2018-10-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OkandMe
Han är ett BAARN!!! Va fan klagar hon på?
PK är så sjukt förvirrade, va fan vill dem ha? Detta med logik, konsekvens och hur saker och ting fungerar verkar inte vara deras starkaste sida.
Hon kanske är missnöjd med att han just INTE är ett baarn - snubben är alltså 33 år, och beter sig creepy...
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Vad mer vet vi om denna dåre? Vad gör han på Lidingö om han bor på Norrmalm? Har han en sysselsättning där, när han går runt med väska? Går han på soc eller komvux?
Stalkern kom till Sverige 2013, enligt Skatteverket, och skrev sig då på ett hostel - Belman - i Stockholm. Han verkar ha varit i Sverige själv, utan släktingar, under de fem år han varit här. Ja, vad fan gör han på dagarna? Idag la han upp en bild från Esp*sso Hou*e på en bulle & en kaffe, var får han pengarna ifrån (även om det är mindre pengar)?...
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Läste ju att hon "tycker synd om honom", så antagligen tycker hon det.
Det där snacket från Blondinbella visar att hon är bakom flötet. Onödigt pantat av henne att pk-jiddra så. I en eventuell kommande rättegång så kommer hon förlora på att både gå ut och oja sig över att mannen stalkar henne och på samma gång tycka synd om honom...
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det år inte kvinnohat det ursprungligen handlar om, utan det folk ogillar är det grandiosa hyckleriet hos Isabella när hon inte vill ha samma uppvaktning som många, många svenska kvinnor idag har svårt att freda sig ifrån, pga statens migrationspolitik.
Precis. Stor skenhelighet från Blondinbellas sida.
Citat:
I egenskap av kvinna kan jag dela med mig av mina egna erfarenheter. Jag blir lika antastad av svenska män som av hitvandrade män. Den gemensamma nämnaren hos alla personer som jag råkat ut för är att samtliga är män, samtliga!
Det där är trams och helt ovidkommande i sammanhanget. Mannen som stalkar Isabella är en MENA-snubbe, en marockan. Humor blir det förresten när Blondinbella allmänt tycks föredra MENA-män framför vanliga svensson-män - och så får hon denna "spännande" arab i hasorna, och blir hispig som faan...
Citera
2018-10-09, 00:18
Medlem
Det här kan bli straffet för Isabella Löwengrips stalker
https://nyheter24.se/noje/915850-det-har-kan-bli-straffet-for-isabella-lowengrips-stalker
Citat:
Men enligt Kjell Lindgren, presskontakt på polisen Stockholm, är det mest normala att det brott som betraktas i liknande fall är ofredande.
– Var det att skapa rädsla eller bara för att jävlas? Det är sånt som påverkar brottsrubriceringen, inte vad någon sagt. Så länge det inte är ett hot förstås. Men straffen är olika, avslutar Lindgren till Nyheter24.

Fyra års fängelse
Men det måste alltså vara systematiskt i led och en utredning måste visa på att man är skyldig. Och håll i hatten nu, för straffet för olaga förföljelse är upp till fyra års fängelse. Och där ingår inte heller böter i straffskalan.
Citera
2018-10-09, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Visst är det bättre att utvecklingsstörd flicka på 13 år ska få sitt underliv och psyke förstört för att grisar som Annie Lööf, Isabella Löwengrip och allan annan PK maffia ska diktera sin jävla skit.
Eller?
Du kan för mig och andra förklara varför fröken Isabella Löwengrip byggt ett säkerhetsrum? Till säkert av en kostnad av pengar som många löntagare bara drömmer om.

Det är bara att hoppas att Isabella Löwengrip och annan maffia utsätts för våldbrott av våra nya fina barn i vårt fina samhälle.

Jag är inte skyldig att förklara dig någonting men för trådens skull så skaffar man förmodligen ett säkerhetsrum för att man ska ha någonstans att gömma sig vid fara. Blondinbella är kändis. Det är inte ovanligt att de blir utsatta. Fara och säkerhetsrum har funnits i olika former sedan urminnes tider, det har ingenting med invandringen att göra.
Citera
2018-10-09, 07:13
Medlem
Citat:
I egenskap av kvinna kan jag dela med mig av mina egna erfarenheter. Jag blir lika antastad av svenska män som av hitvandrade män. Den gemensamma nämnaren hos alla personer som jag råkat ut för är att samtliga är män, samtliga!
Det är snarare ett mansproblem än migrationsproblem att män förföljer, antastar, misshandlar, våldtar och mördar kvinnor. Majoriteten av mina kvinnliga vänner har liknande erfarenheter som jag har. Vi har råkat ut för män från alla samhällskikt.

Därmed inte sagt att det inte förekommer en speciell problematik hos vissa män med bakgrund i medeltida kulturer. Visst, det tror jag med. Och dessa problem ska inte sopas under mattan. Men borde inte det isåfall diskuteras i en annan tråd? Den här tråden handlar väl om Blondinbella och inte om migrationspolitik?
Invandrare är överrepresenterade när det gäller dylik kriminalitet, att du sannolikt ljuger om dina personliga erfarenheter ändrar inte på detta faktum.
Citera
2018-10-09, 07:34
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carnefice
Stalkern kom till Sverige 2013, enligt Skatteverket, och skrev sig då på ett hostel - Belman - i Stockholm. Han verkar ha varit i Sverige själv, utan släktingar, under de fem år han varit här.

Kan man alltså bara gå och folkbokföra sig på ett hostel? Det låter ju jättekonstigt. Är han här lagligt? Jag tvivlar på att han har skyddsbehov om han är från Marocko. Hur fan drar han in pengar? Antingen stjäl han eller blir försörjd av någon. Skulle vara intressant om det fanns någon som kan tolka hans Facebook-video från något sjukhus i Sthlms-trakten när han blir filmad tillsammans med en man som håller monolog medan dom promenerar genom en korridor.

Citat:
Ursprungligen postat av carnefice
Det där är trams och helt ovidkommande i sammanhanget. Mannen som stalkar Isabella är en MENA-snubbe, en marockan. Humor blir det förresten när Blondinbella allmänt tycks föredra MENA-män framför vanliga svensson-män - och så får hon denna "spännande" arab i hasorna, och blir hispig som faan...
Vad menar du med att Blondinbella allmänt tycks föredra MENA-snubbar framför vanliga svensson-män? Hon har bara dejtat vita killar samt umgås överhuvudtaget bara med vita svennekillar.

Som någon tidigare påpekade, bara för att man tror på ett samhälle där vi hjälper människor på flykt från krig (all invandring består inte bara av marockanska gatubarn och afghanska ”gymnasiekillar”) så betyder inte det att man vill ha eller förtjänar att få äckliga psykon på sin veranda.

Ni sverigevänner som påstår er värna om svenska kvinnor. Hur går det ihop med att kalla kvinnor för vänstervridna batikhäxor för att dom röstar på ”fel politiskt parti” och därmed förtjänar att våldtas och förföljas?
Citera
2018-10-09, 12:26
Medlem
Medves avatar
Man blir ju fan rädd när man kollar på hennes blogg och ser många som försöker skydda stalkern och komma med olika ursäkter att det är synd om honom och han har psykisk ohälsa och att det inte var nödvändigt att ta bild på honom. Att Isabella borde hjälpa han WTF.

Dags att inse at det är dessa personer, kvinnor behöver oroa sig för som skyddar brottslingar bara på grund av deras utländska bakgrund.
Citera
2018-10-09, 13:33
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Kan man alltså bara gå och folkbokföra sig på ett hostel? Det låter ju jättekonstigt.

Det är inte konstigt alls, du kan folkbokföra dig nästan var som helst, så länge det kan bedömas vara en bostad, det går att bo permanent på ett hostel.
Citera
2018-10-09, 15:22
Medlem
Någon skriver att han är folkbokförd på ett hostel. Inte nu längre i varje fall.
Lho*ssaine Oulo*h (*=u) är skriven i samma lägenhet som en 55-årig kvinna, *lrica R*dnäs (*=u). De delar på 47 kvm. Låter lite trångt om han bara är inneboende?
Någon borde ringa upp henne och berätta vad han gör...
Citera
2018-10-09, 16:57
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Någon skriver att han är folkbokförd på ett hostel. Inte nu längre i varje fall.
Lho*ssaine Oulo*h (*=u) är skriven i samma lägenhet som en 55-årig kvinna, *lrica R*dnäs (*=u). De delar på 47 kvm. Låter lite trångt om han bara är inneboende?
Någon borde ringa upp henne och berätta vad han gör...

Ja, som tidigare avhandlats en sida tillbaka i tråden. Han var folkbokförd på hostelet innan han ändrade till Kammakargatan.
Citera
2018-10-09, 17:00
Medlem
Åhléns kränger Blondinbellas oerhört mediokra produkter ( produkter som reas ut på typ Hemköp ) Åhléns stöder även systrarna Schulmans Perfectday days väldigt hånade beauty bars. Vem på Åhlens är det som stöder de här helt uppenbara luftslotten? Är det en jävligt dålig affärsman eller är det en vän till dessa?
Citera
2018-10-10, 00:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det är snarare ett mansproblem än migrationsproblem att män förföljer, antastar, misshandlar, våldtar och mördar kvinnor. Majoriteten av mina kvinnliga vänner har liknande erfarenheter som jag har. Vi har råkat ut för män från alla samhällskikt.

Därmed inte sagt att det inte förekommer en speciell problematik hos vissa män med bakgrund i medeltida kulturer. Visst, det tror jag med. Och dessa problem ska inte sopas under mattan. Men borde inte det isåfall diskuteras i en annan tråd? Den här tråden handlar väl om Blondinbella och inte om migrationspolitik?

Håll dig till ämnet då din pajas! Det går alldeles utmärkt att sätta den förda migrationspolitiken i relation till stalkern som förföljer bloggdrottningen eftersom hon aktivt propagerat för ännu större invandring av asylsökande som i väldigt många fall har oklara identiteter och vi vet samtidigt inte heller någonting om deras tidigare brottshistorik/psykiska status osv och man kan fråga sig om den relativt nyligen invandrade stalkern är straffad tidigare i de länder där han haft sitt uppehälle?

Bloggdrottningen är väldigt pigg på att berätta att hon ger sitt stöd till centern som är ett extremt parti vad gäller migration och upphävande av allt vad sunt förnuft heter som den nyligen klubbade amnestin som bloggdrottningens partiledare i sin tur propagerat för och detta ska inte sopas under mattan när fröken bloggare helt plötsligt får smaka på invandrarrelaterad brottslighet som ännu inte gått över den grövre gränsen utan just avstannat vid någon typ av hemfridsbrott pga stalkern som förföljer henne?

Frågan är bara om fröken bloggare kommer att börja ändra åsikt om den ohämmade migration som sett dagens ljus sen 2015?
Citera
2018-10-10, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qamishli
Det kanske regnade den dagen och han sökte skydd mot regnet. Kanske gått vilse och behövde hjälp. Eller hade ett erbjudande om att hjälpa till med trädgårdsskötseln.
då är han rädd upprepade ggr alltså och reagerar med att sitta eller stå utanför blondinbellas dörr? Vem tror du var räddast? Hon eller han? Du verkar vara en liten apa precis som stalkern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in