2018-10-08, 20:53
Medlem
junkbords avatar
Haha alltså. Man förlänger med Alf W. med två år nu i somras. Och nu får han sparken.
Den här klubben alltså.

Jaja tillbaka till hur vi har spelat de senaste 20 åren. Långbollar och brunk! Kommer säkert gå bra.
Ett SM-guld var 20:e år.

Fyfan.
2018-10-08, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Är det verkligen rätt läge för detta? Ett kryss mot BP och man klarar sig mer eller mindre. Onödigt med förändringar nu såhär sent på säsongen kan jag tycka.

Onödigt? Måste väl försöka agera NU innan det är försent.
Som det är nu så kan det inte bli sämre.
2018-10-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
GP skriver att Poya Asbaghi och Alf Westerberg får kicken och att Hjalmar och Jonas Olsson tar över tills vidare.

Samtidigt är Mats Gren på privat semester i Hawaii. Antar att han har fått sparken också.
Eller kan det vara så att Poya/Westerberg får bära ansvaret för Grens skit?
2018-10-08, 21:18
Medlem
Poya/Westerberg verkar ju inte vara informerade om klubbens beslut enligt gt.
Känns lite kaotiskt nu.
2018-10-08, 21:22
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Onödigt? Måste väl försöka agera NU innan det är försent.
Som det är nu så kan det inte bli sämre.

Kan ju mycket väl vara för sent. Kryss hade ni kunnat greja ändå mot BP utan att behöva lösa ut en tränare från sitt kontrakt.
2018-10-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
GP skriver att Poya Asbaghi och Alf Westerberg får kicken och att Hjalmar och Jonas Olsson tar över tills vidare.

Samtidigt är Mats Gren på privat semester i Hawaii. Antar att han har fått sparken också.
Ska man förutsätta att Gren sitter kvar då? Känns rätt snett att tillsätta nya tränare och sedan byta chef för sporten? Då blir det som med Jesper Jansson i Bajen att tillsätta en tränare (och idé) är det första som bestäms?

Det blir bara dyrt.
2018-10-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Ska man förutsätta att Gren sitter kvar då? Känns rätt snett att tillsätta nya tränare och sedan byta chef för sporten? Då blir det som med Jesper Jansson i Bajen att tillsätta en tränare (och idé) är det första som bestäms?

Det blir bara dyrt.

Enligt GPs artikel ska JO och Hjalmar leda laget säsongen ut. Jag sätter mitt hopp till nya klubbchefen att 1. Gren försvinner och 2. att en ny sportchef kommer in innan en ny tränare tillsätts.

Edit: Bör väl tilläggas att GP faktiskt skriver att klubben planerar att sparka Poya och Alf, inte att det redan har hänt.
Senast redigerad av reyad 2018-10-08 kl. 21:35.
2018-10-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Kan ju mycket väl vara för sent. Kryss hade ni kunnat greja ändå mot BP utan att behöva lösa ut en tränare från sitt kontrakt.
Jag skriver inte så ofta här längre, men jag trodde att du visste att jag är Bajare
2018-10-08, 21:37
Medlem
junazs avatar
Kämpa IFK, känns som att göra sig av med Gren är nyckeln för att över huvud taget få någon som helst rätsida på kaoset. Hur har han lyckats vara kvar så länge?
2018-10-08, 21:44
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Jag skriver inte så ofta här längre, men jag trodde att du visste att jag är Bajare

Förlåt, sitter och gör massa saker parallellt för att notera sånt...förlåt igen
2018-10-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Det blir bara dyrt.
Enligt experterna på forumet så är Poya så bra osv osv. Då är det väl isf Gren som ska gå, för det är ju ändå han som gett Poya alla dessa jävla sopor.
Eller har jag fel?
2018-10-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Enligt experterna på forumet så är Poya så bra osv osv. Då är det väl isf Gren som ska gå, för det är ju ändå han som gett Poya alla dessa jävla sopor.
Eller har jag fel?
Experter finns det inga här, möjligen självutnämnda sådana.

Jag har aldrig trott på Poya , så för mig är det en fullständig gåta hur Gren kunde värva honom på tre år. Mig veterligen så har ingen spelare heller blivit bättre under Poyas ledning.

Så för min del så får Gren och Poya mer än gärna gå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in