Citat:
Hon kanske är missnöjd med att han just INTE är ett baarn - snubben är alltså 33 år, och beter sig creepy...
Citat:
Stalkern kom till Sverige 2013, enligt Skatteverket, och skrev sig då på ett hostel - Belman - i Stockholm. Han verkar ha varit i Sverige själv, utan släktingar, under de fem år han varit här. Ja, vad fan gör han på dagarna? Idag la han upp en bild från Esp*sso Hou*e på en bulle & en kaffe, var får han pengarna ifrån (även om det är mindre pengar)?...
Citat:
Det där snacket från Blondinbella visar att hon är bakom flötet. Onödigt pantat av henne att pk-jiddra så. I en eventuell kommande rättegång så kommer hon förlora på att både gå ut och oja sig över att mannen stalkar henne och på samma gång tycka synd om honom...
Citat:
Precis. Stor skenhelighet från Blondinbellas sida.
Citat:
Det där är trams och helt ovidkommande i sammanhanget. Mannen som stalkar Isabella är en MENA-snubbe, en marockan. Humor blir det förresten när Blondinbella allmänt tycks föredra MENA-män framför vanliga svensson-män - och så får hon denna "spännande" arab i hasorna, och blir hispig som faan...
I egenskap av kvinna kan jag dela med mig av mina egna erfarenheter. Jag blir lika antastad av svenska män som av hitvandrade män. Den gemensamma nämnaren hos alla personer som jag råkat ut för är att samtliga är män, samtliga!
Det är snarare ett mansproblem än migrationsproblem att män förföljer, antastar, misshandlar, våldtar och mördar kvinnor. Majoriteten av mina kvinnliga vänner har liknande erfarenheter som jag har. Vi har råkat ut för män från alla samhällskikt.
Därmed inte sagt att det inte förekommer en speciell problematik hos vissa män med bakgrund i medeltida kulturer. Visst, det tror jag med. Och dessa problem ska inte sopas under mattan. Men borde inte det isåfall diskuteras i en annan tråd? Den här tråden handlar väl om Blondinbella och inte om migrationspolitik?
Därmed inte sagt att det inte förekommer en speciell problematik hos vissa män med bakgrund i medeltida kulturer. Visst, det tror jag med. Och dessa problem ska inte sopas under mattan. Men borde inte det isåfall diskuteras i en annan tråd? Den här tråden handlar väl om Blondinbella och inte om migrationspolitik?