralt i engångsdos. Barn som väger 5-9 kg ges 2,5 ml suspension." Vadå, så det betyder om jag som väger 83-84 kilo ska ta 8 tabletter? I hur många dagar?! är det engångs grej?
Gah, blir galen! vet någon hur detta fenomem kommer fram? vad ska jag göra? hur ska jag sköta detta? gah! ni vet, vanliga frågor

help help!!
Grejen är, har haft detta problem förut! men det har gått efter 2-3 dagar! men nu har jag haft det ett tag, och det är bara sjukt drygt om nätterna! speciellt när jag ska sova, kan vakna mitt i natten av eländet
Hoppas någon kan ge mig svar! förfasen!
sköt om er

Är du redo för sanningen är den riktiga frågan.
För att mörda parasiterna så måste man förstå vad dom är.
Dom är utomjordiska parasiter som inte har nån själ, vilket betyder att dom måste äta deras genmodifierade och onyttiga saker som mjöl, socker, soja, raps och majs. Dom behöver få det levererat till tarmen av dig, annars blir du utsatt för känslomässig mindcontrol som gör att du känner känslor av att du nog dör snart om du inte snabbt får socker, mjöl, majs osv. Utomjordingarna är uppkopplade på ditt nervsystem och styr dig till sockret och mjölet .
För att mörda parasiterna så måste man fasta eller rättare sagt avstå från allt som parasiterna behöver från att överleva.
Enbart grödor som växer ovanför marken och inte är gmo får ätas under typ 4 dygn, och detta resulterar i att parasiterna är nära döden.
Det är då folk brukar äta kapslar fyllda med grödor som mördar parasiter. Då dör dom för att dom redan var svaga av svälten som du skapade genom att avstå från allt onyttigt som parasiterna behöver för att fortsätta leva på en planet som dom inte ens hör hemma på egentligen.
Dom behöver en värd för att ens kunna vara på Jorden.
Man bajsar ut dom då. Dom ser ut som tjocka larver med alienliknande munnar.
Finns video på youtube där man kan se en snubbes parasitfyllda bajs efter en sån här kur.
Ekologiska smoothies och vatten bara. Inge mer mjöl och socker eller kött som är där äggen lurar och kan starta om infektionen.
Människan har en växtätares tarm, och dom är extremt långa och gjorda för växter.
Köttätare har jättekorta tarmar för att köttet måste ut innan parasitäggen kläcks.
När människor placerar kött i sina långa tarmar så är det äggkläckningsgaranti.