2018-10-07, 21:40
Medlem
Bästa avsnittet hittills, även om jag inte gillar att två deltagare åkte ut. Sen missade jag hur lagen parades ihop. Lottades det eller fick de välja själva?
Citera
2018-10-07, 21:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ganska anonyma deltagare i årets säsong. Det är bara David och Ashley man kan namnet på. Övriga är kända som bögen, tjocka tjejen, snubben som svamlar om gud o.s.v.
Är David skäggapan Från Alaska? Jag gillar honom!
Citera
2018-10-07, 21:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Bästa avsnittet hittills, även om jag inte gillar att två deltagare åkte ut. Sen missade jag hur lagen parades ihop. Lottades det eller fick de välja själva?

De fick inte välja själva. Vet inte om det lottades eller om produktionen parade ihop eftee eget önskemål.
Citera
2018-10-07, 21:44
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är David skäggapan Från Alaska? Jag gillar honom!
Japp David är den skäggprydde nallebjörnen från Alaska. Definitivt en av de mest sympatiska deltagarna som någonsin varit med i programmet.
Citera
2018-10-07, 21:48
Medlem
Nu har jag inte sett på många år, så jag har inget att jämföra med, men tycker att de är ganska färgstarka personer i år. Tycker framförallt om Alaskasnubben, gudskillen och Ashley sticker ut på ett positivt sett. Hoppas att Alaskasnubben tar hem det. Brukar det vars åtta eller tio avsnitt?
Citera
2018-10-07, 22:18
Medlem
Hur tänkte produktionen när de gav dem en kåta utan golv och frystorkad mat? Fan va fattigt.
Citera
2018-10-07, 23:13
Medlem
NewDeers avatar
Har man fått sett hjärn-tumörs-killens hemavsnitt ännu? Han ser ut att ha krökat rätt rejält i sina dar. Skönt ändå att Andrew och David är kvar - var nog en noga uträknad duell av SVT. Trodde dock att fettot och vem det nu var skulle åka hem. Men det blir väl i nästa avsnitt.
Citera
2018-10-08, 01:39
Medlem
rikastistorstans avatar
Bra att SVT lyssnat på kritiken om för mycket fokus på tävlingar. Så här skall avsnitten vara! Mindre tävlingar och mer fokus på det andra. Rätt par som åkte ut också.

Håller mina tummar för Alaska-gubben, Bowie och Snyggingen.
Citera
2018-10-08, 03:05
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Bra att SVT lyssnat på kritiken om för mycket fokus på tävlingar. Så här skall avsnitten vara! Mindre tävlingar och mer fokus på det andra. Rätt par som åkte ut också.

Håller mina tummar för Alaska-gubben, Bowie och Snyggingen.

Men en klar försämring att vissa av släkthistorierna endast visas på SVT play
Citera
2018-10-08, 07:15
Medlem
Jon.Holmss avatar
Lite märkligt uttalande om tält från en av deltagarna:

”Amerikanska tält har innergolv till skillnad mot svenska, så ni i Sverige har mycket att lära”.

Öh? Killen har tydligen aldrig hört talas om Hilleberg- eller Fjällräven-tält.
Citera
2018-10-08, 07:19
Medlem
Jon.Holmss avatar
Otroligt! Ett helt avsnitt utan att Anders kastade skit på Sverige
Citera
2018-10-08, 10:41
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vafan var det att man måste gå in på SvT play för att se några av deltagarnas släkthistorier numera? Förut visade de väl allas direkt i avsnitten?

Dåligt av svt. Jag menar, ok att man kan gå in där och titta, men det tar bort en hel del av seriens mening. Plus tänk gamla tittare som kanske inte har SvT play.

Helt värdelöst med släkthistorier på nätet ja, nu kan jag förvisso så SVT Play om jag önskar men det ska ju ändå vara med i avsnittet på tv tycker man. Likadant är det synd att det ligger uppe inne på play med, vissa ser det innan det sänts på burken, det blir inte samma känsla som när det först sänds på tv och sedan läggs upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ganska anonyma deltagare i årets säsong. Det är bara David och Ashley man kan namnet på. Övriga är kända som bögen, tjocka tjejen, snubben som svamlar om gud o.s.v.

Så är det, väldigt tråkiga deltagare så sett förutom då duon du nämner.
Riktigt gött att David fick vara kvar med, det är otvivelaktigt min favorit till segern.

Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Otroligt! Ett helt avsnitt utan att Anders kastade skit på Sverige

Fantastiskt! Det måste varit det första avsnittet någonsin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in