Citat:
Ursprungligen postat av
Borka88
Jag såg med att dom använt sig av ett betalnummer så folk skulle kunna ringa in och sms:a, mycket sniket gjort av dom.
Tydligen ska folk fått sms:a in sina hälsningar flera gånger för att komma med. Känns riktigt ruttet och sniket till och med för Jocke och Jonna som vi vet gör allt endast för pengar.
Japp, att dem dessutom skrattar åt familjer sen som ligger i skiten pga att dem lurat barn att ringa och smsa i mängder..
Enbart en sinnessjuk människa skulle vilja tjäna pengar på att skuldbesätta familjer eller har jag fel? hur kan inte fler uppmärksamma hur sjukt detta faktiskt är? inte okej någonstans!
Det lär komma fler livestreams i framtiden och detta måste uppmärksammas och nå ut till så många familjer och barn som möjligt så att sånt här kan undvikas i framtiden!
Kan bara se framför mig hur jockiboi skrattar sig hela vägen till banken men ett stort leende på läpparna och inte en tanke på dem familjer han har lagt i skiten, måste vara något riktigt fel i skallen på både jockiboi och alla andra iblandade.