2018-10-10, 17:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag ligger lite efter i avsnitten. Men folk som tycker Benjamin var en efterbliven idiot. Har ni glmt Samirkopian Zannie Hahn ? Det var en idiot det. Han kom ju nda till finalen mot dr han stod mot Mos.

Han lever fortfarande livet som en Samirkopia. Gr allt som Samir gr.

https://www.youtube.com/watch?v=mW6IqCGutT4
Citera
2018-10-10, 18:15
Medlem
kukflashs avatar
Vilket avsnitt
Citat:
Ursprungligen postat av Bordellmodern
Allts de visade allt i trailern igr. Hjdpunkten av brket. Trodde de skulle bara visa upptrappningen och s skulle det eskalera fr att Stephanie r psykocow men s visar de klimaxet och det var allt. Trkigaste tjafset i PHs historia zzz.

Erica r hiskeligt ful wtf. Stephanie r dock trkigast och en av de mest sjlvupptagna jag sett, sp p med lite ner krokodiltrar nsta gng Lukas-style istllet. Satan vad jag nskar att hon och Lukas ker.

Idag slapp vi Nina och hennes trnande efter Marcelo iaf. Bara hoppas han lgrar Rebecca haha hade blivit guld vrt fr tv. 😂🤙 sen att hon var s otacksam och bitchig fr immunitet - allts WTF?

William kan bli rtt skn nd. Kom in som en parodi p sig sjlv men verkar inte vara s blst som jag trodde frst (tydligen var han med i lyxfllan haha &#128514. Stter sig och chillar i poolen nr de andra tjafsar.
Vilket avsnitt i lyxfllan har han varit med i? Hade varit guld att f se honom
Citera
2018-10-10, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adam1990
Vad ska man sga om Marcello. Fan vilket svin. Sedan mste Nina ha rekordet att lipa i tv.
Tror Marcello och Nina tar hem det, de knns som lika starkt par som Kristian och Anna!
Fascinerande hur alla tjejer dras till killar som Marcello. Jag r nog Marcellos raka motsats beteendemssigt men d har jag aldrig knullat en tjej som Nina heller s det sger en del vilken typ av kille tjejer vill ha.
Han r bajare ocks xxxx
Citera
2018-10-10, 19:46
Medlem
Citat:
Vad ska man sga om Marcello. Fan vilket svin. Sedan mste Nina ha rekordet att lipa i tv.
Tror Marcello och Nina tar hem det, de knns som lika starkt par som Kristian och Anna!
Fascinerande hur alla tjejer dras till killar som Marcello. Jag r nog Marcellos raka motsats beteendemssigt men d har jag aldrig knullat en tjej som Nina heller s det sger en del vilken typ av kille tjejer vill ha.

Aldrig att Nina vinner dock r Marcello storfavorit att vinna. Produktionen vill inte att ett par som sttt genom hela tvlingen vinner, de r fr enkelt och trkigt. De vill ha en Jeppe som offrar sin partner fr pengar och r "alfa" genom att byta partners fr att klassas som en vrdig PH-vinnare.

Kan vara s att produktionen styr s att Nina ker ut s Marcello kan slppa loss och potentiellt ligga med ngon fr att sedan ta tillbaka Nina s de uppstr drama.
Citera
2018-10-10, 20:38
Medlem
Allts, jag gillar Nina. Hon r s st. Men om hon ska stta killar p plats blir det ju lite... ja. Gr ju inte s bra.

Fan, av tjejerna hejar jag p Bettina tror jag.
Det r lite drygt att Mos fr vara med igen, men av killarma tycker jag nd bst om honom.
Citera
2018-10-10, 22:15
Medlem
Herregud vilken idiot Erika r, helt sjukt. Fr ju de andra att framst som raketforskare. Omjligt att hon kan ha ett arbete om man inte rknar att sra p benen.
Otroligt jobbig mnniska.

Haha Lukas fattar verkligen inget, hoppas han vljer Stephanie. Riktigt fult gjort men riktigt kul! Bra tv!
Rebecca fr vi hoppas vljer Marcelo nu.
Senast redigerad av Eru frsking 2018-10-10 kl. 22:25.
Citera
2018-10-10, 22:53
Medlem
kukflashs avatar
Sknt att asiaten fick ka ut!
Citera
2018-10-10, 22:57
Medlem
Bara jag som tycker Erica har sjukt ful kropp? Och hon kunde verkligen inte g i klackskor 😂
Citera
2018-10-10, 23:01
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Sknt att asiaten fick ka ut!

Skojar du eller! Hurra!

Var det ngon som tnkte p att Mos knappt sgs/hrdes i detta avsnittet?
Senast redigerad av paras0nic 2018-10-10 kl. 23:05.
Citera
2018-10-10, 23:12
Medlem
Zyxel04s avatar
S jvla dryg ssong, men blir vl enkelt shr att en sida blir vldigt dominant. r vl Mattias som bara r kvar p den "ena" sidan samtidigt som vissa glidit p rkmacka, typ Nina och Jennifer bla.

Har verkligen ett agg mot han Lukas, s jvla ful och falsk den killen verkar vara. Knns som att ett snt ckel kan g hela vgen och vinna skiten men hoppas inte, aja...

Ser att han har lst sin instagram med haha, fick vl fr mycket hat eller ngot. Ska bli intressant att se eventuellt hur hon Erica tnker nu och om hon eventuellt blir mer i "mitten" eller ifall hon vljer den dominanta pakten, ven han William r vl egentligen ganska "neutral" i nulget.

Han MoS ngrar nog att kom tillbaka, har verkligen inte bidragit ngot i r och syns knappt.
Citera
2018-10-10, 23:12
Medlem
Greydons avatar
Citat:

Vet inte hur det kan ha undgtt ngon, men Anna Book lr vl nd ha rekordet att lipa i tv, stabil frsta plats sedan 1988.
Citera
2018-10-10, 23:41
Medlem
Hahaha Mattias vilken tnt. Han verkar lite aggressiv? Kanske berttade Paow sanningen fr en gngs skull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in