2018-10-08, 22:15
Medlem
Enligt, ganska, säkra källor så har Poya alltså inte fått sparken och verkligen inte informerats om att det skulle vara på gång heller. Är detta sant, att han får sparken, är det fan bedrövligt av IFK att fatta ett beslut om att sparka tränarna och sedan informera media innan man talar med vederbörande. Men man blir fan inte förvånad längre med tanke på hur annat i den här klubben sköts. Gråter nästan av den jävla amatörmässigheten som gång på gång rullas ut på Kamratgården. Vad fan är det frågan om? Mats Gren som nås från en solstol på Hawaii också...

Avsätt hela styrelsen på en gång och låt pissenisse ta över rodret
Senast redigerad av MosbiusDesigns 2018-10-08 kl. 22:23.
2018-10-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Experter finns det inga här, möjligen självutnämnda sådana.

Jag har aldrig trott på Poya , så för mig är det en fullständig gåta hur Gren kunde värva honom på tre år. Mig veterligen så har ingen spelare heller blivit bättre under Poyas ledning.

Så för min del så får Gren och Poya mer än gärna gå.
Under Gren så har A-laget haft 4st tränare. Sthare, Lennartsson, Westerberg och Poya. Så jag tror att man bör låta Gren lämna in nu.

Gren har tagit dit Poya, och var han Grens 4:e eller 5:e alt? Sedan är det Gren som satt laget på Kamratgården.
Så om Gren blir kvar och Poya/Westerberg får gå. Då måste det vara riktigt allvarliga fel i IFK.
2018-10-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Under Gren så har A-laget haft 4st tränare. Sthare, Lennartsson, Westerberg och Poya. Så jag tror att man bör låta Gren lämna in nu.

Gren har tagit dit Poya, och var han Grens 4:e eller 5:e alt? Sedan är det Gren som satt laget på Kamratgården.
Så om Gren blir kvar och Poya/Westerberg får gå. Då måste det vara riktigt allvarliga fel i IFK.
Brukar Göteborgsposten ha rätt i sådana här rykten?
2018-10-08, 22:28
Medlem
RedRocs avatar
Klubben dementerar ryktena

https://ifkgoteborg.se/nyheter/a-lag/2018/en-kraftfull-dementi-fran-ifk-goteborg/
2018-10-08, 22:29
Medlem
IFK dementerar uppgifter å det grövsta. Är det istället Balkander på GP som får stämpla ut med sina tillhörigheter i en låda?
2018-10-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Brukar Göteborgsposten ha rätt i sådana här rykten?
jag har svårt att tro att GP skulle publicera en sådan sak utan att ha på fötterna. Och IFK verkar vara en förening i fullständig kaos. Så det finns säkert en massa intriger och skit. Så det kan vara stor chans att det finns läckor på Kamratgården.
2018-10-08, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
IFK dementerar uppgifter å det grövsta. Är det istället Balkander på GP som får stämpla ut med sina tillhörigheter i en låda?
Det kan inte finnas någon annan utväg för Balkander om han inte har på fötterna.
2018-10-08, 22:31
Medlem
junkbords avatar
Citat:

Man kan ju alltid hoppas.
Balkander har väl aldrig gjort någon lycklig. Skulle väl vara häckens två supportrar isf.

*Edit*
En supporter, förlåt. Trazke har ju avgått som supporter till Häcken.
2018-10-08, 22:32
Medlem
Citat:
Enligt, ganska, säkra källor så har Poya alltså inte fått sparken och verkligen inte informerats om att det skulle vara på gång heller. Är detta sant, att han får sparken, är det fan bedrövligt av IFK att fatta ett beslut om att sparka tränarna och sedan informera media innan man talar med vederbörande. Men man blir fan inte förvånad längre med tanke på hur annat i den här klubben sköts. Gråter nästan av den jävla amatörmässigheten som gång på gång rullas ut på Kamratgården. Vad fan är det frågan om? Mats Gren som nås från en solstol på Hawaii också...

Avsätt hela styrelsen på en gång och låt pissenisse ta över rodret

När det gäller ev sparkande av Westerberg/Poya så kan det mycket väl vara så att någon läckt ut nyheten i förtid.
Det är ju heller inte ovanligt i branschen att ord som ”jag har inte hört något” används.
Vilket kan betyda att alla ska hålla käften tills presskonferens hålls.

Men vad vet jag, och du ?
2018-10-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
När det gäller ev sparkande av Westerberg/Poya så kan det mycket väl vara så att någon läckt ut nyheten i förtid.
Det är ju heller inte ovanligt i branschen att ord som ”jag har inte hört något” används.
Vilket kan betyda att alla ska hålla käften tills presskonferens hålls.

Men vad vet jag, och du ?
IFK demeterar kraftigt. Ska bli intressant vem som är den största pajasen i detta. I vit ringhörna står IFK och i blå ringhörna står Balkander
2018-10-08, 22:37
Medlem
simonvps avatar
Hahaha vilken soppa...nu kan han ju omöjligt få sparken om man dementerar det?
2018-10-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick

Nytt måste in. Så här kan det inte få fortsätta.
Poya räcker uppenbarligen inte till och Gren har varit i klubben i ca fem år ,så här tycker jag att det räcker.

Poya får väl gå tillbaks till Gefle eller Dalkurd. Gren får väl återgå till Jönköping som tränare ?
Inte vet jag och skiter i det gör jag också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in