2018-10-11, 12:08
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Hahahahahaha har någon numret till MP:s kran? Jag vill ha vad han tar.

https://www.sydsvenskan.se/2018-10-11/pehrsson-hade-sett-bra-ut-aven-om-jag-fatt-vara-kvar

Arrogans och hybris kan vara charmigt med en stark karisma och gedigna resultat... MP saknar nog det va? Hahaha
2018-10-11, 16:17
Medlem
snillet_1s avatar
Labinot Harbuzi är död.

Fysatan vad tragiskt...Alla historier man hört om hans talang.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/4dwq16/labinot-harbuzi-dod--blev-32-ar
2018-10-11, 16:33
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Labinot Harbuzi är död.

Fysatan vad tragiskt...Alla historier man hört om hans talang.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/4dwq16/labinot-harbuzi-dod--blev-32-ar

Riktigt tragiskt. Man undrar vad som gör att en ung elitidrottares hjärta plötsligt stannar.

Citat:
Enligt Molde-anfallaren Pawel Cibicki ska Labinot Harbuzi inte ha uppvisat några tecken på ohälsa under onsdagen. Men bara ett halvt dygn senare, på torsdag morgon, hittade 59-årige pappan Ismet sin son i ett kritiskt läge och tillkallade hjälp.

– Jag vet inte vad som hänt, om jag ska vara ärlig. Jag och min fru gjorde hjärt- och lungräddning och sedan kom ambulans och brandkår tillsammans och fortsatte, säger Ismet Harbuzi.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/MgGR15/vi-har-folk-som-gastar-och-stottar-oss
Senast redigerad av TKD_1337 2018-10-11 kl. 16:40.
2018-10-11, 16:39
Medlem
simonvps avatar
Mina tankar går till alla mffare. Beklagar sorgen. Så förbannat hemskt och sorgligt.
2018-10-11, 16:39
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Riktigt tragiskt. Man undrar vad som gör att en ung elitidrottares hjärta plötsligt stannar.

Han var väl ingen som tänkte på sin hälsa direkt. Tog ju inte det här med träning så seriöst om man säger så... Men man dör ju inte vid 32 års ålder utan att något är väldigt fel.

Det var rätt roligt på den tiden när han skulle bli Sveriges nästa stjärna. Tråkigt att han är död såklart så jag ska inte driva med honom för hårt.
2018-10-11, 17:03
Medlem
Vilket jävla mörker. Den största bollbegåvningen som kommit fram i MFF under de 25 år jag följt klubben.

Vila i frid Labinot!
2018-10-11, 17:39
Moderator
vfs avatar
Så sorgligt, bara 32 år, beklagar. Måste haft något hjärtfel.
2018-10-11, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337

Enligt Läkartidningen beror det oftast på medfödda hjärtfel som inte upptäckts vid screening eller genetiska hjärtsjukdomar (ärftliga).
2018-10-11, 17:49
Avslutad
Vilken misär. Kommer hem från jobbet öppnar upp Sydsvenskan och vad får man se, Labinot har gått bort. Fan alltså, detta tog hårt, inte bara för att han var en fantastisk bolltrillare utan en bra människa dessutom.

Förevigad i vår historia, vila i frid Labinot!
2018-10-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anbo1987
Enligt Läkartidningen beror det oftast på medfödda hjärtfel som inte upptäckts vid screening eller genetiska hjärtsjukdomar (ärftliga).

Kan vara hjärtmuskelinflammation också. Svårt att skydda sig mot speciellt om man är elitidrottare. Jag är otränad och åkte på en sådan för ett par år sedan, märkte ingenting förutom att jag blev lite mer andfådd än vanligt. Enligt läkaren hade jag troligen dött vid hård träning.
2018-10-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Kan vara hjärtmuskelinflammation också. Svårt att skydda sig mot speciellt om man är elitidrottare. Jag är otränad och åkte på en sådan för ett par år sedan, märkte ingenting förutom att jag blev lite mer andfådd än vanligt. Enligt läkaren hade jag troligen dött vid hård träning.

Kan vara droger också..
2018-10-11, 18:50
Medlem
Kan inte tänka mig att Labbe inte genomgått en hjärtscreening någon gång under sin karriär. Då hade han känt till eventuella hjärtfel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in