2018-09-16, 20:09
Moderator
Dr Kings avatar
Ashley måste givetvis vara kvar länge. Kan vara den snyggaste deltagaren genom alla säsonger
Citera
2018-09-16, 20:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det ska bli kul att vända värden upp-och-ner genom att bojkotta den här tråden fram tills det börjar och utsätta alla tjuvpostare för upprepningar och med rätten på sin sida förklara dom anomalier
Vad länge du fick vänta...7 timmar!, borde ni ha skrivit istället för jag själv

Enbart amerikaner med svenska efternamn ska kunna vinna, tänk vilken kul regel man skulle kunna inrätta

har man hög energi så klickar man tydligen med varandra....

Ashley lyder inte under jantelagen...jag är smart & kreativ och går på 2 ben.
Men vad taskig produktionen var, vägrade låsa upp dörren till stugan, kul
om hon hade Hollywood kastat sig igenom en av rutorna & bett om att få låna kameran

Anders Lundin framför sin egen hitsingel Nöjd
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-09-16 kl. 20:32.
Citera
2018-09-16, 20:37
Medlem
JerryCottons avatar
Sicken skräll! En lesbisk afroamerikan!
Citera
2018-09-16, 20:39
Medlem
Pastellfisks avatar
Riktig fullträff av pk-isterna som sköter casting att hitta en afroamerikansk flata. Måste vara roligt att bli utvald på kvoteringskriterier..Säsongens bög bör rimligen vara farbror Hatt med Hellströmskomplex.

En klassisk fetknopp har dom lyckats få med också. Hon hade nog inte bangat hela bullfatet vid lektionen men visade förvånansvärd karaktär.
Senast redigerad av Pastellfisk 2018-09-16 kl. 20:44.
Citera
2018-09-16, 20:50
Medlem
Hög bögkvot den här säsongen.
(Om jag nu inte läser deltagarna fel)
Samtidigt är jag irriterad på Anders Lundins thrash talk om Sverige.
Om svenskarna bara suttit och varit nöjda och böjda under jantelagen så hade landet och folket inte funnits.
Ingen hade emigrerat till USA.
Ericsson, Volvo, Saab och IT-undret i Kista hade inte funnits.
Det svenska välfärdssystemet hade inte heller funnits, fast nu är det snart borta ändå men mer beroende på de nya klanerna som kommit de senaste årtionden.
Men kan ingen skicka herr Lundin till Afghanistan så att han kan övertyga presumtiva migranter om att Sverige bara är skit med nöjda invånare som lever under jantelagen så att dom väljer något annat land.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk
Riktig fullträff av pk-isterna som sköter casting att hitta en afroamerikansk flata. Måste vara roligt att bli utvald på kvoteringskriterier..Säsongens bög bör rimligen vara farbror Hatt med Hellströmskomplex.

En klassisk fetknopp har dom lyckats få med också. Hon hade nog inte bangat hela bullfatet vid lektionen men visade förvånansvärd karaktär.

Att hitta en fetknopp i USA är knappast svårt. Förutom kvinnan, så är väl även två av männen att räkna som överviktiga.
Citera
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Sicken skräll! En lesbisk afroamerikan!

Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk

Och redan i program 1 så lär minsann Anders ut till jänkarna hur värdelösa och töntiga svenskarna är.
Sedan ska man leka på stranden. ..

Vilket jävla skit rent ut sagt.
Citera
2018-09-16, 20:57
Moderator
Dr Kings avatar
Skäggbjörnen är en riktigt skön lirare och tillsammans med Ashley mina favoriter denna säsong.
Citera
2018-09-16, 21:00
Medlem
Pastellfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Att hitta en fetknopp i USA är knappast svårt. Förutom kvinnan, så är väl även två av männen att räkna som överviktiga.

Sant men antalet riktiga fetton har varit lågt än så länge i serien. Åtminstone av dom jag kan dra mig till minnes. Hon är dock fet på ett så härligt kuriöst sätt att man inte kan sluta titta. Lite som gore-trådarna här på Flashback.

Ashley skulle man för övrigt kunna tänka sig trycka på en regnig tisdagsförmiddag. Kanske hon den där svarthåriga saken med men hon verkar ha mindervärdeskomplex.
Citera
2018-09-16, 21:00
Medlem
0.39s avatar
Någon annan som reagerade på Snusmumrikens släktings engelskafärdigheter? Värre svengelska får man fan leta efter.
Citera
2018-09-16, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.39
Någon annan som reagerade på Snusmumrikens släktings engelskafärdigheter? Värre svengelska får man fan leta efter.

Hahaha, ja det var bland det värsta jag hört 😀
Citera
2018-09-16, 21:10
Medlem
Har också Ashley som favorit.

Lite oroväckande dock att hon fick ”sin” dag först av alla, och att hon visades ganska mycket i bild. Kan ju innebära att hon ryker redan i nästa avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in